Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

לפני 3 חודשים קיבלתי טלפון מחברת שליחויות שמסרה שיש להם מכתב למסור לי.

קיבלתי את המכתב ולתדהמתי מדובר על קנס מחודש ינואר 2005 שבו מצלמה תפסה אותי עובר ברמזור אדום.

אינני זוכר דבר עברה כזה !

אני יודע שחוק ההתיישנות אינו חל על קנסות, אך האם הוא חל על דבר העבירה עצמה?

העברה היא הרי עברה מסוג חטא - ההתיישנות על דבר עבירה כזה הוא 3 שנים.

החוק, לפי מה שבדקתי, אומר:

עונש שהוטל לא יתחילו בביצועו, ואם נפסק ביצועו לא ימשיכו בו, אם מיום שפסק הדין נעשה לחלוט, או מיום ההפסקה, הכל לפי המאוחר יותר, עברו – בחטא – שלוש שנים.

למען הסר ספק - ההודעה שהגיעה אלי ע"י חברת השליחויות היתה הראשונה.

אם שום דבר דואר שהגיע עבורי ולא ניסו ליצור איתי קשר מחברת השליחויות בשנים עברו.

 

האם באמת יש כאן מקום לביטול דבר העבירה?

פורסם

הכתובת אינה היתה מעודכנת.

אך תמיד היה קיים שירות "עקוב אחרי" בדואר וכל דבר דואר הגיע אלי - כולל מכתבים רשומים.

 

אני מאמין שעלי לבקש כעת היסטוריית רישום שליחת הודעה..

 

בהנחה שנשלח אלי הדו"ח תוך 4 חודשים - מה השלב הבא?

×
×
  • תוכן חדש...