Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
רן ושאר האספנים,

גדליה הוא גאון,

גדליה הוא גורו ל- BMW.

אבל גדליה, "לא פראייר".

 

הוא לא יתן לכם לחסוך שקל.

גדליה מתנגד לעבודה בבית וחושב שמוסך הוא המקום הנכון.

 

תבואו אליו לטפל, תקבלו שרות של מלכים, תבואו אליו ליעוץ (עבודה עצמית בבית) ותקבלו יחס של פח אשפה.

 

יש התומכים התחביב האפנות ויש התומכים בכיס שלהם...

גדליה נמנה עם האחרונים (וזה בסדר, אני לא שולל), אבל הישועה לא תבוא ממנו.

 

יש את ההולכים למוסכים.

יש את העובדים בבית.

אין כמו בבית ,אמר לי חבר בזמנו" שאף מוסך לא יעשה את העבודה טוב ממני" ואני לא מכונאי אבל האהבה לתחביב מנצחת.

חבל שאין פירגון ל"עשה זאת בעצמך" כי אין לזה תחליף.

CBX   שלי 042.jpg

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
רן ושאר האספנים,

גדליה הוא גאון,

גדליה הוא גורו ל- BMW.

אבל גדליה, "לא פראייר".

 

הוא לא יתן לכם לחסוך שקל.

גדליה מתנגד לעבודה בבית וחושב שמוסך הוא המקום הנכון.

 

תבואו אליו לטפל, תקבלו שרות של מלכים, תבואו אליו ליעוץ (עבודה עצמית בבית) ותקבלו יחס של פח אשפה.

 

יש התומכים התחביב האפנות ויש התומכים בכיס שלהם...

גדליה נמנה עם האחרונים (וזה בסדר, אני לא שולל), אבל הישועה לא תבוא ממנו.

 

 

לא בקשתי לחסוך שקל, בקשתי עזרה בשרות!

רציתי לקנות בכסף מלא פלטינות על מנת שאוכל לנסוע עם המפלץ לטסט ללא בעייה!

 

מוסכים ומומחים יש הרבה, הברירה בידי הלקוח למצוא את המקום שיתן לו את השירות

והתמורה המלאה. התחרות היא על טיב השרות!

 

נניח שהייתי מרגיש טוב אצל גדליה, והייתי מרגיש שהבחור מנסה לעזור בלב שלם ולא מנסה לחתור

לארנק שלי, הרי שהייתי מגיע שוב, פעם לכיוון והדרכה, ופעם לאוברהול מלא, לא?

 

אבל אם ההרגשה היחס והשרות לא תאמו את ציפויותיי אני לא אחזור לשם, בכלל!

אולי המוסך לא יצא פראייר, אבל הוא הפסיד לקוח משלם.

 

אבל אם גדליה היה מוכר לי פלטינה וקבל שוב במחיר מלא+רווח אפילו, היה לוחץ יד ואומר לי שישמח

לראות את האופנוע ומה עשיתי איתו, הרי שבהזמנות הראשונה היינו שם, לראות ללמוד ולטפל אצל ה"גורו".

 

אצל יוני אופנועים אני מקבל כמעט ללא תמורה מעטפת ביטחון והדרכה, ליפט פרטי (אפילו שהמכונאי הראשי מתפלץ!)

שירות VIP שימוש חופשי בכלי המוסך, ובדיחות חינם!

 

את השיעור בהכרה והבנה של האופנוע שלי, היכולת שלי להתמודד עם בעיות והסרת מחסום הפחד להתעסק איתו

אי אפשר למדוד.

 

עכשיו לטיפול הראשוני רכשתי דרך המוסך, כיסוי חדש לאופנוע, מצבר, שמנים, שיפוץ ברקס אחורי, וכמובן שעות עבודה

של יוני (מומחה לא פחות מאחרים, אם לא יותר!) ומהנהל המוסך שלו.

 

כל חלק שפרקתי דאגתי לנקות בצורה מייטבית, לשפץ ולהרכיב שוב כמו שאני אוהב! וכמו שאני חושב לנכון!

ועכשיו אני יודע על כל פיפס שנעשה באופנוע! - אין תחליף!

 

אף אחד לא יצא פראייר אני מבטיח לך, להיפך!

 

 

___________________________________________________________________________________

 

 

אחרי שפרקתי קצת מה שעל ליבי נחזור לעצם העניין!

