Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

זוית היגוי - הונדה אקורד מודל 93


point of view
שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לחברי הפורום ,

הוםיע לאחרונה בעיה מוזרה , כאשר הגלגלים נמצאים בכיוון ישר (קדימה ) ההגה נוטה בכ - 20 מעלות שמאלה ,

מה שאומר שמיקום ההגה לא מתאים לכיוון הגלגלים .

מה יכולה להיות הסיבה לבעיה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהרכב עומד במקום תפוס את ההגה ישר, סובב את ההגה עד הסוף שמאלה וספור את מספר הסיבובים בדיוק.

 

החזר את ההגה למצב ישר וסובב ימינה עד הסוף וספור את מספר הסיבובים.

 

אם תגלה מצב שבו ההגה מסתובב לכיוון נניח ימינה 2 סיבובים ולשמאלה הוא מסתובב סיבוב וחצי אז זה אומר שמישהו פירק את ההגה בעבר ולא מירכז אותו, והכיוון צריך להתבצע דרך ההגה.

 

אם תגלה שמספר הסיבובים לכל צד זהה ומדוייק אז הכיוון הוא מהתפוחי היגוי, במכון לכיוון פרונט אתה צריך להחזיק את ההגה במצב ישר, והמכונאי יבצע את הכיוון מתחת לרכב.

 

אם בנסיעה הרכב מושך לאחד הצדדים כשאתה עוזב את ההגה אז אתה זקוק לכיוון ללא קשר לבעיה.

 

הכיוון הראשוני צריך להיות שההגה יהיה מורכז שיסתובב לשני הכיוונים באופן זהה ושהזווית שלו תהיה זהה.

 

נניח אם אתה מסובב את ההגה עד הסוף ימינה אז ההגה ניראה כך (תדמיין שהסלאש הוא הגה) /, אז בסיבוב שמאלה הוא צריך להיות כך \ עם מספר סיבובים זהה ממצב ישר עד למצב סיבוב סופי.

 

לאחר שההגה מורכז וסתובב לשני הכיוונים באופן שווה עם אותו הזווית, רק אז אתה מבצע את הכיוון מתחת לרכב במכון לכיוון פרונט.

 

בכון לפרונט המחשב עם המיכשור מבצעים יישור הגה, אתה תתבקש לסובב את ההגה עד הסוף לשני הכיוונים, ולאחר מכן המחשב ידרוש מהמכוון לוודא שההגה במצב ישר, ולאחר מכן יתבצע הכיוון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום לחברי הפורום ,

הוםיע לאחרונה בעיה מוזרה , כאשר הגלגלים נמצאים בכיוון ישר (קדימה ) ההגה נוטה בכ - 20 מעלות שמאלה ,

מה שאומר שמיקום ההגה לא מתאים לכיוון הגלגלים .

מה יכולה להיות הסיבה לבעיה ?

אם זה הופיע סתם כך פתאום, ללא שום תיקון שבוצע לאחרונה במתלים/היגוי, כנראה שאחד הגלגלים קיבל מכה חזקה שגרמה לעיקום זרוע הגה או מתלה ואז יש לגשת למכון פרונט לבדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4983 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...