Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ומשומשת חבל על דמי המשלוח.

 

הקסדות הממותגות לא מגינות על הראש יותר מאשר קסדות אחרות (איכותיות) אבל הן ממותגות.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
ומשומשת חבל על דמי המשלוח.

 

הקסדות הממותגות לא מגינות על הראש יותר מאשר קסדות אחרות (איכותיות) אבל הן ממותגות.

 

לגבי ההגנה סביר שאתה צודק, אבל מה עם הנוחות?

לפי דעתי זה מאוד חשוב.

 

לגבי ebay אני אוותר על הרעיון אלא אם אני אמצא מישהו שטס לחו"ל ויכול להביא איתו חזרה קסדה (וציוד אחר), לצערי אני אצטרך לקנות במחירים המופקעים של הארץ.

Finger's gonna kill me.

פורסם

אני קניתי קסדה של ARAI לפני שנה,בהנחה של 1000 ש"ח מהיבואן,אולי תמצא מציאה כמוני. אם אתה ממש תחפש,אני מאמין שתמצא.

אני אישית מעדיף את ARAI על שואי כי ה-שואי הייתה דופקת לי את המצח,וגם ב-ARAI יש מקום לאוזניים [לא שאני פייפר,אבל זה עדיין יותר נוח].

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

מצא לך קסדה בעלת משקף שמתפרק בקלות יחסית, עם התקציב שלך אין בעיה לקנות משקף שקוף + כהה ביחד.

תחליף כשצריך...

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם
טוב מי שמכיר אותי מתפוז (או ממקס) בעבר הרחוק ומי שלא (אני אוותר לו הפעם :wink:).

 

אני מביא אותה בקאמבאק על 2 (בנוסף ל-4).

 

אני זקוק לציוד חדש (הקודם עבר הלאה עם האופנוע), ורוצה להתחיל בקסדה.

 

בגדול התקציב שלי למיגון הוא כ- 10K, מתוכו כ- 3K לקסדה (לא להתבייש לתת גם הצעות בפחות כן, אבל בלי פשרות...).

 

אז מה חברי המלומדים מציעים?

ובמקביל שאלה לגבי משקף - שקוף או כהה (כהה בלילה זה לא מפריע וכו'?).

 

 

תודה לכל מי שעוזר (וגם למי שלא).

 

AGV בעלות מספר קסדות מעניינות בתחום שאמרת.

 

הXR2 היא אחת מהן.

משקף נגד אדים. בלתי שביר, עם TEAR OFF (אם אתה לא יודע אז חפש בגוגל מה זה), ריפודים פריקים וכו.

 

מעולה.

 

 

יש גם את ה MHR החדשות.

יפות מאוד

1500 זוזים.

איוורור לרוב, פריקות וכו'.

שווה בדיקה.

 

מעבר לזה?

לא קונה אראי יותר.

מרעישות לי מדי.

 

לא כל ראש מתאים לכל קסדה.

קח את זה בחשבון.

 

ובקשר לX11 או לדגמים החדשים של SHOEI.

 

דווקא לא הייתי קונה אותן.

הX11 (Free Spirit) גם כן מרעישה.

 

XR900 מעולה. RAID גם.

When a world of oppertunities comes knocking at your door,

Make sure you know where is the rear exit.

 

There's no place like 127.0.0.1

 

הכל עובר בחיים.

גם החיים.

×
×
  • תוכן חדש...