 

משאבת הברקס הקידמי הורכבה ולאחר עבודה של יוני שנמשכה עד שיוני היה מספיק מרוצה מהתוצאה,

ומי שמכיר את יוני יודע שאת יוני לא קל ואפילו קשה מאוד לרצות, לפעמים אני בכלל חושב שהוא יקה מוסווה!

 

הבלם מנגן שירה אמיתית, ונושך את הדיסק, כמו קניבאל מורעב בשוק של חתיכה בלונדינית.....

גם לבעיית החשמל באור הדרך האחורי נמצא פתרון, והיא שבה להאיר דרכיה!

 

כאן עזבתי את המוסך לפני סיבוב הנסיון של יוני, נישארו קצת כיוונים לקרבורטוים תיאום הפלטינה וזהו,

נקווה שמרפי יצא לחופשת סוף שבוע וביום א' או ב' לכל המאוחר יהיה טסט! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אם לגופו של עניין אנחנו מדברים,

אז גדליה ועמיתיו, מתפרנסים מעבודתם המקצועית. לצורך עבודתם המקצועית, הם זקוקים לכלים מקצועיים, מקום מקצועי וכמובן חלקי חילוף מתאימים ובמלאי! כן, לפעמים גם ממכירת חלקי חילוף.

הרצון שלנו ה"אספנים", שרוצים לעשות לבד, נותן לנו זוית חשיבה לא נכונה לגבי בעלי המקצוע. הם לא מוכרים חלקים. בשביל זה יש חנויות לחלקי חילוף וצריך לכתת רגלים ולמצוא את החלק. מי שמצפה "לחסוך" את כיתות הרגלים = זמן, דלק ועוד זמן... על גבם של בעלי המקצוע, רואה את הדברים לא נכון, לא הוגן ורק דרך הכיס שלו. טיעונים כמו " אני אהיה לקוח שלך, אשלח לך הרבה לקוחות וכו'" אין מאחוריהם כלום מלבד רצון לחסוך = זמן, דלק ועוד זמן. היום קוראים לזה כסף...

השירות שלהם זו עבודתם ומי שמצפה לעבודה מקצועית, צריך לפנות לבעל מקצוע ולשלם מה שמקובל לשלם לבעלי מקצוע.

 

גלוי נאות. אני "בעל מקצוע", לא בנושא רכב, אלא בתחזוקת בית והטיעונים מלמעלה נשמעים באזני לעיתים תכופות.... חלק ניכר מלקוחותי מנסים לתקן לבד ורק לאחר שנתקעו/שברו/שכן/חבר וכו' התקשרו אלי לטיפול בבעיה.

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם

שושק'ה , אכן היתה הפתעה נעימה לראות אותך אצלנו במוסך , מצטער שלא היה לי זמן לדסקס , היינו בטירוף התכוננויות למירוץ בשבת.

 

 

תמשיך לעדכן..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

כזכור עזבנו את יוני ביום שישי לפני סיבוב הבדיקה, התאפקתי כל השישבת שלא להטריד אותו בשאלות.

גם הבוקר הייתי חייב לשלם חובי ולעבוד קצת, כך שרק לעת צהרים הגעתי למוסך, הבדיקה עברה

על הצד הטוב ביותר, והמפלץ עוצר ומוכן לטסט, בדיקה של יוני גילתה כי סיבוב מעצרת הגז, פותחת רק

חצי מהלך הקרבורטור, מה שאומר שמשיכה בגז עד הסוף מביאה רק למחצית מתפוקת הקרבורטור...

מתיחה פשוטה של הכבל לא עזרה, ופנינו לפתיחת מנגנון הידית.

מסתבר שב-BMW ישנה מערכת המשלבת גלגל שיניים ושרשרת קטנטנה, והכיוון של המערכת דומה לכיוון

שרשרת טיימינג אם דילגת על שן אחת המערכת לא תעבוד נכון! כמובן שיוני החזיר עטרה ליושנה ומעצרת הגז

החלה למלא תפקידה בסיבוב מלא ופתיחה מקסימלית של הקרבורטור.

קצת כיוון קרבורטורים ותיאום והמנוע מנגן היטב קונצ'רטו לשני צילינדרים ואגזוז בצליל מכוון היטב...

