Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

יש לי בעית התנעה לסירוגין ברכב (טויוטה לנד קרוזר פראדו) ,מודל 2002

הסטארטר מסתובב,אימובילייזר לא עושה בעיות (נורת החיווי נכבית כאשר אני מכניס את המפתח).

החלפתי מצבר השבוע.

בד"כ זה קורה לאחר שהרכב חם ז"א לאחר שנסעתי בו , לאחר עמידה ממושכת הוא בד"כ מניע טוב.

אגב, החלפתי משאבת סולר לפני שנתיים וחצי.

האם יש מצב שזה שוב פעם משאבה או יכולה להיות בעיה אחרת?

פורסם

התקלה מאוד מעצבנת.

מאחר ואני לא יכול לכבות את הרכב .

בבוקר מניע בנגיעה.

כאשר הרכב מתחמם קצת,מכבים אותו בא להניע 3-4-5 סטרטים ובסוף מניע בכוחותו האחרונים של המצבר (מצבר בן שבוע 95 אמפר)

איפה יכולה להיות הבעיה?

חיישן כלשהוא? מישהוא נתקל בבעיה הזאת?

הרכב 160 כ"ס נוסע מצויין ומרגיש מעולה אין רעשים מוזרים ועובד עגול.

פורסם

היי, על פניו נשמע כמו תקלה במערכת הסולר, או מרססים פגומים או משאבה שסובלת מנזילה ואו בריחת אויר ממקום כלשהו.

 

ממליץ לך לגשת למוסך מורשה לבצע בדיקת מזרקים (אל תבהל ממחיר של 15K ש"ח לתיקון מזרקים) ואחכ לחשוב איך מתקדמים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...