Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מחר תחזיקו אצבעות....

 

אין לי סבלנות!!!

בה3לחה!

:wink:

 

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

עדכון חם מהשטח....

נלחצו ידיים...

יותר פרטים אסור לי לספר (למען האמת גם את הפרט הזה אני לא יודע אם מותר).

לכשישוב כבודו מהשטח, אני בטוח כי הוא יספר לפרטי פרטים הכל מכל כל.

 

שיהיה בשעה טובה ובהרבה מזל טוב, או כפי שרן שר לי בפלא': "קול ששון וקול שמחה..."

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

ב.מ.וו 600.

חצי מנוע של סופי

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

חחח...600 זה לבנות! 800 לדנה אינטרנשנל, 900 אם היא לא תגלח את השפם!

מילת הקסם:

BMW-R100RS

 

בשנת 1976 הבינו הגרמנים שצריך לתת בראש ליפניים ומהר, הפתרון שמצאו המהנדסים

הגדלת מנוע ה-R-900 לליטר שלם, וכך נולד לו בחטא מנוע הליטר הראשון במשפחת הבווארים.

 

ב-1977 נחשפו לראשונה לעולם דגמי הליטר:

ה-R-100 ערום וערייה

ה-R-100S דגם הספורט המתהדר בחצי פריינג מעל הפנס

וה- R-100RS גירסת הכיסוי המלא פריינג מהמסד עד התפחות.

 

זהו גם הבייבי שלי, שמו בישראל יהיה כניראה ג'רי (כנוי שהלוחמים האמרקאים כינו את הגרמניים

במלחמת העולם השניה...)

 

ביום ד' הקרוב יעשה עליה לי-ם ושם תוכתר רשמית המהפכה המושלמת.

נישבר הדטאנט וההגמוניה, היפנית מסרה נפשה בגבורה על כביש פלמחים בואך הבסיס....

החליפה אותה הגולף הגרמניה, שהצטרפה לאחותה מבית החיפושית, 2-1 לגרמניה מול איטליה.

ועכשיו מצטרף ג'רי על אלף סמק"יו....

 

וסופי המסכנה? סופי תאלץ להיפרד בצער מהמשפחה ותמכר לבית טוב אחר, למימון ההרפתקאה.

קיבלתי כבר הצעה אחת שמתוך שיקולי אני התעלמתי ממנה, היד רועדת שאני חושב וכותב על זה.

אבל לצערי פשוט לא תהיה ברירה אחרת...3-0 לגרמניה!

 

תמונות בטח תבקשו אז זהו שכרגע אין, ורק ביום ד' אם ירצה השם יהיו.

יש עבודה למען האמת לא רבה אבל יש צריך גם קצת השלמת חלקים שעון הזמן נעלם מזמן....

 

קוסמטיקה בעיקר ישור קו רציני ו..זהו.

 

אז אנחנו פה ולמי שישי חלקים הצעות מידע, הערה נשמח לשמוע, ומי ששומע מאוחר בלילה

קצת קולות בכי ורואה דמעות, אשתי אומרת שהן דמעות שימחה...שיהיה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • אחראי פורום
פורסם

תתחדש!!

יש לי לקוח עם שניים כאלה, שאחד מהם עשה עליה ממש לאחרונה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

מברוק ענק!!!

איך גימגמת לי בטלפון .....

תשמע אני שם ופה ואני אדבר איתך אחר כך .....

 

אל תדאג במקרים כאלו אני סולח .

 

יאללה יום רביעי אני בא לראות את הכלה עולה לרכב הכלולות שלה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
חחח...600 זה לבנות! 800 לדנה אינטרנשנל, 900 אם היא לא תגלח את השפם!

מילת הקסם:

BMW-R100RS

 

בשנת 1976 הבינו הגרמנים שצריך לתת בראש ליפניים ומהר, הפתרון שמצאו המהנדסים

הגדלת מנוע ה-R-900 לליטר שלם, וכך נולד לו בחטא מנוע הליטר הראשון במשפחת הבווארים.

 

ב-1977 נחשפו לראשונה לעולם דגמי הליטר:

ה-R-100 ערום וערייה

ה-R-100S דגם הספורט המתהדר בחצי פריינג מעל הפנס

וה- R-100RS גירסת הכיסוי המלא פריינג מהמסד עד התפחות.

 

זהו גם הבייבי שלי, שמו בישראל יהיה כניראה ג'רי (כנוי שהלוחמים האמרקאים כינו את הגרמניים

במלחמת העולם השניה...)

 

ביום ד' הקרוב יעשה עליה לי-ם ושם תוכתר רשמית המהפכה המושלמת.

נישבר הדטאנט וההגמוניה, היפנית מסרה נפשה בגבורה על כביש פלמחים בואך הבסיס....

החליפה אותה הגולף הגרמניה, שהצטרפה לאחותה מבית החיפושית, 2-1 לגרמניה מול איטליה.

ועכשיו מצטרף ג'רי על אלף סמק"יו....

 

וסופי המסכנה? סופי תאלץ להיפרד בצער מהמשפחה ותמכר לבית טוב אחר, למימון ההרפתקאה.

קיבלתי כבר הצעה אחת שמתוך שיקולי אני התעלמתי ממנה, היד רועדת שאני חושב וכותב על זה.

אבל לצערי פשוט לא תהיה ברירה אחרת...3-0 לגרמניה!

 

תמונות בטח תבקשו אז זהו שכרגע אין, ורק ביום ד' אם ירצה השם יהיו.

יש עבודה למען האמת לא רבה אבל יש צריך גם קצת השלמת חלקים שעון הזמן נעלם מזמן....

 

קוסמטיקה בעיקר ישור קו רציני ו..זהו.

 

אז אנחנו פה ולמי שישי חלקים הצעות מידע, הערה נשמח לשמוע, ומי ששומע מאוחר בלילה

קצת קולות בכי ורואה דמעות, אשתי אומרת שהן דמעות שימחה...שיהיה-רן

 

 

טפחות רן ט-פ-ח-ו-ת, מהמסד ועד לטפחות, ההתרגשות מגבירה דסלקציה ואם יש למישהו מהמדענים דיעה אחרת

שיבוא אם הוא גבר.....טפחות!

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מזל טוב על הרכישה, אופנוע מעניין ויפה. תתיישן

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
ב.מ.וו 600.

חצי מנוע של סופי

 

היה לי יום ארוך:oops:

הכוונה היתה לחצי מנוע של העגלגלה.

 

תתחדש!

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)


×
×
  • תוכן חדש...