Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חדשות אחרונות הוזמנו מאנגליה:

1. כיסא קומפלט כולל זנב האופנוע!

2. פיריינג תחתון ימין

3. פנס חנייה מסכה קידמית.

 

החלקים יחכו בלונדון, וגיסי (זכות גדולה) יביא אותם בשבוע הבא!

 

אי אפשר לישון בשקט...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בעקבות פרסום שירשור דומה בפורום "פול גז" נימצא אחד מהבעלים של האופנוע בעבר ואפילו תמונה.

מדובר בדמות ידועה (מאד) מעולם האופנועים....

רק חדי העין יוכלו לזהות ולקשר בין המפלץ היום, לבין תמונה שצולמה חמש עשרה שנה קודם:

 

אכן זה המפלץ, היום קצת יותר זקן צבוע קצת אחרת, איבד שעון זמן מלוח השעונים

כיסא שונה, האגזוז אגב נישאר זהה!

 

היום קיבלתי את האישור להזמנה, שהזמנתי מאנגליה, הוספתי גם סמל לכיסא החדש....

 

בשבוע הבא ביום שני אם הכל יעבור ללא בעיות זה כאן!

 

את המיכל הצלחתי היום לתקן מעט, הסגירה מתבצעת עם שני ברגים שיצוקים

בגומי ומעליהם כפתור פתיחה הבעייה שהגומי קרוע, אחרי החג נקפוץ ליצרן גומי מפורום CF על מנת שייצר עבורי מחדש את הברגים....

 

נעביר את האופנוע להכנה לטסט ושיפוץ בלם קידמי טסט ואז נוכל להתחיל להסתובב, ולהטריד אנשים טובים-זהו להיום תמונות יהיו אני מבטיח-רן

fullgaz-1108363333.jpg

fullgaz-1108352222.jpg

fullgaz-11083411.jpg

fullgaz-avap110838.jpg

fullgaz-apab110837.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלום רב,

 

התגובה הבאה תהיה הראשונה שלי בפורום למרות שאני קורא נאמן מזה כמה חודשים, ואני מאמין שעוד אציג את עצמי באופן רשמי - אך עד אז ברכת שנה טובה לכל החברים!

 

פשוט כאן לא יכולתי להתאפק - אופנועי BMW הם החמצן באויר שאני נושם.

 

בכל מקרה יצא לי לבדוק את האופנוע הזה (סתם ככה על הדרך בבית עסק ידוע באיזור ת"א) ואני רוצה לברך אותך על הרכישה - למרות שלעניות דעתי יש כברת דרך לא קטנה שתצטרך לעבור ע"מ להביא את האופנוע הספציפי הזה למקום אליו הוא ראוי.

 

אמינותם של הבימרים היא כ"כ גבוהה עד כי גם אופנוע שדעך ל50% מיכולתיו - יתן עדיין שירות כזה שבעלים שאינו בקיא לא יחוש בהבדל. הטולרנטיות שלהם לאילתורים וחיפופים מאוד גבוהה - וזו בדיוק הבעיה עם האופנועים הללו שמסתובבים בארץ. כל אופנוע אחר היה קורס עם רמת התחזוקה הירודה בה אני נתקל באותם אופנועים שעיני שוזפות מפעם לפעם.

 

אשמח לעזור לך באופן פרטי, אך בכל מקרה קח כמה כתובות ע"מ להקל עליך את החיים, ודע כי ניתן להשיג 99% מהחלקים לכל אופנועי ב.מ.וו, חדשים ומקוריים, כחלק ממדיניות החברה לשמר את אופנועיה.

עצתי העיקרית היא לא לאלתר בארץ פתרונות מצ'וקמקים - האופנועים הללו זקוקים לחלקים המקוריים ע"מ לתת את האיכות שהם יודעים. המחיר אולי יכביד באותו רגע , אבל תתקבל אח"כ תמורה לאורך שנים, כך שזה ישתלם.

 

http://www.motobins.co.uk/

 

http://siebenrock.com/

 

http://www.ulismotorradladen.de/englisch/englisch.htm

 

http://www.ascycles.com/illustrated_parts_catalog_main.aspx

 

 

בברכה

אורן

פורסם

אורן תודה

שמחתי לשמוע ממך ואשמח אם תיצור איתי קשר, את מוטוביין אני מכיר וכבר הזמנתי מהם חלקים

לגבי שאר האתרים עוד אנבור בהם, הייתי שמח לדעת עוד על ההסטוריה של האופנוע ועל הבעיות שלו

בכל מקרה אילתורים לא יהיו, שלחתי לך הודעה בפרטי -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

 

פשוט כאן לא יכולתי להתאפק - אופנועי BMW הם החמצן באויר שאני נושם.

 

 

אולי גם לרן יהיה מיכל דלק ב-3 צבעים...

