Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוג צעיר + 2, 100-115k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אנחנו זוג צעיר עם עוד מעט 2 ילדים. התקציב קצת לחוץ וכנראה שניעזר במימון או הלוואה לכן אנחנו מכוונים לרכב האידיאלי בכמה שפחות כסף.

 

דברים חשובים:

- נוחות בסיסית - יהיו בעתיד שני כסאות תינוק או כיסא וסלקל. לא מחפש להתפנק עם אוטו סופר מרווח אבל שיהיה סביר.

- צריכת דלק נמוכה - שוב תקציב, חשוב גם זיהום אוויר נמוך.

- בטיחות.

 

ביצועים פחות חשוב, כמובן שזה יכול לעזור. יופי חיצוני גם לא קריטי.

חשבנו על אוטו חדש בעיקר בשביל האחריות והשקט הנפשי, אנחנו די סובלים עם התחזוקה של הקיים, אבל רכב משנת 2009 ומעלה גם בא בחשבון.

 

ממה שהצלחתי ללקט בשיטוטיי בפורום, ה- sx4 יכולה להתאים, גם יש מצב שנשיג את ההנחה של המורים. היינו גם בסוכנות פולקסווגן והסתכלנו על הפולו והפאביה, בקרוב נסיעת מבחן. מה שאהבתי בהן זה המנוע 1.2 שהוא גם חסכוני וגם נותן כח, מבחינת המרחב הפנימי הן בגבול התחתון אבל אולי אפשר להתפשר. מה שמפריע לי קצת זה שאני יודע שהתחזוקה שלהן יקרה.

 

שנינו בורים בנושא ואני מבין שיש הרבה סטיגמות ומיתוסים שקשורים לאמינות, תחזוקה וכו'.

 

אשמח לעזרה בהתלבטות הנ"ל ולהמלצות נוספות, הבנתי שבתקציב הזה אפשר ללכת על 2009 יותר רציניות.

 

תודה !

פורסם

ב-115 אלף אפשר לקנות מכוניות קצת יותר משפחתיות מה-207, הפולו והפאביה שיתאימו קצת יותר למשפחה עם שני ילדים. לדוגמא אפשר לקנות ניסאן נוט או טידה סדאן, אפשר לקנות סקודה אוקטביה משומשת בת שנה-שנתיים וכו'. אני חושב שלמשפחה עם שני ילדים צריך רכב קצת יותר גדול מפאביה או פולו. אולי בגרסאות הסטיישן הם כן יכולים להתאים.

פורסם
ב-115 אלף אפשר לקנות מכוניות קצת יותר משפחתיות מה-207, הפולו והפאביה שיתאימו קצת יותר למשפחה עם שני ילדים. לדוגמא אפשר לקנות ניסאן נוט או טידה סדאן, אפשר לקנות סקודה אוקטביה משומשת בת שנה-שנתיים וכו'. אני חושב שלמשפחה עם שני ילדים צריך רכב קצת יותר גדול מפאביה או פולו. אולי בגרסאות הסטיישן הם כן יכולים להתאים.

אני הלכתי עם הראש שלהם מבחינת הגודל של הרכב.

אם הם מעוניינים ברכב משפחתי,במבצע של הסתדרות המורים הם יכולים לרכוש 308 [שהיא משפחתית מרווחת],ולהישאר עם עודף מ115K

פורסם

יש ב 110K את הגירסא הבסיסית של טויטה ספייס ורסו.

הרכב עצמו מרווח מבפנים, תא מטען גדול, חיסכונית בדלק: מגיע עם מנוע 1.3 ו99 כ"ס, תיבה רציפה 7 הילוכים ואחריות 3 או 4 שנים.

הגירסא המאובזרת עולה 115K לכביש.

פורסם

אני אישית חושב שהרבה חושבים שיש הבדל בגודל של הרכב מבחינת דגמם לדוגמא הבדלים בין הפולו לגולף ,



סתם שתידעו שמבחינת גודל סלון ההבדלים מאוד קטנים וכמעט לא מורגשים אולי מבחינת תא מטען זה סבבה אבל גם לא יותר מידי ,

לפעמים ההבדלים יכולים להגיע להרבה מאוד כסף בין הדגמים אני ממליץ לך לך לנסיעת מבחן תביא את העגלה שלך ותנסה להכניס לפגז ואז תבדוק .

