Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8048 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב מי שמכיר אותי מתפוז (או ממקס) בעבר הרחוק ומי שלא (אני אוותר לו הפעם :wink:).

 

אני מביא אותה בקאמבאק על 2 (בנוסף ל-4).

 

אני זקוק לציוד חדש (הקודם עבר הלאה עם האופנוע), ורוצה להתחיל בקסדה.

 

בגדול התקציב שלי למיגון הוא כ- 10K, מתוכו כ- 3K לקסדה (לא להתבייש לתת גם הצעות בפחות כן, אבל בלי פשרות...).

 

אז מה חברי המלומדים מציעים?

ובמקביל שאלה לגבי משקף - שקוף או כהה (כהה בלילה זה לא מפריע וכו'?).

 

 

 

 

 

 

תודה לכל מי שעוזר (וגם למי שלא).

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני לא יכול להציע לך כלום...

אבל בנאדם! יש לך וואחד תקציב... אתה יכול לקנות בזה מיגון רציני ביותר...

בהצלחה... ושלא יעבדו עליך :wink:

כך אמר שדרן החדשות...

"שלושה נערים נעצרו בגין סחר בסמים, שלושתם משכונת התקווה" :-o

 

פיגו ג'ט פורס למכירה, פרטים כאן...

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=75833

פורסם

קודם כל מזל טוב על חזרתך לדו"ג :mm_yeah:

לי יש בshooi משקף מראה שאיתו לא רואים כלום בחושך .

לעומת זאת באור יום הוא מעולה נגד שמש !

משקף כהה של shooi רואים איתו מעולה בחושך ..

המלצה שלי,shooi z1 +משקף כהה+אפון וסנטרון יעלה בסביבות ה 2800 ש"ח

פורסם
קודם כל מזל טוב על חזרתך לדו"ג :mm_yeah:

לי יש בshooi משקף מראה שאיתו לא רואים כלום בחושך .

לעומת זאת באור יום הוא מעולה נגד שמש !

משקף כהה של shooi רואים איתו מעולה בחושך ..

המלצה שלי,shooi z1 +משקף כהה+אפון וסנטרון יעלה בסביבות ה 2800 ש"ח

 

כבעל Z1 עם משקף כהה ושאר הירקות - אני ממליץ מקרב לב על הקסדה. (רק מה, ההמלצה היא בעלת תוקף מוגבל השוואתית - דהיינו, היו לי רק קסדות עלומות שם ולא הזדמן לי לנסות לטווח ארוך ARAI או את שאר הדגמים של SHOEI) אך כהמלצת דגם ספציפי - לאחר שנה של שימוש, הקסדה מומלצת מכל הסיבות - אוורור, מיגון, משקל, מראה, רעש, ונוחות. )

 

:p

פורסם
אני לא יכול להציע לך כלום...

אבל בנאדם! יש לך וואחד תקציב... אתה יכול לקנות בזה מיגון רציני ביותר...

בהצלחה... ושלא יעבדו עליך :wink:

 

 

אני משתדל לא לחסוך במיגון (אני עולה מ- 500 ל- 600סמ"ק), לפעמים זה הדבר הקובע בין מוות/נכות להמשך השחזות בנס הרים :wink:

 

 

לגבי המלצות לקסדה, יש גם המלצות למקום הוגן לקניית ציוד המיגון?

Finger's gonna kill me.

פורסם

אם אתה מהמרכז או ממאדים אז אני מציע לך לקנות ב ebay ונראה לי שהרבה

יסכימו איתי. ובאמת הz-1 או x-11 מצויינים.

בקיצור תעשה סיבוב באתר ובחנויות בארץ ותחליט. יקר לי בארץ או לא? :twisted:

חוץ מזה יש שם הרבה זבל אז תיזהר, לפעמים הם רושמים דגם וזה לא אותו הדבר

כמו בתמונה. אם אתה לא מכיר איך מתנהל העסק שם ( אני בספק) אז תשאל.

פורסם
מאיפה אתה ?

 

מרכז

 

אני מתגורר במרכז אבל קונה את כל הציוד אצל רביב מחנות "התותח" בקרית-אתא. לא רוצה להכביר במילים על השירות, מחיר, וכל מה שמסביב שקיבלתי - אבל אצלי בלקסיקון , רביב מופיע תחת "גורו."

 

:o

פורסם

אני יכול להמליץ לך על ARAI RX7RR4

(יכול להיות שקצת יותר יקרה מהתקציב שרשמת אבל שווה בדיקה)

בכל מקרה לי אישית ARAI תמיד היו הרבה יותר נוחות מ SHOEI (מבנה ראש כפי הנראה)

ומבחינת איורור הקסדה הזו מדהימה.

פורסם
אם אתה מהמרכז או ממאדים אז אני מציע לך לקנות ב ebay ונראה לי שהרבה

יסכימו איתי. ובאמת הz-1 או x-11 מצויינים.