זהו, מחר יהיה היום הגדול והמפלץ ישלח לבצע טסט, תחזיקו אצבעות-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
כזכור עזבנו את יוני ביום שישי לפני סיבוב הבדיקה, התאפקתי כל השישבת שלא להטריד אותו בשאלות.

גם הבוקר הייתי חייב לשלם חובי ולעבוד קצת, כך שרק לעת צהרים הגעתי למוסך, הבדיקה עברה

על הצד הטוב ביותר, והמפלץ עוצר ומוכן לטסט, בדיקה של יוני גילתה כי סיבוב מעצרת הגז, פותחת רק

חצי מהלך הקרבורטור, מה שאומר שמשיכה בגז עד הסוף מביאה רק למחצית מתפוקת הקרבורטור...

מתיחה פשוטה של הכבל לא עזרה, ופנינו לפתיחת מנגנון הידית.

מסתבר שב-BMW ישנה מערכת המשלבת גלגל שיניים ושרשרת קטנטנה, והכיוון של המערכת דומה לכיוון

שרשרת טיימינג אם דילגת על שן אחת המערכת לא תעבוד נכון! כמובן שיוני החזיר עטרה ליושנה ומעצרת הגז

החלה למלא תפקידה בסיבוב מלא ופתיחה מקסימלית של הקרבורטור.

קצת כיוון קרבורטורים ותיאום והמנוע מנגן היטב קונצ'רטו לשני צילינדרים ואגזוז בצליל מכוון היטב...

זהו, מחר יהיה היום הגדול והמפלץ ישלח לבצע טסט, תחזיקו אצבעות-רן

 

רק לידע כללי,מנגנון ידית הגז והשרשרת הקטנה קיים כבר בדגמים של BMW מתחילת שנות החמישים.

חן.

פורסם

:beerchug:קוללללללו :-D:lol::lol:

המפלץ עם טסט, נכנס למכון בשימחה ויצא בששון!

הספקתי כבר למלא מיכל דלק, פינקתי אותו עם תוסף ניקוי לקרבורטור.

לקחתי את זוגתי לסיבוב, ושנינו נהננו מהכוח שיש לבהמה הזו.

 

עכשיו אפשר להתחיל בשיפוץ האמיתי-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בעלי פלטינות כוונו פלטיונותיכם !!!

 

כזכור אספתי את האופנוע מהמוסך לאחר הטיפול מבלי שנגענו במערכת ההצתה עדיין.

על שולחן הניתוח, (הליפט) האופנוע נישמע מצויין, ואני החלטתי לקחת אותו הביתה סוף סוף.

 

בסיבוב הבכורה ביחד עם זוגתי, הבחנתי (ביחד עם חצי שכונה) בבאק פיירים בעת הפעולה בפול גז.

החשד הראשוני כמובן נפל על כיוון ההצתה והפלטינה. והאופנוע לא שיחרר את כל הסוסים שבאורווה

במיוחד את המהירים שבהם...

 

היום נגשתי לסגור חשבון אצל יוני אופנועים, ויוני אמר "לא חשבון ולא בטיח, קודם כל בוא ניראה את האופנוע."

כמובן שהמפלץ הועלה על ליפט, יוני עבר שוב על הברקסים, (יקה כבר אמרנו?) ומשם למערכת ההצתה!

 

ההבחנה הראשונה הפלטינה גמורה/שרופה...בעייה כיוון שלא ניתן כרגע להשיג אחת, והזמנה מאנגליה לוקחת זמן!

הפלטינה פורקה לוטשה ונוקתה משארים, בוצע כיוון וראה איזה פלא המנוע מנגן קצת אחרת (קצת זה דבר יחסי

אבל תיכף נגיע לזה...) עוד משחק קטן לכאן וקצת לשם ויוני כבר יותר מרוצה, (האמת ניראה לי שהוא פשוט נהנה)

וזהו, המוסך נסגר היום באיחור, ועכשיו אישתי תצטרך לחשוב על איזה מאפה טוב לחברה....

 

את ההבדל הרגשתי כבר בשנייה הראשונה על האוכף, רק תחילת סיבוב בידית הגז והמפלץ מזנק לו כאילו אין מחר,

הופה עכשיו צריך להתרגל מחדש...

 

בקיצור שוב לא שילמתי ליוני....

