Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברצוני לשאול על צריכת דלק ריאלית של הרכב הנ"ל בנסיעה עירונית רגועה.

הרבה בעלי רכבים מייפים את הצריכה לפי מה שאני מבין כשכותבים 1-8 בעיר...

הייתי רוצה באמת לדעת על צריכה עירונית של הרכב הנ"ל בנסיעה רגועה.

 

תודה!

פורסם

כבעל נסיון,בעיר ברוגע בלי זינוקים חדים ליטר ל6 עד 7 קילומטר.

רגוע מאוד מחוץ לעיר ליטר ל9 עד 10 עם הכל פיקס.

 

כמובן שהרכבים החדשים של GM ופורד מ2010 חסכוניים הרבה יותר ורק לנהגים רגועים.

פורסם
כבעל נסיון,בעיר ברוגע בלי זינוקים חדים ליטר ל6 עד 7 קילומטר.

רגוע מאוד מחוץ לעיר ליטר ל9 עד 10 עם הכל פיקס.

 

כמובן שהרכבים החדשים של GM ופורד מ2010 חסכוניים הרבה יותר ורק לנהגים רגועים.

כנ"ל

 

לי יש את הרכב שנתיים, הלך לי מנוע עקב התחממות, נסעתי כחצי שנה עם מים בשמן והחלפתי רק מהפחד להיתקע.

 

והיו לי תקלות בחיישן חמצן שנבעו, לאחר שביזבזתי לא מעט כסף, מגומי שלא אטם מספיק, במכסה תא דלק.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
כנ"ל

 

לי יש את הרכב שנתיים, הלך לי מנוע עקב התחממות, נסעתי כחצי שנה עם מים בשמן והחלפתי רק מהפחד להיתקע.

 

והיו לי תקלות בחיישן חמצן שנבעו, לאחר שביזבזתי לא מעט כסף, מגומי שלא אטם מספיק, במכסה תא דלק.

 

ידידי

פרט בבקשה על הגומי

פורסם

הייתה לי תופעה של הידלקות מנורת חיישן זיהום אוויר בלוח המחוונים.

 

הלכתי למוסך מרכזי ושם החליפו לי חיישן EGR שעזר למספר לא רב של קילומטרג', לאחר שתיקנו שוב, הבחנתי שאני מקבל כל הזמן, הערה במחשב הדרך, שמכסה הדלק לא סגור ושלאחרי זמן להערה הזו מצטרפת הנורה של הזיהום אוויר.

 

ואז החלפתי את המכסה תא דלק וזה פתר את הבעייה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היום במקרה דיברתי עם בעלים של לה סייבר 2004 והוא נשבע לי שהרכב בממוצע עושה לו 1-10...

נראה למישהו הגיוני הנתון הזה?

הוא טוען שנוסע חצי עירוני חצי בין עירוני.

פורסם
היום במקרה דיברתי עם בעלים של לה סייבר 2004 ופסים תאוצה הוא נשבע לי שהרכב בממוצע עושה לו 1-10...

נראה למישהו הגיוני הנתון הזה?

הוא טוען שנוסע חצי עירוני חצי בין עירוני.

 

תגדיר "נשבע" :) האם זה מישהו שמודד בדיוק בדיוק?

 

1-10 נשמע לי קצת אופטימי מידי במיוחד שללה-סייבר יש מנוע 3800. הרכב שלי (אימפלה 3400 שזה דרך אגב מנוע יותר מודרני מה 3800 כמה שאני יודע) עושה בערך 1/6.5 (היה לי כבר 1/6 והיה לי גם 6.8 למשל) בעיר בנסיעה דיי רגועה (הרבה נסיעות קצרות, בלי הרבה פקקים אבל גם בלי יותר מידי מקומות לשיוט, כמעט הכל רמזורים כיכרות, האצות מהמקום...) ו 1/12-12.5 מחוץ לעיר על 110 קבוע עם מזגן. זה מכמה מדוייקות מאוד. בנסיעה עירונית לדעתי זה תלוי מאוד באופי הנסיעה, אם יש המון כבישים לשיוט יחסית מהיר, אז הרכב יצרוך פחות כי הרכבים האלו ברגע שהם תופסים תאוצה, הם שטים כמעט בלי גז ואז אני חושב שהצריכה היא מינימלית גם אם הרכב נוסע על 90 בתוך העיר. לעומת זאת אם אתה נוסע במקומות יחסית צפופים שהרכב כל שנייה מאיץ מהמקום, זה יהיה פחות חסכוני.

 

מה שאמרו למעלה 6-7 בעיר בנסיעה רגועה ו 9-10 בחוץ נשמע לי יותר הגיוני ואני חושב שגם תואם מה ששמעתי מאנשים לגבי אימפלה 3800 שזה אותו מנוע.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם

ל לסייבר יש אפשרות לראות צריכת דלק מיידית בנסיעה? לא ממוצע

ואפשר לראות את הצריכה משתנה כל מהלך הנסיעה?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...