המלצה אישית הפולו רכב מפנק!

פורסם

אני אישית חושב שהרבה חושבים שיש הבדל בגודל של הרכב מבחינת דגמם לדוגמא הבדלים בין הפולו לגולף ,



 

סתם שתידעו שמבחינת גודל סלון ההבדלים מאוד קטנים וכמעט לא מורגשים אולי מבחינת תא מטען זה סבבה אבל גם לא יותר מידי ,

לפעמים ההבדלים יכולים להגיע להרבה מאוד כסף בין הדגמים אני ממליץ לך לך לנסיעת מבחן תביא את העגלה שלך ותנסה להכניס לפגז ואז תבדוק .

 

המלצה אישית הפולו רכב מפנק!

אתה לא צודק

לשני ילדים חייב להתלוות תא מטען מרווח. אני לא חושב שהפולו תתאים לשתי עגלות, בגדים (כשנוסעים לסופ"ש לסבא סבתא) צעצועים והמון במבה...

לדעתי הרכב הרצוי חשוב שיהיו לו עיגוני איזופיקס לחיבור קל של מושבי הבטיחות וכן אפשרות לביטול כרית האויר הקדמית ימנית מתא הכפפות באמצעות מפתח הרכב .

אני מצטרף להמלצה לקנות רכב גדול יותר בן שנה-שנתיים.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אם ידנית באה בחשבון - סיאט לאון 1.2TSI תתן מענה משפחתי מרווח, איכותי וחסכוני, אם כי לא זריזה במיוחד (אבל גם לא עגלה, אמורה לתת מענה סביר לנהג רגוע).

 

אם למתוח את התקציב במקצת (בפועל, עם לחץ פיזי מתון בנושא הנחות אולי גם בלי למתוח) פיאט בראבו ידנית/רובוטית תיתן מענה מצוין, כשההעדפות בינה לבין הסיאט הן במידה רבה אישיות (הפיאט יותר מהנה לנהיגה, אבל זה לא השיקול העיקרי כאן). יש פרסומים גם על בראבו 1.4 ללא טורבו ב-110K - אין על זה מידע באתר סמל"ת, לא יודע אם הדגם זמין, אפשר ליצור איתם קשר.

 

אם ההעדפה לאוטומטי "אמיתי" - רכב מומלץ, גם הוא על הנייר מעט מעל מחירון אבל בוודאות ניתן להוריד - קיה פורטה. בעלת מראה משפחתי יותר, אם כי הבדלי הנפח בתא המטען פחות משמעותיים משניתן לשער, מכיר אישית בעלים מרוצה בעל 2 ילדים קטנים.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

לדעתי ה-SX4 יכול להיות בחירה מצויינת, החסרון העיקרי שאני רואה בו הוא העדר אפשרות לביטול כרית האויר הקדמית-ימנית בנוחיות על ידי מפתח הרכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני חושב שבמקרה הזה ובתקציב הזה כדאי לשקול את קבוצת הסופר-מיני המוגבהות דוגמת הספייס-ורסו של טויוטה, C3-פיקאסו של סיטרואן (לדעתי מומלצת במיוחד, אם אין בעיה עם גיר ידני) או כמו שאמרו כאן SX4 של סוזוקי (שהיא מעשה כבר שייכת למשפחת הקומפקטיות באופן רשמי, אבל יחסית קטנה). כולם לדעתי בתקציב שהוגדר.

פורסם

הקיה סול רכב חביב מאוד אבל כנראה לא יתאים בגלל סוגיית תא המטען.

אני ממליץ לגשת לסוכנות קיה, להתעניין בפורטה ולראות כמה הנחה תצליחו לקבל. מומלץ לגשת לסוכנויות המשנה ולא לסוכנות הראשית.

אגב, המבצע של פיג'ו והסתדרות המורים נגמר, במקומו יש מבצע עם סוזוקי.

 

בהצלחה.

