Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שרשור "חווייה" - השכרת רכב בישראל (שלמה מאכזבים, אוויס מפתיעים)


Derish
שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מקפיץ. התלבטתי אם לפתוח שרשור משלי או להחיות את השרשור הזה ובסוף החלטתי להקפיץ.

 

יום שלישי שעבר התחתנתי. הרבה חברים וקרובי משפחה הציעו לנהוג וגם הציעו את הרכב שלהם ולא הרגשתי בנוח.

הפונטו שאני משתמש בה ביום יום חבוטה וקטנה מידי, המזדה 2 של האישה גם קטנה מידי, המרצדס ישנה וחבוטה מידי.

 

החלטתי לשכור רכב. יום שני (יום לפני החתונה) עברתי על האתרים של החברות הגדולות. החלטתי על רכב בגודל של מזדה 6 או משהו דומה (חתן וכלה + 2 מלווים ויש הרבה מה לשים בתא מטען). הזמנתי מזדה 6 או רכב דומה דרך האתר של אלדן לאיסוף ביום שלישי בשעה 11 מסניף רחובות. בהזמנה ציינתי שאני צריך את הרכב לחתונה ושאני מעדיף שהרכב יהיה מצוחצח ומבריק ומוכן בשעה 11. לא קיבלתי אישור למייל אבל לאחר כשעתיים התקשרתי והובטח לי שההזמנה נקלטה ושהרכב יחכה לי בזמן.

 

ביום שלישי בבוקר היו לי כמה סידורים באולם אז עד שהגעתי לסניף של אלדן השעה היתה 12. הצצתי למגרש חנייה שלהם מתוך סקרנות לראות מה האופציות וראיתי קיה מג'נטיס (קצת שריטות וקצת מכות) ופורד מונדיאו לבנה (קטגוריה מעל מה שהזמנתי). קיוויתי לטוב כי האישה אוהבת מכוניות והיא רצתה מוסטנג :lol: (התפשרנו על מזדה 6), ידעתי שלהגיע עם קיה חבוטה לא יהיה טוב.

 

נכנסתי למשרד וחיכיתי בתור. הזוג תיירים שחיכה לפניי בתור שכחו את כרטיס האשראי של הבעל בבית ומנהל הסניף הציע להקפיץ אותם הביתה (הם הגיעו במונית) כדי להביא את הכרטיס!!!

 

תוך דקה התפנתה הפקידה הנוספת. אמרתי לה את השם שלי ושביצעתי הזמנה באינטרנט. היא בדקה במחשב ואמרה שהיא צריכה לבדוק כי... כאן נלחצתי קצת והתחלתי לחשוב לעצמי שאני אידיוט שלא התעקשתי על אישור כתוב במייל ועכשיו זה מילה שלי נגד מילה שלהם. הפקידה התיעצה עם הפקידה השנייה ואז החליפה כמה מילים עם המנהל שאמר לה, הקרייזלר ששלחו לפה בבוקר שלו. התחלתי לחשוב לעצמי איזה קרייזלר כבר אני הולך לקבל. מהר מאוד חתמתי על המסמכים. מסתבר שצריך להציג את הרישיון נהיגה של הנהג המשני. לא אמרו לי על זה בטלפון. הפקידה הציעה שאני אחזור לשם או לכל סניף אחר של אלדן ורק אציג את הרישיון נהיגה של הנהג המשני. אין זמן. הסכמנו שאני אפקסס לה את זה. היא אמרה שזה לא מקובל בדרך כלל אבל שיהיה. הודיתי לפקידה על השדרוג ועל העזרה ויצאתי החוצה.

 

הבאתי את הטופס לעובד שחיכה לי מחוץ למשרד. תוך 2 דקות הוא הגיע עם המפתחות והלך להביא את הרכב. הקרייזלר הגיעה. קרייזלר סיברינג כסופה. הרכב היה נקי שמור ומצוחצח. רכב גדול ובהמתי. מאוד נוח ומרווח מבפנים. ההתרשמות מהרכב פחות רלוונטית לשרשור אז נשמור אותה להזדמנות אחרת.

 

רציתי רק להראות שיש תודעת שירות טובה בארץ ושלא הכל שחור וגם בהזדמנות זאת להודות לאלדן, גם על השדרוג, גם על היחס הטוב וגם על הגמישות.

 

אסף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

איזה כיף לקרוא תגובות כאלה! וכמובן, מזל טוב!

