Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש מושג לגבי רכב זה ?? בעיות ?מחלות כרוניות ?

עד כמה שניתן לצפות מקרייזלר במודלים האלו..יש זמינות לחלפים ?

מדובר בצורה הקלאסית 4 דלתות

שאלה לגבי אמינות,חשמל,מנוע,גיר,צריכת דלק..

ידוע כבעל הרבה כח,ועבירות שטח..

 

 

בתודה מראש

אריק

:type: @@ :beerchug:
פורסם

בגדול זה רכב מצויין, סרן קדמי אחורי, עם מעט הגבה הוא עביר מאוד בשטח,

מבחינת תא הנוסעים זה סטאנדרטיים אמריקאים אמיתיים, הכל עור ודמוי עץ,

המנוע עליו אתה מדבר הוא חזק ואמין, אך כשמתקלקל משהו זה יכאב מאוד בכיס,

זה לא כמו לתחזק סופה,

 

לגבי הגיר - עדיף ידני, האוטומאט לדעתי די מסרס את מה שהמנוע הזה מסוגל לו,

 

לגבי החשמל, כל עוד אין שם אילתורים ישראלים טיפוסיים החשמל מצויין,

חלפים יש בשפע, חפש אצל ינוביץ,

 

 

לגבי המחלות, אני חושב שהפגושים שלו כמקוריים הם בדיחה לא מצחיקה בשטח,

עדיף להחליף את הפגוש האחורי לפגוש צינורות פלדה ואת הפגוש הקדמי לפגוש אלומיניום/ברזל,

 

יש לך אפטר מרקט טוב לרכב הזה כמו כל רכב שמקורו בארה"ב

המלצה שלי, אם אתה קונה אותו כסטנדארטי, תשקיע 12K על הגבהות, צמיגי שטח, ונעילות דיטרוייט,

ואתה מקבל מפלצת עבירה ביותר בשטח טכני קשה ובזחילת סלעים, + את הנוחות של רכב מנהלים,

 

לדעתי עיסקה טובה הגראנד, אבל לא ממודל יותר גבוה, כי שם יש כבר מתלים נפרדים!

 

 

מקווה שעזרתי - בהצלחה!

(נ.ב. מה ירדת מפול-סייז?)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
בגדול זה רכב מצויין, סרן קדמי אחורי, עם מעט הגבה הוא עביר מאוד בשטח,

מבחינת תא הנוסעים זה סטאנדרטיים אמריקאים אמיתיים, הכל עור ודמוי עץ,

המנוע עליו אתה מדבר הוא חזק ואמין, אך כשמתקלקל משהו זה יכאב מאוד בכיס,

זה לא כמו לתחזק סופה,

 

לגבי הגיר - עדיף ידני, האוטומאט לדעתי די מסרס את מה שהמנוע הזה מסוגל לו,

 

לגבי החשמל, כל עוד אין שם אילתורים ישראלים טיפוסיים החשמל מצויין,

חלפים יש בשפע, חפש אצל ינוביץ,

 

 

לגבי המחלות, אני חושב שהפגושים שלו כמקוריים הם בדיחה לא מצחיקה בשטח,

עדיף להחליף את הפגוש האחורי לפגוש צינורות פלדה ואת הפגוש הקדמי לפגוש אלומיניום/ברזל,

 

יש לך אפטר מרקט טוב לרכב הזה כמו כל רכב שמקורו בארה"ב

המלצה שלי, אם אתה קונה אותו כסטנדארטי, תשקיע 12K על הגבהות, צמיגי שטח, ונעילות דיטרוייט,

ואתה מקבל מפלצת עבירה ביותר בשטח טכני קשה ובזחילת סלעים, + את הנוחות של רכב מנהלים,

 

לדעתי עיסקה טובה הגראנד, אבל לא ממודל יותר גבוה, כי שם יש כבר מתלים נפרדים!

 

 

מקווה שעזרתי - בהצלחה!

(נ.ב. מה ירדת מפול-סייז?)

 

:lol::lol:,היי תותח..לא יודע עם בדיוק ירדתי מהפול סייז..

אני מנסה לבדוק עוד איזה שהם אופציות..במקרה ראיתי שיש כמה כאלה למכירה,ונדלקתי.

והבודי הזה של הצ'ירוקי,(לא הגראנד)הזה.. זה מין חלום שהיה לי ממזמן..ששהיתי בברזיל לפני כעשור,היתה לי אחת כזאת לכמה חודשים זה היה עם מנוע 2.7 -2 דלתות,ונהנתי מאוד מהאוטו הזה..דווקא ה"גראנד" לא ממש עושה לי את זה..הוא נראה לי עדין מידיי לשטח,ועמוס מידיי באלקטרוניקה וחשמליזציה..:(

במידה ואני יביא אחת כזאת..יש לך את הקונקשיין לתוספות האלה שאתה מספר ?(נעילות,מסגרות,וכו')

אפרופו טיפולים..היבואן מכשירי תנועה יודע לטפל ברכב הזה?או שהם גם כמו UMI החובבנים האלו??

 

אגב ..גם המחיר שלהם בשוק החופשי נע סביב ה60 אלף..מחירון 30.

.60 אלף,זה בערך כמו המחיר של הפול סייזים המקצועיים..

:type: @@ :beerchug:
פורסם

יש להם שוק מצויין וביקוש רחב, הגראנד אכן הרבה יותר פלצני - אבל עדיין! אחלה כלי רכב!

 

יש כאלו שנמכרות גם ב100K השאלה כמה הושקעו וכמה תוספות ושידרוגים הן עברו, יש כאלו עם פתיחת

מתלה שיכולה לבייש רכבי עבירות מקצועיים, יש כאלו שנמכרים גם בשלושים אלף, אבל המפגרים הצמידו

להם צמיגי חתך נמוך, ואז אתה צריך גם להשקיע על צמיגי שטח אמיתיים, שזה סכום לא מבוטל של 5K

לסט טוב ואיכותי שלא מתפרק בשטח, אין לי ממש קונקשן לייבוא נעילות, אבל אני יודע שבארץ מוכרים,

כמובן שאם אתה עושה נעילה אתה צריך גם ציריות מחוזקות בסרן, כי הסיבוב אתה עלול "לגזור" ציריה,

 

אני לא ממש מכיר בעלי מקצוע היות ורוב שנותי הייתי בתחום המשאיות,

90% מהעבודה על הרכב אני עושה בחצר הבית,

 

מצאתי בלייזר 83 עם צמיגים בגודל יפה מאושרים ברשיונות

http://www.yad2.co.il/Cars/4X4.php?AreaID=&ModelID=107&SubModelID=621&FromYear=&UntilYear=&Auto=&fromPrice=40000&untilPrice=40000&SubSubModelID=0&Info=

דבר עם הבחור - הוא רוצה 40K עוד לא ראיתי את הרכב - אך לדעתי זה שווה, אולי תצליח להתגרזן איתו

על המחיר, בכנות לומר לך? בלייזר כזאת אם תוציא ב30K אתה מלך בשטח, זה רכב שלא עוצר ולא רואה כלום

בדרכו בשטח! 4X4 אמיתי, שלי סטאנדרתית ועוד לא משופרת כלל, ואני עושה איתה עבירות יפות ומדהימות,

וזה גם הרבה תלוי בנהג, אישית, אני מעדיף פולסייז על צ'רוקי, יש לך יותר אופציות ויותר מרחב פנימי,

 

בהצלחה!

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...