Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר מונו ל- Sub's


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמרתי הרגע שזה לא מגבר לסאבים. פשוט מגבר סטריאו שמכיל בתוכו שני מגברים נפרדים.

 

לא מומלץ לחבר לשני מגברי מונו אלא לאחד. תמצא או מגבר שני ערוצים שנותן את ההספק שאתה רוצה ב4 אוהם (למשל מגבר כמו רוקפורד 800.2 שאולי לREDROZE יש אותו עדיין למכירה). או מגבר מונובלוק שיתן את ההספק ב1 אוהם.

פורסם

לפי מיטב הבנתי מהתשובה (וסליחה שאני שואל שוב אבל אני חדש ולא מבין הכל)

אני יכול לקנות מגבר 2x200 RMS (כמו Lanzar VIBE258) ולחבר Sub אחד לחיבור ה-L שלו ו-Sub שני לחיבור ה-R שלו,

 

תודה מראש,

פורסם
לפי מיטב הבנתי מהתשובה (וסליחה שאני שואל שוב אבל אני חדש ולא מבין הכל)

אני יכול לקנות מגבר 2x200 RMS (כמו Lanzar VIBE258) ולחבר Sub אחד לחיבור ה-L שלו ו-Sub שני לחיבור ה-R שלו,

 

תודה מראש,

 

כן.

מגבר של 2X200 מיועד (בד"כ) לשני סאבים, אחד כל יציאה.

זה כמובן לא אומר שמגבר מונו מתאים לסאב אחד, אלא פשוט צריך לדעת לשחק

עם ההתנגדויות של הסאבים מול המגבר.

פורסם

כתבת שיש לך 4 סאבים. 4 סאבים של 4 אוהם אתה יכול לחבר זוג במקביל, כך שכל זוג יהיה 2 אוהם ואז לחבר בטור ככה שכל ה4 יהיו 4 אוהם. לאחר מכן מה שתעשה זה תיקח מגבר שני ערוצים במוציא בגישור את ההספק הרצוי לך, ותחבר אותו בגישור לארבעת הסאבים.

 

אין טעם לחבר לכל ערוץ זוג סאבים כי ההספק שלו יהיה חלש. אם אתה הולך על מגבר שני ערוצים אז רק בגישור 4 אוהם. אם אתה הולך על מונובלוק אז תחבר כל זוג במקביל ואז שוב במקביל את שני הזוגות כך שההתנגדות תהיה 1 אוהם (וכמובן תמצא מגבר מתאים לכך).

פורסם

תודה רבה על התשובה המפורטת,

 

1. באתר של MTX מוצגות 2 האופציות (http://www.mtx.com/caraudio/education/sysDiagrams.cfm)

כאשר עבור רמקולים של 4 אום מומלץ האופציה של 2 מגברים.

 

2. האם Lanzer VIBA1800D (http://www.lanzar.com/itempage.asp?MODEL=VIBE1800D) יעשה את העבודה בתור מגבר יחיד ?

 

3. אם לא אז מה כן

 

4. האם אני יכול לקנות מגבר 2x200 RMS (כמו Lanzar VIBE258) ולחבר Sub אחד לחיבור ה-L שלו ו-Sub שני לחיבור ה-R שלו או שאופציה של מונובלוק טובה יותר

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...