Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות לאוטו מערכת שלמה חדשה. יש לי סיטרואן קסרה 2003.

 

התכנון שלי הוא כזה:

 

 

אחוריים:

זוג רמקולים GT5963 JBL 70 וואט RMS



 

קדמיים: קומפוננט 6.5 אינטש

GT5650C JBL 50 וואט RMS .



 

 

HU :

רדיו דיסק לרכב Pioneer DEH2250UBG פיוניר 4X50.



 

 

מגבר : מגבר לרכב

JBL GTO1004 4X100 RMS כולל גישור לסאב. 4 ערוצים.



 

אני עוד מתלבט איך הסט יתפקד ואם כדאי לי לקנות אותו ככה. המחיר שאני עומד עליו כרגע בלי הסאב זה סביבות ה2500 שקל כולל כבלים. הצעות לכל שינוי או הוספות יתקבלו בברכה.



סאב אני עוד לא יודע אם אני יכול לקנות בתקציב שנשאר לי. אם יש לכם המלצות לסאב טוב בסביבות ה500שקל גג שיתאים לי למגבר ולשאר הסט אני ישמח להצעות. :-D תודה

 

 

 

 

 

 

פורסם

תוותר על האחוריים ותשקיע במורל דוטק מקדימה.

אם אתה לא מתוותר על האחוריים אז תוסיף עוד מאה שקל ותרכוש קומפוננט של מורל טמפו

A3

K04 Inside

פורסם

שמע יש לי רכיבים מאוד דומים

ואני יגיד לך דבר כזה

אם אתה לא מתכנן להגביר את הסאב בנפרד אז תוותר על זוג רמקולים

תקנה קומפוננט קדמי ומגבר וסאב

וככה אתה מגביר את הקומפוננט ואת הסאב

אם תוסיף למערך הזה רמקולים אחוריים אתה פשוט לא תרגיש אותם

ואם תגביר את האחוריים ואת הקדמיים לא אז שוב אתה לא תרגיש את הקדמיים

זאת אחת הסיבות העיקריות שקניתי מגבר מונו לסאב כדי שאני יוכל להגביר את שני זוגות הרמקולים שיש לי באוטו

ואז עם קצת כיוונים הכל נשמע טוב ויותר חשוב מאוזן.

אז אם התקציב שלך בעייתי, קח קומפוננט קדמי סאב ומגבר, ובעתיד עם תרצה להשקיע יותר תוסיף מגבר מונו וזוג רמקולים אחוריים

***Alpine 9882ri -- JBL GTO6507 6.5" -- JBL GTO1004 -- ROCKFORD P312D4 ***

×
×
  • תוכן חדש...