Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

האם מישהו מכיר בתי ספר טובים בארופה לנהיגת מסלול?

האם מישהו התנסה?

 

אני יודע שיש מספר בתי ספר בישראל אבל הם יקרנים ואשמח לעשות זאת באופן פרטי.

 

אלו הבתי ספר שאני מצאתי:

 

אנגליה

http://www.racing-school.co.uk

 

יתרונות: מסלול, מבחר מכוניות, שפה, היחידי עם מכונית פורמולה1

חסרונות: לא זול, הגה בצד ימין

 

צרפת:

http://www.pro-pulsion.com/index.php

 

יתרונות: המון קורסים, מבחר עשיר

חסרונות: שפה

 

כמו כן, אם יש עוד אנשים שמעוניינים אשמח אם נרכיב קבוצה ונתאם מיחרים ותנאים מול המקום שייבחר.....

פורסם

ראשית, תודה על ההמלצות.

שנית, האם מישהו יכול לספר חוויות או לתת המלצות ?

 

האם יש עוד אנשים שיהיו מעוניינים להצטרף ?

פורסם

חבל שאין היענות , חשבתי שיהיה הרבה יותר עניין :-(

 

מישהו ניסה את הבית ספר של פורשה? הבנתי שיש להם בתי ספר גם בגרמניה וגם ברוב מדינות ארופה.

מדובר על קורס של יומיים שעלותו בין 1000-1700 יורו.

 

http://www.porsche.com/international/motorsportandevents/sportfahrschule/overview/trainingofferonroad/

×
×
  • תוכן חדש...