בימים אלה אני עם רכב של אלבר. אני מוכרח לציין שהשירות שלהם בכמה רמות עדיף מהשירות של שלמה. דוגמה אחת: אתמול הרכב נכנס לטיפול. כבר בשבוע שעבר יצרתי קשר עם המוקד שלהם כדי לעדכן אותם שהרכב צריך טיפול. המענה היה מהיר מאוד, הנציגה היתה אדיבה, שאלה אותי האם יש תקלות מיוחדות שארצה שיטפלו בהן בטיפול ותיאמה לי איסוף לאתמול בבוקר.

נציג אלבר אכן יצר עמי קשר, הגיע למקום עבודתי עם רכב חלופי שהיה מבריק ומצוחצח, לקח את הרכב שלי והיום השיב לי אותו לאחר טיפול. הרג'קט היחיד שיש לי בהקשר הזה הוא שבמוסך שכחו לאפס את מונה הטיפול של הרכב, ככה שעכשיו מופיעה לי התרעה על כך שצריך לבצע טיפול, אע"פ שהטיפול כבר בוצע.

לסיכום: פשוט תענוג להיות בקשר עם אלבר. הדוגמה הזאת היא רק אחת, אבל השירות שלהם היה מצוין גם בסניף שבו קיבלתי את הרכב (קינג דייויד בירושלים) וגם בסניף פ"ת, שבו עצרתי כדי לקבל רכב חלופי מיד בהתחלה עקב תקלה לא צפויה.

 

ממליץ בחום!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל טוב גם ממני!

 

אכן טוב לשמוע גם מלים טובות ודברי שבח ולא רק סיפורי אימה או תלונות "על דפי" הפורום.

אני עדיין עם אויס ועושה רושם שאני אשאר שם עוד הרבה, אני מאוד מרוצה מהשירות ומקווה שכך זה ישאר.

 

המשך ערב נעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי אסף,

 

קודם כל המון מזל טוב לרגל החתונה.....

 

שמחתי מאד לקרוא את הודעתך, וכמו ש- Mike808 ציין, בהחלט נעים לשמוע גם דברי שבח על שירות טוב כאן בפורום

 

אשמח לעמוד לרשותך ולרשות החברים בפורום בכל עת

 

 

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 8 חודשים מאוחר יותר...

הגיע הזמן שגם Hertz יקבלו יצוג בשרשור הזה.

 

הפעם הייתי צריך רכב ליום אחד לרגל חתונה של חבר טוב, וגם כאן בוצע סקר שוק לקטגוריה של מאזדה 6.

תוך זמן קצר נהיה ברור שאין הבדל משמעותי במחיר לטובת החברות הקטנות, ולכן התמקדתי בשחקנים הגדולים.

 

Avis הציעו את המחיר היומי הכי נמוך, אך דרשו תקופת השכרה מינימלית של יומיים והסכימו לרדת ליום אחד רק בהתערבותה של ענת, נציגתם פה בפורום. אני החלטתי לבדוק אילו הצעות ניתן לקבל בלי "טובות", ולכן הפעם ויתרתי על שירותיהם.

 

אלדן אכזבו בגדול. תחילה הם שמחו לקחת את ההזמנה שלי, אבל לא יכלו לאשר את זמינות הרכב חודש מראש (WTF? מעניין למה בגרמניה או צרפת אני יכול להזמין שנה מראש ולקבל אישור מיידי...) גם 17 יום מראש הם לא הצליחו, ואף שבועיים לפני המועד. כל אותו זמן הנציגה הייתה עוברת איתי על ההזמנה בטלפון, "מנסה לקבל אישור" ואז "המערכת לא הייתה נותנת לה". כמו כן, כל פעם שדיברנו הייתי צריך לתת מחדש את כל הפרטים שלי, אפילו כשהנציגה בעצמה התקשרה אליי (כלומר, כבר היה לה את הפרטים מולה על המסך). פשוט תצוגת תכלית של שירות לקוי, למרות שהבחורה באמת השתדלה ועשתה כל מה שביכולתה.

 

Hertz הציעו תעריף נח להזמנה באתר, והאישור התקבל ללא מגע יד אדם בתוך שעתיים. תהליך המסירה והאיסוף היה יעיל והשירות בסניף נתניה מקצועי ואדיב, בלי הסתחבקות מיותרת. כשראיתי שהרכב מלוכלך לאחר סופ"ש בחניון ואמרתי שאני אקח אותו לשטיפה, הם הציעו לעשות זאת על חשבונם ובאופן מיידי (!) אמנם זה לקח כמעט שעה נוספת סה"כ, אבל בשטיפה הקפידו אפילו לנקות את הג'נטים והחלונות. בקיצור, חווייה מצויינת וסוכנות נוספת שאשמח לעבוד איתה בעתיד.

