Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רשמית, היום, הרובוטריקים חוזרים! (יוווהווו... :smilecol: )

הנה קצת מידע, למי ששכח:

רובוטריקים

 

הדבר השני הוא - "המורדים" (!) :shock2:

לא יותר מפורנוגרפיה רכה לילדים! אילו פצצות...! :onfire:

אתם מוזמנים להתרשם ולהנות מלינק איכותי זה...

המורדים

נראה לי שלארגנטינאים כבר נמאס מסדרות נוער משעממות...בהחלט מעניין! :roll:

הנה כמה דוגמיות איכותיות:

 

lusiana121.jpg

 

קטינה בת 15...

 

lusiana116.jpg

 

lusiana78.jpg

 

עכשיו כשאני חושב על זה, מה שמביא ילדה בת 15 לעשות פוזות כאלה מול מצלמה, הוא המצב הקשה בארגנטינה. ככה זה נראה...

ת'אמתי לא ראיתי עדיין פרק אחד, אבל אם זה מה שיהיה שם...יש מצב!

 

:turn-l:

 

סה"כ חדשות טובות ( :mrgreen: ) לא?

 

 

אם לדעתם של המנהלים, נושא זה בוטה מדי, אני יוכל למחוק אותו - רק שיודיעו! תודה.

172

פורסם

אח שלי אומר שבפרק הראשון כבר ראו את אחת הילדות עם ציצי בחוץ (כן לא צנזרו ת'עניין :), ראיתי פעם פרק של הדבר הזה, כל הזמן הם רבות ומזדיינות , אחלה סדרה ! חוץ מהעניין שזה נגד החוק ? חשבתי שזה פדופיליות .. קטינות.. משהו עד גיל 18 ?? או שזה לארץ ? :)

פורסם

:shock:

 

:shock::shock::shock:

 

 

תמיד אמרתי שההורמונים שדוחפים לפרות יגרמו לאסון בקרב בנות המין הנשי!

 

תועבה!!!

 

עוכרי ישראל!!!!!

 

:!:

 

 

 

 

 

 

 

 

ציצי? איפה??? :lol:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

כמובן שהחלטתי להיכנס לעובי הקורה...

 

איששתי את חששותיי.

 

אכן תועבה!

 

lusiana128.jpg

 

lusiana118.jpg

 

lusiana120.jpg

 

lusiana117.jpg

 

lusiana116.jpg

 

lusiana75.jpg

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

באמת דוחה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איפה רחלי כשצריכים אותה? :lol::lol::lol:

 

:wink:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

אוי וואווי

15 , לא 15

מה זה?!@!@#!@#

בלאט !!!!מה זה המורדים?

אני רואה עכשיו!

אני טס לארגנטינה

רגע , זה לא זו שהייתה בקטנטנות לפני שנתיים , קמילה משהו...

כבר אז אמרתי שהיא תיהיה כוסית....

:twisted:

פורסם
באמת דוחה!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

איפה רחלי כשצריכים אותה? :lol::lol::lol:

 

:wink:

 

אתה מתכוון איפה לירן שיצעק .....איזה כ......

כאילו שאנחנו לא יודעים לבד :lol::lol::lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אוי וואווי

15 , לא 15

מה זה?!@!@#!@#

בלאט !!!!

:twisted:

 

מה אתה מתלהב כל כך, אני לא רואה פה תוכי קוקטייל

:roll::roll:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אוי וואווי

15 , לא 15

מה זה?!@!@#!@#

בלאט !!!!

:twisted:

 

מה אתה מתלהב כל כך, אני לא רואה פה תוכי קוקטייל

:roll::roll:

 

נו מה אתה משחק אותה אדיש? :lol:

יש פה חברי פורום חרמנ......ישי......חרמנישי....... :roll:

172

פורסם
אוי וואווי

15 , לא 15

מה זה?!@!@#!@#

בלאט !!!!

:twisted:

 

מה אתה מתלהב כל כך, אני לא רואה פה תוכי קוקטייל

:roll::roll:

 

נו מה אתה משחק אותה אדיש? :lol:

יש פה חברי פורום חרמנ......ישי......חרמנישי....... :roll:

 

 

לא מצחיק.

 

הרסת.

 

לך לחדר שלך!

 

אתה מקורקע!

 

ותכין כבר שיעורים בתושב"ע!

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

נושא הרובוטריקים כבר הועלה לפני כשבועיים ע"י ZISOBUTTS. אחד הת'רדים היותר מצחיקים.

 

נושא הבחורות...

 

עזבו...

 

 

בחורות זה רעל .

 

(ובחורות ערומים זה חולירע).

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אוי וואווי

15 , לא 15

מה זה?!@!@#!@#

בלאט !!!!מה זה המורדים?

אני רואה עכשיו!

אני טס לארגנטינה

רגע , זה לא זו שהייתה בקטנטנות לפני שנתיים , קמילה משהו...

 

:twisted:

 

 

:shock:

 

בושה וחרפה!

 

זו ל--ו-א-י-ס-נ-ה והיא כוסיתתתתתתת :wink:

 

ורגע, אלה תמונות אמיתיות? אם כן- תזמינו לי טיסה!

 

אה, וקמילה זו ההיא שהייתה פה עם פליפה :twisted:

 

 

זה אני, או שאף אחד לא יודע על מה אני מדבר?

 

 

 

:wink:

חן@זה מזה פשוט!:Fade-color

×
×
  • תוכן חדש...