Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5629 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר חיפוש.

יצא לי ליקרוא נתונים של מגברים שכתוב שב 4 אום המגבר נותן 200 וואט וב 2 אום המגבר נותן 400 וואט .

 

סליחה על הבורות, מישהוא יכול להסביר ?

האם יש כפתור או שזאת שיטת חיבור ?

תודה לעוזרים רז..

פורסם

מדובר בשיטת חיבור,ההספק הוא כתלות בהתנגדות המעגל החשמלי שמחובר אל המגבר.

מגבר 4 ערוצים סטנדרטי עובד ב-2 אום מינימום לערוץ.

וב-4 אום מינימום בגישור של שני ערוצים.

משמע שהמגבר יכול לעבוד בכול התנגדות שגבוהה מההתנגדות המינימום הנ"ל.

ככול שההתנגדות של המעגל המחובר קטנה יותר כך ההספק יהיה גבוהה יותר,ככול שההתנגדות קטנה יותר

אחוז העיוות יהיה גבוהה יותר.

פורסם

לדעתי ערבבת פה בין שני דברים

אום זה התנגדות.

ככל שהתנגדות נמוכה יותר האיכות גבוהה יותר כיוון שלזרם קל יותר לזרום כלומר

 

ההתנגדות של חוט כסף גבוהה מההתנגדות של חוט זהב.

רמקול אם אום 1 יהיה ממש ממש ממש איכותי והסאונד שיופק ממנו יהיה איכותי

לי לדוגמא יש בבית מערכת שכולם אום 1 כלומר

הרמקולים שלי הם בעלי חיבור זהב החיוט של המערכת הוא מכסף טהור והחיוט במגבר גם כן מכסף טהור

 

לאומת זאת רמקול עם 8 אום יהיה באיכות ממש נמוכה והצליל בו לא יהיה טהור!!

מבחינת שוני בין אום 1 ל2 אום אין כל כך אבל הבדלים בין אום ל8 אום ניתנים להבדלה.

פורסם

זה שמעלי,???

מה אתה מדבר שטויות!

בעבודה ב1 אוהם:

1.אחוז העיוות גבוה מאשר 4-8 אוהם.

2.הDF יורד משמעותית.

3.המגבר מתאמץ ומתחמם מאוד.

 

ראית פעם דרייבר של חברה מכובדת שההתנגדות שלו היא מתחת ל4 אוהם?!(לא כולל סאבים)

בשיפוצים...

×
×
  • תוכן חדש...