בקיצור תעשה סיבוב באתר ובחנויות בארץ ותחליט. יקר לי בארץ או לא? :twisted:

חוץ מזה יש שם הרבה זבל אז תיזהר, לפעמים הם רושמים דגם וזה לא אותו הדבר

כמו בתמונה. אם אתה לא מכיר איך מתנהל העסק שם ( אני בספק) אז תשאל.

 

אני בהחלט משתמש הרבה ב- ebay, אבל מחיר הקסדה בערך 400$ (Z2 חדשה)+ 50-70$ משלוח+ מע"מ = 2400ש"ח מה עם מכס?

 

ד"א

שמתי לב שה- Shoei Z 2 יותר נפוצה מה- Z 1 מה ההבדל בניהן?

Finger's gonna kill me.

פורסם
טוב מי שמכיר אותי מתפוז (או ממקס) בעבר הרחוק ומי שלא (אני אוותר לו הפעם :wink:).

 

אני מביא אותה בקאמבאק על 2 (בנוסף ל-4).

 

אני זקוק לציוד חדש (הקודם עבר הלאה עם האופנוע), ורוצה להתחיל בקסדה.

 

בגדול התקציב שלי למיגון הוא כ- 10K, מתוכו כ- 3K לקסדה (לא להתבייש לתת גם הצעות בפחות כן, אבל בלי פשרות...).

 

אז מה חברי המלומדים מציעים?

ובמקביל שאלה לגבי משקף - שקוף או כהה (כהה בלילה זה לא מפריע וכו'?).

 

 

 

 

 

 

תודה לכל מי שעוזר (וגם למי שלא).

 

אני נגד שואי. זה לא עקרוני, פשוט הבניזונה מכינים קסדות שלא מתאימות לי לצורת הדלעת. :mad:

אני עם הנולן n81e - פשוטה, אבל מאווררת מאד, די שקטה, נוחה, סגירה נוחה מאד, ולא מאד יקרה (משהו סביב האלפיה+ כולל משקף אדים אינטגרלי מ-ד-ה-י-ם ומשקף שחור).

X

מנהל פורום הקטנועים ב"תפוז"

וגם איש די נחמד...

פורסם

טוב אחרי שבדקתי קצת בנט לגבי הדגמים שהוצעו אני אתמקד על שלושת הבאות

 

Shoei x-11

Shoei z-II

Arai RX7

 

הבנתי שהמחירים שלהן בארץ עומדים על 3K-4K, ובחו"ל 500$-700$.

 

מישהו יבא קסדה מחו"ל? יש עליה מכס?

Finger's gonna kill me.

פורסם

כן, אני קניתי ב ebay שתי קסדות ולא שילמתי עליהם ....... .

אם הפריט שווה יותר מ- 50$ אתה צריך לשלם מע"מ ( זה בעצם המס ) 17%

חוץ מזה, אתה יכול להביא את הקסדות האלה ב 300 $ . משלוח זה הנושא הכבד.

יש אנשים שלוקחים 40 $ לספינה ויש 80 $ למטוס. אני מצאתי מישהו ששלח לי את הקסדה השנייה ב 28 $ ותוך 6 יום זה הגיע לארץ. הכל תלוי בבנאדם.

צריך לחפש, זה לוקח זמן אבל בסוף זה משתלם.

ונחזור למיסים. אתה יכול לבקש מהשולח שירשום על החבילה שהיא שווה 40 $ וזה יעבור במכ"ס בלי בעיה.

ובסוף, אתה ישראלי! אל תתן להם לסבן אותך ולגנוב ממך כסף. :mad:

 

מילת המפתח .... סבלנות.

אתה תמצא כפפות , מעיל, מגפיים, חליפה, בקיצור הכל.

 

בהצלחה :wink:

פורסם
כן, אני קניתי ב ebay שתי קסדות ולא שילמתי עליהם ....... .

אם הפריט שווה יותר מ- 50$ אתה צריך לשלם מע"מ ( זה בעצם המס ) 17%

חוץ מזה, אתה יכול להביא את הקסדות האלה ב 300 $ . משלוח זה הנושא הכבד.

יש אנשים שלוקחים 40 $ לספינה ויש 80 $ למטוס. אני מצאתי מישהו ששלח לי את הקסדה השנייה ב 28 $ ותוך 6 יום זה הגיע לארץ. הכל תלוי בבנאדם.

צריך לחפש, זה לוקח זמן אבל בסוף זה משתלם.

ונחזור למיסים. אתה יכול לבקש מהשולח שירשום על החבילה שהיא שווה 40 $ וזה יעבור במכ"ס בלי בעיה.

ובסוף, אתה ישראלי! אל תתן להם לסבן אותך ולגנוב ממך כסף. :mad:

 

מילת המפתח .... סבלנות.

אתה תמצא כפפות , מעיל, מגפיים, חליפה, בקיצור הכל.

 

בהצלחה :wink:

 

אני מכיר את כל הקומבינות, רק שיש כאן סיכון והוא שאי אפשר לבטח את החבילה...

אין לי בעיה לשכנע את המוכר לכתוב לי על הקופסא קסדה של אופניים או כלי לאבטיח ב- 40$ אבל אז אני לא אוכל לבטח את החבילה על 400$.

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...