Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5781 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

אני מחפש רכב משפחתי קומפקטי/מנהלים שהדגש עליו הוא כוח, בטיחות, נהיגה נעימה, נוחות

 

מכוניות שחשבתי עליהם פורד מונדאו 2.0 וסיטרואן C4

 

אשמח לקבל חוות דעת על ה- C4 והמונדאו 2.0 + הצעות לרכבים נוספים בקטגוריה ובמפרט שאני מחפש.

 

תודה :)

בברכה, רועי

פורסם

הרכבים שציינת הינם בעלי מנוע 2000 עם הספק של 140-150 כוח סוס.

אם מה שאתה מחפש זה כוח סטייל האצות 0-100 בפחות מ 9 שניות, אז זה לא בשבילך.

 

אם אתה מחפש רכב נעים, עם מספיק כוח לנהג הרגוע יחסית, אז פורד מונדיאו רכב מצויין, אופציה נוספת היא מאזדה 6 או פג'ו 407.

 

בהתלבטות שלך עמדתי גם לפני כחודש, ובסופו של דבר, לאחר נסיעות רבות בכל אחד מהרכבים (כולל סובארו B4 שממש לא אהבתי), החלטתי ללכת על פג'ו 407.

היא נוחה מכולן, יפה מהם, מאובזרת, מפנקת יותר, איכות חומרים מצויינת ואף עולה על חלק ניכר מהיפניות. מה שכן היא לא יפנית.

 

לעניין משפחתית קומפקטית. זה הבדל מהותי מבחינתי, גם מבחינת עלויות אחזקה וצריכת דלק בעיקר, וגם באיכות הנסיעה וההרגשה הכללי

שאתה מקבל מהנסיעה ברכב.

 

בכל מקרה, כרכב קומפקטי פחות הייתי הולך על הסיטרואן ויותר על רנו מגאן (יש גם מנוע 2.0) , גם מאזדה 3 ספיריט (מנוע 2.0) יכולה להיות בחירה טובה, פורד פוקוס גם ותאמת... יש הרבה רכבים טובים בקטגוריה הזאת...

 

 

חשוב לציין רק שמשפחתיות קומפקטיות עם מנוע 2.0 ירגישו הרבה יותר זריזות וחזקות מאשר מנהלים עם נפח זהה.

 

מכאן תעשה את השיקולים שלך ותחליט קודם כל על איזו קטגוריה אתה הולך

×
×
  • תוכן חדש...