Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5508 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

   יש לי פגו 206 כתומה 2001 קופה עם סאנרוף שנמצאת עכשיו במוסך ועוברת צביעה ופחחות כוללת של כל הרכב

אני יכול להגיד לו שיצבע לי גם את הפסי קישוט השחורים בצדדים וגם מאחורה ומקדימה בצבע של הרכב וגם את הידיות

מה דעתכם זה יעשה את האוטו יפה יותר או יכער אותו ?

פורסם

לדעתי להשאיר את את פסי הקישוט כמו שהם בצבע שחור.

ולא לצבוע לצבע הרכב.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

לטעמי זה משדרג מאוד את המראה של ה206.

ב2003 צבעתי את שלי והייתי מאוד מבסוט!

 

רק קח בחשבון שיש כל מיני חארות שדופקים אותך בפגוש האחורי והקדמי בזמן חניות ומידי פעם צריך להעביר אותם צבע בעלות של כמה מאות שקלים.

פורסם

אני יודע שהוא נותן ניגודיות אבל אני תיכננתי אחרי זה להשים עלייה כמה ניקלים כדי לשבור את כל הכתום הבנתה?

 

זה יכול להיות נראה לי יפה כל האוטו כתום ובחלונות ובידיות ובבקליות האחרויות מסגרות של ניקלים

פורסם

אני אישית אנטי ניקלים בצורה קיצונית.. לדעתי אתה תכער את האוטו.

אבל זה רק אני, ההחלטה שלך כל עוד אתה אוהב תעשה את זה.

206 XS

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רכב שלא מגיע מקורי עם ניקלים, ב99% מהמקרים אם תוסיף לו ניקלים הוא יצא מכוער פי 7 (ככה אני חושב).

את פסי הקישוט צריך להשאיר בשחור לטעמי, כי שחור וכתום משתלבים מעולה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
רכב שלא מגיע מקורי עם ניקלים, ב99% מהמקרים אם תוסיף לו ניקלים הוא יצא מכוער פי 7 (ככה אני חושב).

את פסי הקישוט צריך להשאיר בשחור לטעמי, כי שחור וכתום משתלבים מעולה.

 

אני מסכים, ממליץ לך בחום להשאיר את הרכב מקורי, יש לך רכב יפה, תשאיר אותו ככה.

×
×
  • תוכן חדש...