Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיסא למחשב


Yakird12

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה ללכת מחר לראות כיסא למחשב , אני לא מבין בזה כלום וכולם נראים לי אותו דבר , יש המלצות על דגמים/חנויות שכדאי לבדוק בהם כסאות ? מרוב המבחר הענק אני לא יודע איפה לחפש :?

 

אם אפשר חנויות באזור המרכז וירושלים תודה :-)

פורסם

אני קניתי כיסא ברהיטי הכח בחולון ואני מאד מרוצה מהאיכות והמחיר.

 

בגדול ההמלצה שלי היא ללכת על מקום שמייצר את הכיסאות שלו לבד ונותן אחריות להרבה זמן במקום לקחת משהו של צרעה או אחת החברות האלה.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

אני דווקא לא מסכים עם ידידי ומאמין שצריך כיסא עם אבא ואמא שעשו קצת שיעורי בית ארגונומים.

 

אני משתמש בצרעה אלפא C2 או 3 (לא זוכר) - גם בעבודה וגם בבית - כיסא מעולה.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

+1 על כסאות של צרעה. אגב, מאוד תלוי תקציב. אבל בעיקרון, תמיד תשאף לזה:

7485.herman_2D00_miller_2D00_aeron_2D00_chair.jpg

aeron של הרמן מילר. כנראה אחד מכיסאות המשרד הכי ארגונומיים שהונדסו עד היום...

מחיר? כ4000 ש"ח :roll:

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

זה כאמור עניין אינדיווידואלי.

אם לך נח - אני שמח , הנקודה היא מה הסיכוי "לפספס".

ואצל משהו מוכר שעושה את זה הרבה שנים - הסיכוי יותר קטן.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

צרעה עובדים עם תקנים יותר מחמירים מרוב החברות ומעסיקים ארגונומים ומהנדסים, הרבה מהחברות הקטנות יותר משתמשות בידע קודם ולא מפתחות הלאה. אגב, צרעה גם שורדים הרבה מעבר להרבה כסאות אחרים שהיו לנו. אנחנו מחזיקים בבית בכל זמן נתון בין 4-6 כסאות משרדיים למחשב. בפועל צרעה מעולם לא אכזבו ביחס עלות-תועלת. אם אתה באמתמוטרד מאיכות הכסא, חפש תקני iso וDIN שהיצרן עומד בהם.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

ללא ספק צרעה על שלל דגמיהם.

יש לי אחד בבית וכל העובדים בעבודה על צרעה, שורדים התעללות קשה ומספקים אחריות לשלוש שנים.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מתעלק על השרשור.

 

יש לי כסא של צרעה כשנה וחצי.

 

"הספוג" התחתון ממש קרס מהכובד שלי. אם אני שם את כף היד, אני כבר מרגיש את הפלסטיק מתחת "לספוג" בניגוד למה שהיה

 

כשהכסא היה חדש.

 

יש סיבה להחלפה?

 

תודה.

 

תמיר.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

+1 לצרעה. יש לי כסא שלהם כבר 6 שנים, חומרים איכותיים ביותר.

מה שלא יהיה, אל תקנה ב "מוצר 2000".

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

להתרחק מהכסאות שמוצעים באופיס דיפו ?

 

אגב הייתי היום בצרעה המחירים נורא יקרים ( 2500-4500 ש"ח) בכל מקרה מצאתי שם דגם אחד ב-1400 שקל אבל לוקח חודש-חודשיים עד שמקבלים אותו :?

פורסם

ראיתי בחולון שתי חנויות ענד שמתיימרות לספק ריהוט משרדי, אני מניח שאמור להיות זול שם. אני יעבור ליד ואברר את השמות ביום ראשון, אחת מהם כמעט בטוח נקראת מיליון כסאות.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

פורסם

רהיטי צרעה - דגם מלגה ( גב גבוה) הוא עולה 1000 ש"ח

שווה כל שקל. דגמי 2010. אני עם אחד כזה כבר 3 חודשים. מומלץ בחום.

 

גם אני באתי עם דיעה לקנות כסא מנהלים גדול ומרשים.

אבל שישבתי על הכסא הספציפי הזה הוא היה לי הרבה יותר נוח מכל כסא מנהלים ב7000 שקל.

 

נ.ב.

 

3 שנות אחריות

פורסם
להתרחק מהכסאות שמוצעים באופיס דיפו ?

 

אגב הייתי היום בצרעה המחירים נורא יקרים ( 2500-4500 ש"ח) בכל מקרה מצאתי שם דגם אחד ב-1400 שקל אבל לוקח חודש-חודשיים עד שמקבלים אותו :?

 

אני קניתי באופיס דיפו, לפני שנתיים, כסא של ווקסמן.

תוצרת הארץ. 3 שנים אחריות. לטעמי, נח מאוד.

השבוע קניתי עוד אחד.

המחיר 799 ש"ח.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

נשמע קצת יקר.

אני זוכר שאת הכיסא שלי (האלפא C2/3) קניתי מהם ישירות בקצת מתחת לאלף ש"ח בזמנו (כשנתיים)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...