Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר החלפת 4 צמיגים ( קוריאנים) החלו רעידות בהגה במהירות של 80-90 קמ"ש, וככול שמאיצים הרעידות גוברות.

חזרתי לפנצריה והתלוננתי על רעידות, הוא פרק את 2 הגלגלים הקידמיים וביצע שוב איזון.

 

גם לאחר האיזון ההגה רועד.

חזרתי אליו שוב הוא טען שהגנטים עקומים ולכן ישנם רעידות ( הגנטים הינם מגנזיום מקוריים של הרכב).

האם הצמיגים פגומים והמוכר עבד עלי?

לפני ההחלפה לא היו רעידות בכלל בשום מהירות.

 

מה לעשות?

 

תודה.

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

האם יש בג'אנט חור מרכזי או שהאיזון על המכונה נעשה בעזרת המתאם?

כי אם זאת האופציה השנייה, כנראה שאין מנוס מאיזון דינאמי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

האיזון בוצע בעזרת מתאם.

 

מהו איזון דינאמי?

הצרפתיה שלי אוהבת שאני מתעסק לה "במנוע":oops:

מי אמר שהצרפתיות לא חמות???( הצרפתיה שלי מתחממת מהר).

עריכה- החלפת רדיאטור הפכה את הצרפתיה לפולניה.:brickwall::brickwall:

פורסם

היי שלום רב

מאחר ואין לך חור בגיאנט - אזי הנך צריך "מומחה" לאיזון גלגלים אלו!

קודם כל - תשובה שלילית הינה גם תשובה

אני עברתי את המצב הזה עם רכבי - דרך אגב - שימ לב יש לנו אותו יצרן (בית חרושת) ברכבים שלנו זהה.

אם הנך מהמרכז - קפוץ ל צמיגי "דחף" שצמודים לתחנת דלק אלון בכניסה לשדה תעופה בן גוריון ליד צומת אל-על זה המקום היחיד ברדיוס 50 ק"מ, שעושים את האיזון הזה כמו שצריך, יש עוד אך לא כמו ב"דחף" !!!

איזון לצמיגי רכב שלי לקחו 200 ש"ח כולל עבודה פירוק והרכבה ל-4 צמיגים!

זמן עבודה כ-3 שעות נטו, כמו כן לא לכל צמיג הם עושים את האיזון, מישלין , קונטי - כן ; סוגי צמיגים אחרים - בסימן שאלה? תלוי ביצרן הצמיגים!

השיטה היעילה ביותר לאיזון גאנט ללא חור היא - לסים מתאם מיוחד שהופך ל-4\5 חורים כמו שיש לגלגל בגאנט ולהלביש גלגל עליו.

הקושי הוא למקם את המתאם במרכז המכונה - יותר נכון בציר של המכונה! כשממקמים במרכז בדיוק , רק אז מלבישים את הגלגל ומאזנים אותו, אם המתאם לא ממוקם במרכז - אז ההשלכות חמורות מאוד - איזון לא נכון וכל העבודה לא שווה גרוש - אף ההפך !!!!!!!!!!!

הנני באתי בבוקר ויצאתי משם בצהריים המוקדמות!

כרגע אני ממליץ לך בכלל להוריד באופן עצמאי את המשקולות מהגלגלים - שמור אותם ותן לאלו שיאזינו את הצמיגים, מאחר והמשקולות - יקרים

בהצלחה והמשך נסיעה טובה ובטוחה

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

×
×
  • תוכן חדש...