 

אגב, הסיפור עם ספריי הניקוי השמנוני על ההגה והפאנלים חזר על עצמו גם פה. כנראה שזאת מחלה של מכוני השטיפה בארץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הפעם הייתי צריך רכב ליום אחד לרגל חתונה של חבר טוב, וגם כאן בוצע סקר שוק לקטגוריה של מאזדה 6.

תוך זמן קצר נהיה ברור שאין הבדל משמעותי במחיר לטובת החברות הקטנות, ולכן התמקדתי בשחקנים הגדולים.

 

Avis הציעו את המחיר היומי הכי נמוך, אך דרשו תקופת השכרה מינימלית של יומיים והסכימו לרדת ליום אחד רק בהתערבותה של ענת, נציגתם פה בפורום. אני החלטתי לבדוק אילו הצעות ניתן לקבל בלי "טובות", ולכן הפעם ויתרתי על שירותיהם.

 

אלדן אכזבו בגדול. תחילה הם שמחו לקחת את ההזמנה שלי, אבל לא יכלו לאשר את זמינות הרכב חודש מראש (WTF? מעניין למה בגרמניה או צרפת אני יכול להזמין שנה מראש ולקבל אישור מיידי...) גם 17 יום מראש הם לא הצליחו, ואף שבועיים לפני המועד. כל אותו זמן הנציגה הייתה עוברת איתי על ההזמנה בטלפון, "מנסה לקבל אישור" ואז "המערכת לא הייתה נותנת לה". כמו כן, כל פעם שדיברנו הייתי צריך לתת מחדש את כל הפרטים שלי, אפילו כשהנציגה בעצמה התקשרה אליי (כלומר, כבר היה לה את הפרטים מולה על המסך). פשוט תצוגת תכלית של שירות לקוי, למרות שהבחורה באמת השתדלה ועשתה כל מה שביכולתה.

.

 

הי Derish,

 

מצטערת שכך אתה מרגיש. אלדן תמיד פועלת לשירות מיטבי של לקוחותיה, אך לעיתים קורה שרכב ספציפי לא נמצא במלאי וגם לא רכב מאותה קטגוריה ולכן לא ניתן לשריין אותו מראש, אלא אם כן יש ביטול. אני לא יודעת מתי התקשרת להזמין אבל אני מאמינה שזה היה המצב במקרה שלך.

בכל מקרה, אני זמינה כאן לך ולכל חברי הפורום ואשמח להמשיך לתת לכם את השירות הטוב ביותר בכל עניין גם בעתיד.

 

חג חנוכה שמח,

מיטל מאלדן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד ממתק משלמה סיקסט הפעם מחו"ל,

 

לפני כמה שנים החזקתי ברכב ליסינג של שלמה סיקסט, מה שאמור היה לתת לי הנחה/שידרוג/לקוח מועדף להשכרת רכב לחו"ל. התקשרתי לשירות לקוחות הזדהתי כלקוח ליסינג וביקשתי רכב מקבוצה B לשבוע באיטליה. קיבלתי הצעת מחיר שהייתה נמוכה ביורואים בודדים מחברות אחרות, תוך כדי ציון של הנציג שלהם על שידרוג על בסיס רכב פנוי החלטתי להזמין דרכם, מתוך מחשבה שמקסימום חסכתי כמה יורו ואם ישדרגו בכלל נחמד. נחתנו באיטליה הולכים לאיזור של חברות ההשכרה, בכל חברות ההשכרה 3 נציגים שמשחררים לקוחות עם רכבים תוך שניות. בחברה שעובדת עם שלמה סיקסט (חברה פרטית שלא קשורה לסיקסט בכלל) נציג אחד מסכן ותור של 10 אנשים מחכים למכוניות. נו מילא, נחכה. מגיע תורי כולי שמח ומאושר, בה לקבל את האוטו ו.. מקבל מסמכים של פיאט פנדה, אני פונה לנציג ואומר לו שהזמנתי רכב מקבוצה B , הוא אומר נכון פנדה זה קבוצה B. אני מציג לו את הקטלוגים של כל חברות ההשכרה בשדה תעופה ומראה לו ש-B זה פונטו,קליאו,פולו וכו'. הוא אומר, אצלנו פנדה זה B. מיותר לציין שגם אצל שלמה סיקסט בארץ מצויין B כקליאו או דומה. מחוסר ברירה וחוסר רכבים לקחתי את הרכב שבסופו של יום למרות הליסינג/לקוח מועדף/שידרוג יצא לי יותר יקר, כי אצל חברות אחרות יכולתי לקבל את הרכב בקבוצה A והיה יוצא לי יותר זול. כמובן שחזרתי, כתבתי ושוחחתי עם נציגי ניו קופל וכמובן שזה עניין להם את התחת וכסף הם לא רצו להחזיר, רק איזה הנחה סימלית לעסקה עתידית(כמובן שאני אזמין מהם אחרי כזה מקרה) ואני בסוף תקופת הליסינג ביטלתי אצלהם את הליסינג. (יש אצלנו אפשרות לבחור מבין מספר חברות ליסינג בחברה)

לא נוגע בכל עסקי שלמה סיקסט יותר, אם זה היחס ללקוחות שלהם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

ראשית חשוב לציין שאני לקול וותיק מאוד שלכם ששוכר בקביעות רכב על בסיס חודשי, ובאמת שלא ראוי שאני יקבל יחס כ"כ משפיל ומבזה.