 

הדרך חזרה הביתה כבר היתה יותר עליזה, המפלץ רק מחכה לאות ממני לפרוץ קדימה, הבעיה שבתוך כל צפיפות

התנועה קצת קשה לרסן אותו, וההבדל בניהוג של סופי הווספה, לבהמה השוקלת 240 ק"ג (כן טל בדקתי!) הוא עצום.

 

ואז זה הגיע, קטע כביש ישר ארוך ופתוח, משיכת בגז צליל צעקה משני האגזוזים, ללא פיצוץ בק-פייר, והבהמה טס

טס כאילו מישהו דחף לו פילפל חריף בישבן...וואוו, עכשיו אני מבין שיש לי 1000 סמ"ק בין הרגליים...נא למחוק חיוכים

אני בניגוד לכם יכול להוכיח את זה!

 

את החיוך שחזרתי איתו הביתה, אי אפשר להוריד ממני אפילו עם אקונומיקה.

 

בקיצור פלטינה, כיוון הצתה ויש לכם עדר מסודר של סוסים למשוך את העגלה אל תוותרו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
:ok::beerchug::beerchug::beerchug::beerchug::angel::viking::twisted::mrgreen:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שבת בבוקר יום יפה, המפלץ מפהק לו את שנת השבת מתחת לכיסוי.

שתחייה מדווחת שנוסעים לנחל אלכסנדר, אבל דור ההמשך ממשיך לישון!

 

ספירה מהירה מגלה שרק שתחייה ואני נוכחים...

טוב תמיד אמרתי שחינוך מתחיל מהרגע הראשון, אוספים את הקסדות מעילים חמים

(בערב בי-ם תמיד קר) המפלץ עדיין בשינה עמוקה, עוד לא מעכל בכלל מה מצפה לו.

 

בכלל רק לפני פחות משבוע עבר טסט ויצא חזרה לאוויר העולם מהמרפאה של יוני אופנועים.

 

כאשר התחלתי להוריד ממנו את הכיסוי רק פתח עין תורנית, טוב נו סיבובון פה באזור קטן עלי,

אני לא אמרתי כלום, אבל כשהתחלתי לארוז את המעילים תיק הכלים, וציוד נוסף החל להתעורר בו

חשד מסויים.

 

עולים על המפלצת, נותנים קצת בגז, לחמם את העיניינים, ומפנים את החרתום לכיוון היציאה מהעיר

בפעם הקודמת שהוא עבר שם הוא היה עדיין על העגלה...

 

הירידות מי-ם עוברות ביעף וגם הקסטל מאחורינו, המפלץ שומר על קצב מודרני, נוסע על פי החוק

(כימעט) + מע"מ....רק פה ושם מרשה לעצמו לנפנף איזה יפנית מרובעת גלגלים ולעבור אותה.

 

כוח כוח כוח זה שם המשחק, והדבר הזה לא יודע שובע, תן לו רמז בסיבוב מעצרת הגז, והוא עף קדימה

לא מעניין אותו באיזה הילוך הוא, מעל ל-5000 סל"ד יש לו רזרבות והוא מגביר מהירות כמו קטר רכבת.

הוא כבד ויציב ושומר קו בדיוק על פי ההנחיות של הרוכב, ואוי כמה שהוא נוח. שעה וקצת ואנחנו בנחל!

 

כולם מבלים ונהנים ואני רק חושב על הדרך חזרה, ואיזה דרך זו היתה, המפלץ טס לו בלי שום התחשבות

בטופוגרפיה, מקבע עצמו במהירויות שוללות שרשיון וללא מאמץ את העליות לי-ם עלינו בהילוך חמישי

ובכל פעם שרצינו עוד קצת מהירות (ורצינו הרבה) רק סובב עוד קצת את המעצרת הגז רק אל תגזים...

 

כשירדנו בחנייה בבית אמה שתחייה "וואוו זה בהמה בהמה..." לשמוע מחמאה כזו מהג'ינג'ית היה שווה

הכל...

 

קצת תמונות שיהיה לנו נחת....רן

2010_1023אופנוע-מרחביה0141.jpg

2010_1023אופנוע-מרחביה0171.jpg

2010_1023אופנוע-מרחביה0170.jpg

2010_1023אופנוע-מרחביה0147.jpg

2010_1023אופנוע-מרחביה0144.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...