Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5588 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הוצאתי לפני כמה זמן רישיון ואבא שלי נשבע לי באמא שלו שהוא יקנה לי מכונית

בהתחלה לא האמנתי לא אבל וואלק הוא עמד בהבטחה שלו ויצא מלך איך כשחזרתי מהבצפר הוא הביא לי ת'מפתחות וחיכתה לי בחניה מכונית טוברו !

 

הרכב הוא פיאט מולטיפילה טוברו עם מנוע 1900 בצבע אדום פרארי מטוווווווווווס!

אבל מה חברים שלי צחקו אלי שיש לו טאסות ואין לו ג'נטים מגנזיום אז הלכתי שמתי לו חדשים!

עכשיו כדאי שהוא ייראה יותר טוב בראש שלי להשים לו בודי קיט כמו שכמה מחברים שלי שמו לאוטואים שלהם..

כמה זה אמור לעלות לי ? איך אני בונה אחד כזה לבד עם חצאיות והכל ? איך אפשר לשפר ת'אוטו מבחינת ביצועים ?!

צריך עזרה ובדחוף!

פורסם

זה אמיתי ? אתה ברצינות אבל, מדבר בצורה שאתה כותב בחיי היום יום ? אני נותן לשירשור הזה עד היום בערב לקבל נעילה

פורסם

נו באמת אתם לא שמים לב שזה אחד החברי פורום שמנסה להתחקות אחר אותו אחד שרצה רכב ספורט בשביל לגמור בכיף.

הייתי אומר לך לצבוע את המולטיפלה בכחול ולזרוק לים אבל הים יקיא אותך החוצה חזרה אז אין טעם.:lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה הלך בערך כך:

 

אבא: וואלק בני, ברגע שאתה מוציא ת'רשיון, אני נשבע לך באמא שלי שאני קונה לך אוטו.

בן: היום אני חוזר מהבצפר, אני מניאק אם אין לי אוטו בחניה.

אבא: תראה בן, זו פיאט מולטיפלה הידועה גם כמטוס, הצבע קצת דהוי אל תדאג, במקור זה אותו הצבע שיש על פרארי - נשבע באמא של אמא שלי.

חבר א': מה זה? איזה מנוע יש למטוס הזה? 1900?

חבר ב': חחחחחח...יש לו טאסות! ממתי למטוסים יש טאסות?!חחח...

בן: לכל האוטואים שראיתי יש מגנזיום, אני הולך לשים ישר אחרי הבצפר. אני חייב גם למצוא בודי קיט למטוס הזה, אני אפנה לקארספורום בבקשה דחופה.

פורסם

תרשה לי מעט תיקונים.

 

זה לא בני אלא בנ'שלי

זה לא אבא אלא אב'שלי

ואין מצב שהוא אמר יפנה אלא יותר בכיוון ''וואלק היום אני יכנס למנאייק מהקרספורום ואם אני לא מקבל הסברים תוך כמה דקות אני ייכנס בכו*&%&) אמא שלהם

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
תגיד,יש מצב שאתה קרוב של ערוסי?

 

חי ערוסי?! כי עם כן ישמצב הוא מכר לבנדוד שלי את קולט שחורה הוא מנהריה נכון?!

 

 

יש מצב אתה בנדוד של כפיר ערוסי שיש לו את הבמוו עם הכבוד?

 

אני לא בנדוד שלו זה חי ערוסי שמכר לבנדוד שלי את המצובושי מאיפה אתה מכיר אותו?

 

עוד לא שמעתי על מנוע טוברו!:? זה המצאה ישראלית? נשמע מעניין!:lol:

 

אתה לא יודע מזה טוברו?!איזה מין פורום רכב זה שלא יודעים מזה טוברו פה?! פורום של מתחילים בתחום

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

דבר ראשון צבע את כל האוטו בוורוד. ככה מתחילים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

וואלה אחי לפי התגובות שך אתה בנאדם עם כבוד ,אני אומר לך יש לך תפיאט עם המנוע החיה כמו האאודי של ערוסי ההוא מנהריה.

תקשיב לי ברצינות שים טאסות 19' וחצאיות לאוטו זה מוסיף לך מהירות כי זה מונע אוויר שעובר מתחת לאוטו היה לי את זה במאזדה טוברו STI חבל לך על הזמן.

איך העסק כפרה הכל טוב?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

קצת הסגרת את עצמך...

אין סיכוי שבנאדם שמתנסח כמו שהתנסחת יודע איך מצטטים 3 הודעות ביחד

כמו שעשית 4 תגובות מעליי... :wink:

אז צא מהארון, נגמר הקטע.

פורסם

חלש, אבל יכול להיות נחמד אם יבוא בכל תחילת שבוע בחורצ'יק כזה להצחיק אותנו. 8)

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

×
×
  • תוכן חדש...