 

העניין המרכזי הוא שכירות רכב שביצעתי מה -1/11 ועד ה 1/12 מסוג רנו לוגאן , מספר הרכב ששכרתי היה 2573379 ומכיוון שהידית פתיחה של הדלת האחורית היה שבור החליפו לי את הרכב ב 13/11 לרכב מספר 2573679.

 

להפתעתי אני מקבל בסוף החודש חשבונית ע"ס 4385 כשעד היום שילמתי לחודש 3700 בלבד !

 

כשניסיתי לברר במה מדובר המתנתי שעות ! על הקו (וזה לא גוזמה בכלל ) בכדי להגיע לסניף המלך דוד לקבל תשובה, ובכל פעם שענה לי נציג הוא העביר אותי הלאה...

 

אחרי עשרות שעות המתנה לשווא, עליתי במיוחד לירושלים בכדי לברר על מה מדובר ונאמר לי שראשית המחיר על ל3900 ושנית שחויבתי 385 על ק"מ עודף,

לשאלתי איך הם יכולים לדעת שיש ק"מ עודף בזמן שהרכב עדיין אצלי? אז נאמר לי שהם הסתמכו על הרכב שהחזרתי ב13 ועשו יחסית..

ביקשתי מנציג שיתלווה אלי ויראה את הק"מ ברכב עכשיו ויוכח שבמצטבר לא עברתי את הק"מ.

 

הוא אמר לי להמתין עד שהוא יסיים עם הלקוחות ואחרי המתנה של שעתיים...! הוא "התנצל" שהוא סיים את העבודה והוא חייב ללכת...!

 

נאלצתי לשוב עוד פעם לירושלים (אני גר בבית שמש) ולהמתין שוב כשעתיים עד שנציג התפנה אלי ואז הוא אומר שזה לא בסמכותו ואני צריך ללכת לחניון ממילא בכדי שהמנהלת (אם אני לא טועה שמה שירן או משהו דומה) תאשר את זה.

שם נאלצתי להמתין עוד זמן רב ולאחר שהיא בדקה היא אמרה לי שמדובר בטעות והיא תוציא זיכוי בתוך שבועיים.

מיותר לציין שעברו יותר משבועיים ולא זוכיתי ושוב נאלצתי להמתין על הקו בלי סוף ושוב עליתי לירושלים ושוב נאמר לי שזה בבדיקה..

 

וכך שוב ושוב עד היום !

מדובר במעשה נבלה . לא ייתכן שאתם תחייבו אותי באופן שרירותי ולא תזכו אותי למרות שמדובר בטעות שלכם...

 

אחרי שהצלחתי להגיע למנהל האזורי בטלפון הוא הבטיח לי שזה יטופל בתוך 24 שעות - לפני שבוע וחצי... !

 

בנוסף רציתי להתלונן על השירות המזעזע שאני מקבל קבוע שם, לדוגמא כבר 4 פעמים ברציפות (כולל הרנו קליאו שברשותי כרגע ) שאני מקבל את הרכב עם טנק לא מלא וכשאני מחזיר עם טנק מלא לא מזכים אותי כפי שעושים בחברות אחרות.

בנוסף תמיד הרכבים לא שטופים, וחסר אוויר בגלגלים... בקיצור זלזול ענק בלקוחות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמואל,

אולי הגיע הזמן שתפסיק להיות לקוח שלהם. וגם תביעה קטנה לא תזיק (אם יש לך את כל ההוכחות מתועדות)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

שאלה אולי טיפה לא קשורה לגבי השכרת רכב בארץ.

 

המחירים להשכרת רכב בהרץ דרך אתר KAYAK זולים משמעותית מהמחירים באתרים בארץ.

 

לדוגמא:

 

רכבים ידניים ניתן לשכור ב14$ ליום עם 250 ק"מ, גם אם נוסיף מע"מ המחיר עדיין זול מאוד.

 

רכב אוטומוט פשוט מתחיל מ22$ ליום עם 250 ק"מ, גם בתוספת מע"מ מחיר זול יחסית.

 

מישהו ניסה לשכור רכב בארץ כך?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...