Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני הכל,

 

דבר ראשון צבע את כל האוטו בוורוד. ככה מתחילים.

 

.Bitches love pink

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
פורסם
קצת הסגרת את עצמך...

אין סיכוי שבנאדם שמתנסח כמו שהתנסחת יודע איך מצטטים 3 הודעות ביחד

כמו שעשית 4 תגובות מעליי... :wink:

אז צא מהארון, נגמר הקטע.

 

מה נפלת אליי אה?! אני לא הומו ולא יוצא מהארון מה הבעיה לצטט שלוש הודעות ביחד?! יש את זה גם בFXP

 

ניקו אחשלי מאיפה אני מסיג טאסות 19 אינץ' ?! זה נראה אמיתי?!

 

איך רואים שאתם לא מבינים כלום! אצלנו כולם יודעים שSTI זה סובארו! היה לחבר שלי לפני כמה זמן עם אגזוז לחץ פשוט חיה רעה!

פורסם

ניקו אחשלי מאיפה אני מסיג טאסות 19 אינץ' ?! זה נראה אמיתי?!

מהזבל.

כלומר, קח מכסה של פח זבל 19 אינצ' ותדביק אותו עם דבק 3 שניות לגלגלים.

זה מוסיף 250 כ"ס לכל גלגל שאתה מדביק לו את הטאסה 19 מהפח זבל (סה"כ יכול להגיע ל-1000 כ"ס) .

 

מגיע בשלל צבעים.

20090811160850-b.jpg

פורסם

ואוו, יש כמה חברי פורום משועממים....

 

מזכיר לי את השרשור של ההוא שחיפש מתנדב כדי לבדוק קשר בין נהיגה להנאה מסקס או משהו כזה.

 

אגב, לא שהיה לי ספק מהמשפט הראשון, אך התשובה של אלירן לגבי "הטוברו" הסגירה סופית שמדובר במשועמם.

פורסם

וואלאק לא מבין אתכם, בא בן אדם, כחה רגיל כזה, שואל שאלות ואתם בימקום לפרגן לאחיכם על האוטו החדש עושים עליו עוונטות, אני אומר לכם זה טעות של בית סוהר.

 

אלירן נשמה, תקשיב לי רגע, הבאת אותה באוטו של זקנים, אני במקומך דופק שפיץ לאבא, לא יפה כחה, אבא אבא אבל יש קבוד וזה לא במקום, תחורר לו איזה ריאה וקח לו את המאזדה, איזה פנים יש לבן אדם לבוא לבן שלו , כחה בשר מבשרו ולתת לו פיאט.

אין גאלה, מה הם חושבים אתה איזה מניאק מהרצליה?

מזל של אבא שלך שלא הייתי שם, אים הייתי שם היית צריח להחזיק אותי כי הייתי פותח אותו.

haters will hate

פורסם

אלירן111 מה שאתה שואל אלה שאלות, כמו שאני אשאל אותך: רגע כ*סית זו מילה פוגעת או שזה רק פוגע בכונפות? :lol:

אז מן הסתם אתה יכול להבין ש"לשפר את האוטו שלך" זה לא בדיוק הצד החזק שלך, או ליתר דיוק של האוטו שלך... מולטיפה "מטוס" האמת יש דמיון בינו לבין בואינג 747.

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
וואלאק לא מבין אתכם, בא בן אדם, כחה רגיל כזה, שואל שאלות ואתם בימקום לפרגן לאחיכם על האוטו החדש עושים עליו עוונטות, אני אומר לכם זה טעות של בית סוהר.

 

אלירן נשמה, תקשיב לי רגע, הבאת אותה באוטו של זקנים, אני במקומך דופק שפיץ לאבא, לא יפה כחה, אבא אבא אבל יש קבוד וזה לא במקום, תחורר לו איזה ריאה וקח לו את המאזדה, איזה פנים יש לבן אדם לבוא לבן שלו , כחה בשר מבשרו ולתת לו פיאט.

אין גאלה, מה הם חושבים אתה איזה מניאק מהרצליה?

מזל של אבא שלך שלא הייתי שם, אים הייתי שם היית צריח להחזיק אותי כי הייתי פותח אותו.

וואלה עשיתי לי את השבת!

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
וואלאק לא מבין אתכם, בא בן אדם, כחה רגיל כזה, שואל שאלות ואתם בימקום לפרגן לאחיכם על האוטו החדש עושים עליו עוונטות, אני אומר לכם זה טעות של בית סוהר.

 

אלירן נשמה, תקשיב לי רגע, הבאת אותה באוטו של זקנים, אני במקומך דופק שפיץ לאבא, לא יפה כחה, אבא אבא אבל יש קבוד וזה לא במקום, תחורר לו איזה ריאה וקח לו את המאזדה, איזה פנים יש לבן אדם לבוא לבן שלו , כחה בשר מבשרו ולתת לו פיאט.

אין גאלה, מה הם חושבים אתה איזה מניאק מהרצליה?

מזל של אבא שלך שלא הייתי שם, אים הייתי שם היית צריח להחזיק אותי כי הייתי פותח אותו.

 

 

LIKE!!!

פורסם

אחים ש'לי,

אחד השירשורים הטובים!

אני לא מפסיק ליצחוק...

אלירן כפרה, נשמה טהורה, שיחקת אותה!

לנצ'יה דדרה

קרייזלר וויאג'ר למשפחה

×
×
  • תוכן חדש...