Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5722 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים..

אני דיי חדש בעניין אז אני צריך עזרה

יש לי איביזה FR שנת 2005

כמו שכולכם יודעים היא 150 כ"ס והייתי מעוניין לעלות את הכוח שלה ל180-200 כ"ס משהו באיזור הזה

מעבר לזה אני יודע שככל שאתה מעלה את הכ"ס אתה צריך להתחשב באחיזה חזקה יותר מכל המשתמע (מתלים , צמיגים , וברקסים) אז גם פה על איזה חלקים אתם ממליצים?

אני לא רוצה להעמיד פרארי על הכביש כמובן אלא משהו בשביל מתחילים...

ולאיזה מוסך כדי לי להכניס אותו מבחינת מוניטין ואמינות?

 

תודה ושבוע טוב!

If u need to shoot shoot don't talk:snipersmi

פורסם

ישנם המון שירשורים בנושא הזה,תעשה חיפוש,תמצא המון מידע.

בגדול תוכנת ניהול מנוע היא התמורה הטובה ביותר לכסף.

אפשר עוד כמה דברים לא גדולים מסביב אבל זה רק אם תרצה.

בנוגע לבלימה ואחיזה,בשיפורים קלים אין צורך לשדרג,בלי קשר אם אתה נהנה לתקוף סיבובים כדאי מאוד לשפר את האחיזה של האיביזה בסט בולמים קפיצים משופרים.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

צ'יפ (אפסולוט לדוגמא) + פילטר+ אינלט.

200 כ"ס, שיפור הנשימה בסל"ד גבוה וכן שיפור ווקאלי מורגש מאוד.

עלות מוערכת: 3000 ש"ח +- כולל עבודה.

שיפור מורגש מאוד וזול מאוד יחסית.

בהצלחה,

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...