:lol:

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

היום פצחנו בהכנות לקראת העברת האופנוע למוסך מחר או בשני,

המצבר פורק, נוקה הייטב, נוקו המגעים, נבדק לסימנים מחשידים לשברים נזילות וכד' ונימצא תקין לחלוטין, למעט מעט מים שהיו חסרים, בשקט בשקט נישלף הבקבוק של המגהץ מהארון והמצבר מולא במים מזוקקים, חובר לחשמל וימתין 24 שעות לטעינה מלאה, החשד שלי הוא שכיוון שהמפלץ עמד זמן רב ללא נסיעה אמיתית פרק עצמו לדעת...

הבטחתי תמונות אז צילמתי היום קצת ולא ממש מושקעות אבל עדיפות אלה על לא כלום! תיהנו-רן

כנרת וב.מ.וו 001.jpg

כנרת וב.מ.וו 002.jpg

כנרת וב.מ.וו 003.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
היום פצחנו בהכנות לקראת העברת האופנוע למוסך מחר או בשני,

המצבר פורק, נוקה הייטב, נוקו המגעים, נבדק לסימנים מחשידים לשברים נזילות וכד' ונימצא תקין לחלוטין, למעט מעט מים שהיו חסרים, בשקט בשקט נישלף הבקבוק של המגהץ מהארון והמצבר מולא במים מזוקקים, חובר לחשמל וימתין 24 שעות לטעינה מלאה, החשד שלי הוא שכיוון שהמפלץ עמד זמן רב ללא נסיעה אמיתית פרק עצמו לדעת...

הבטחתי תמונות אז צילמתי היום קצת ולא ממש מושקעות אבל עדיפות אלה על לא כלום! תיהנו-רן

 

רן,בתמונות הקודמות האופנוע נראה עם "כסא וחצי" ככה קראנו לזה פעם ,זה אומנם לא פרקטי אבל יותר יפה...

פורסם
רן,בתמונות הקודמות האופנוע נראה עם "כסא וחצי" ככה קראנו לזה פעם ,זה אומנם לא פרקטי אבל יותר יפה...

האופנוע ניקנה בכוונה כקרוזר לשנים, ומתוכנן טיול לחו"ל איתו, וגם המון טיולים בארץ,

לכן יש חשיבות לכיסא נוסעת...

אגב אני מחפש את השלמת הסט למזוודות למזוודה העליונה אליה ניתן לחבר גם משענת, אז אם מישהו יודע

על ארגז כזה אשמח לשמוע-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
בעקבות פרסום שירשור דומה בפורום "פול גז" נימצא אחד מהבעלים של האופנוע בעבר ואפילו תמונה.

מדובר בדמות ידועה (מאד) מעולם האופנועים....

/quote]

 

 

מי הדמות הידועה?

פורסם
האופנוע ניקנה בכוונה כקרוזר לשנים, ומתוכנן טיול לחו"ל איתו, וגם המון טיולים בארץ,

לכן יש חשיבות לכיסא נוסעת...

אגב אני מחפש את השלמת הסט למזוודות למזוודה העליונה אליה ניתן לחבר גם משענת, אז אם מישהו יודע

על ארגז כזה אשמח לשמוע-רן

 

תבדוק טוב את עניין הארגז האחורי לפני רכישה והתקנה. לדעתי בשנים האלו לא הוצעה אופצייה מקורית כזו ומבדיקה שעשיתי בספר BMW שלי זה כמעט לא מופיע, בוודאי לא בשנתונים ודגמים המדוברים. ארגז אחורי על אופנוע גדול שלא תוכנן לזה = מתכון לבעיות: הזזת מרכז הכובד למעלה ואחורה; מערבולות אוויר מטלטלות במהירות גבוהה; שבירה של הכנף האחורית.

פורסם
תבדוק טוב את עניין הארגז האחורי לפני רכישה והתקנה. לדעתי בשנים האלו לא הוצעה אופצייה מקורית כזו ומבדיקה שעשיתי בספר BMW שלי זה כמעט לא מופיע, בוודאי לא בשנתונים ודגמים המדוברים. ארגז אחורי על אופנוע גדול שלא תוכנן לזה = מתכון לבעיות: הזזת מרכז הכובד למעלה ואחורה; מערבולות אוויר מטלטלות במהירות גבוהה; שבירה של הכנף האחורית.

 

 

צודק למרות שמוצעת גירסה תואמת של המזוודות גם לחלק העליון ראה באתר:.http://www.motobins.co.uk/..

לחץ על תמונת הארגזים וחפש בקלאסיים.

בעבר היה מישהו מהפורום שעובד עם פיברגלאס, (אז הציעה שיפוץ ריצפת הרכב בתיקון פיברגלאס)

מי זה היה? אני צריך יעוץ.....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
המלך חוסיין כמובן :wink:

 

 

ולרן - מברוק על הרכישה. אם זה לא ממש הכרחי, אני ממליץ לשמור גם על סופי כי אח"כ מצטערים על המכירה.

 

נמרוד

 

אפרופו נמרוד

בתחילת שנות השמונים קניתי בלונדון הונדה גולדווינד, שהיתה שייכת למלך חוסיין ניסיתי להכניסה לארץ אך ללא הצלחה.

בקיצור הזכרת לי נשכחות.

ביי יוני

יוני מ"יוני אופנועים" בירושלים 0505244105


×
×
  • תוכן חדש...