פורסם
הקיה סול רכב חביב מאוד אבל כנראה לא יתאים בגלל סוגיית תא המטען.

אני ממליץ לגשת לסוכנות קיה, להתעניין בפורטה ולראות כמה הנחה תצליחו לקבל. מומלץ לגשת לסוכנויות המשנה ולא לסוכנות הראשית.

אגב, המבצע של פיג'ו והסתדרות המורים נגמר, במקומו יש מבצע עם סוזוקי.

 

בהצלחה.

עכשיו הם התחילו מבצע עם "חבר".

פורסם
שלום לכולם,

אנחנו זוג צעיר עם עוד מעט 2 ילדים. התקציב קצת לחוץ וכנראה שניעזר במימון או הלוואה לכן אנחנו מכוונים לרכב האידיאלי בכמה שפחות כסף.

 

שלום, אני ממליץ לא לקפוץ מעל הפופיק ולקנות רכב יד שניה.

בקרוב יהיו לכם הוצאות לא קטנות, ולשלם הלוואה בנוסף לזה יהיה קשה.

רכב זאת לא השקעה טובה.

 

ב 70-80 אלף ש"ח תוכלו לרכוש ניסן נוט מודל 2008 עם קילומטראז' נמוך ובמצב טוב:

http://www.yad2.co.il/Cars/Car.php?AreaID=&ModelID=25&SubModelID=1072&FromYear=2008&UntilYear=2008&Auto=&fromPrice=&untilPrice=&SubSubModelID=0&Info=

אפשרויות נוספות מבית סקודה - פביה סטיישן או רומסטר.

 

הציעו כאן את סוזוקי SX4 האצ'בק - אני מכיר טוב את הרכב, ולדעתי הבגאז' שלו לא מספיק גדול למשפחה עם 2 ילדים ועגלת תינוק.

 

אם בכל זאת אתם רוצים רכב חדש, קיה פורטה, טויוטה ספייס וורסו או ניסאן נוט יתאימו מצויין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

  • סקודה רומסטר : ידנית (אם זה לא בעיה מבחינתכם) ב-99000 ש"ח. מכונית ורסטילית ומרווחת עם מנוע 1.2 TSI.
  • סיטרואן C3 פיקאסו : הגרסה המומלצת היא הדיזל - 110000 ש"ח. מכונית טובה מאד. יותר נוחה מהרומסטר עם תא נוסעים בעל עיצוב "שמח" יותר בהשוואה לרומסטר, חסכונית, תא מטען ורסטילי אך עם נפח קטן יותר מהרומסטר. הרומסטר יותר מהנה לנהיגה (אם זה חשוב לכם...).
  • טויוטה וורסו : קטנה יותר משתי הראשונות ויקרה יותר (113000 ש"ח), עם מנוע חלש יותר. אני מניח שיכולה להתאים למשפחה בהתאם להעדפה אישית.
  • סקודה פאביה סטיישן / איביזה סטיישן : שתי אחיות החולקות פלטפורמה דומה. להבדיל מהאיביזה, הפביה מוצעת גם עם גרסה מוחלשת (אך חזקה דיו) וגיר ידני במחיר של 94000 ש"ח. שתי הדגמים הנ"ל מתאימים כמו כפפה ליד למשפחות של 2+2 - מרווחות (במימד האורך) ועם תא מטען מכובד ביותר.
  • אוקטביה/לאון TSI ידנית - ב-110000 ש"ח ניתן להשיג גרסאות ידניות של 1.2 TSI. האוקטביה מאד מרווחת עם תא מטען ענק ושימושי.

כל המכוניות הנ"ל מאד חסכוניות (כ-18 ק"מ/ל' אמיתיים ב-C3 ועד 15.5 ק"מ/ל' אמיתיים ברומסטר צריכה משולבת 70/30 ע'/ב"ע).

 

מנסיון אני יכול להרגיע אותך שתחזוקה של מכוניות מקבוצת VW לא חורגת מהממוצע (בפביה הקודמת שלי טיפול קטן כ-600 ש"ח וטיפול גדול כ-1000 ש"ח).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

×
×
  • תוכן חדש...