Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5694 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ביום שישי הקרוב אני מגיע לתל אביב (אני חיפאי), לבדוק רכב לפני קניה.

בגלל שאני לא מהאזור, רציתי לקבל המלצות על מכון טוב לבדיקת רכב בת"א.

אני יודע שבחיפה מומלצים מ.מ.מ וקומפיוטסט, השאלה מה מומלץ בת"א

 

תודה מראש לעוזרים,

רובי

פורסם

היה לי נסיון טוב עם "דינמומטר" ליד היכל נוקיה

 

כתובת:רחוב השלשה 7 ת"א, יש להם מכון רישוי ובנפרד ומעבר לכביש מכון בדיקה לפני קניה.

 

בהצלחה

פורסם

במידה והרכב הוא מקונצרן VAG הייתי ממליץ לסוע למוסך רון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=304784&highlight=%D7%9E%D7%95%D7%A1%D7%9A+%D7%A8%D7%95%D7%9F+%D7%91%D7%93%D7%99%D7%A7%D7%94

קרא את ההודעה הראשונה של המוסך בשרשור הזה - גם זול וגם הרבה יותר ברור מכל מכון בדיקה - מנסיון.

 

לאחר הבדיקה אצל רון סע לבדיקת שאסי בלבד לפה:

 

מכון מצוין (אפשר גם לקבל הנחה דרך הפורום):

http://www.d.co.il/80000180/28290/

בהחלט שווה את ה-10 דקות נסיעה ממרכז ת"א.

 

* אם הרכב הוא לא מקבוצת VAG סע ישירות ל"מעבדה" ותעשה את הבדיקה המקיפה - לא רק שאסי.

Bimmer

פורסם
מיבדק בהרצליה. אמינים ומדוייקים.

קל להגיע - באיזור התעשיה ליד מיחלף הסירה.

זכו להרבה דעות טובות בפורום.

 

מחזק - גם אני שמעתי דברים טובים עליהם אבל לא ביקרתי.

Bimmer

×
×
  • תוכן חדש...