Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5612 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היום נסענו לנו להתפנק בתל-אביב, קסדות הקטנוע שקנינו בברצלונה ממש לא מרגישות טוב

על המפלץ על צפו בהופעת הבכורה של הקסדות החדשות:

 

רכבי האופנועים שבינינו בודאי ירמו גבה, בזילזול. אז ככה

הקסדה זכתה בחמישה כוכבי בטיחות של SHARP חברה בלתי תלויה שבודקת קסדות

ותקני בטיחות כמו ברכבים!

 

קסדות מפורסמות ממנה שואי אראי וכד' הצליחו פחות בחלק מהדגמים, מחיר הקסדה שליש ממחיר

קסדות המותגים שנמכרים כאן כמו לחמניות טריות, והיא לא פחות טובה מהן.

 

בעוד שנתיים כאשר ארצה להחליף קסדה לא יכאב לי הלב על המחיר ששלמתי עליה וכך כל שנתיים

אחליף קסדה, בעוד שש שנים אשלם מחיר קסדת מותג אחת!

 

אז לא אהיה כבר הבחור הכי מעודכן בעיר אז מה?

 

בכל מקרה הן תואמת נוחות לנסיעה ושקטות, בנסיעה בדרך חזרה כבר רכבנו איתם היה כייף! - רן

ב.מ.וו 045.jpg

ב.מ.וו 050.jpg

ב.מ.וו 049.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לייזר קסדה מצויינת ולא צריך להתנצל. היא ממותגת באופן בינוני ובשום אופן לא הייתי קורא לה "זולה". רכשתי כזו לזוגתי, מעוטרת בגרפיקה נשית עדינה. לצערי לא מצאתי תואמת לקלבסה הבעייתית שלי ונאלצתי להשליש מחיר כפול עבור שואי מדגם יחיד, הבודדת שהתאימה בחנות עם מבחר עצום. אגב, לקסדות הפרימיום יש מספר ייתרונות משניים (שמתבטאים במחיר, מעבר למיתוג) ובהם רעשי נסיעה מופחתים, ריפוד איכותי מאד ומורטיזציה ארוכה - אני למשל מעדיף להשאר עם אותה קסדה לאורך זמן.

פורסם

עד היום חשבתי שאני יודע על קסדות, מסתבר שכמו בכל דבר רק כאשר נכנסים לעובי הקורה

מבנים עד כמה העניין מסובך....

 

על מנת לפשט את העניינים צפו באתר הבא:

 

http://sharp.direct.gov.uk/

 

כמו בכל תחום גם כאן יש עניין של אופנה, מותגים, איכויות יצור, וקשת מחירים מדהימה,

לא תמיד דווקא היקרות הן הטובות ביותר...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עוד חבילה הגיע מאנגליה, ותודה לאלעד....

בחבילה מיני טופינים, פלטינות קבל, כבל גז, פנל צד, גומיות קפיצים לג'ק המרכזי.

סוויץ' הצתה ועוד. ממש ברגעים אלה מתייבש פנל הצד מהצביעה שצבעתי אותו

הפנל הגיע בצבע אפור, וניצבע בצבע יעודי לפלסטיק של יעקובי לשחור מבריק כיאה לו.

מחר נלך להחליף פלטינה לחדשה וגם את הכבל נחדש...ומשם הדרך עוד ארוכה.

 

בנתיים אני מגלה בכל פעם עוד מקום שצריך לשים עליו את האצבע אבל בהערכה גסה

השיפוץ הראשוני יסתיים בקרוב מאד.

 

והבא אחריו רק ימים יגידו-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

סיפורו של סוויץ התנעה

בין החוסרים שהיו כשרכשתי את האופנוע בלט בהעדרו גם סוויץ' ההתנעה.

ולכן בין הרכישות שהגיעו מאגליה היה גם אחד כזה.

הבעייה שהסוויץ' הגיע ללא אמצעי חיבור לדשבורד, שתי טבעות הידוק האחת עליונה

בולטת ואחת מתחת לדש שמקבעת אותו.

כל מאמצי להשיג את שתי הטבעות הנ"ל עלו בתהו, לכן פניתי לחרט לייצר את שתי הטבעות

החרט בעבודה יפייפיה יצר שתי טבעות כאלה הראשונה מאלומניום תואמת את שאר השעונים

בדשבורד והתחתונה מפליז בתמונה למי שיגדיל יוכל להתרשם מהעבודה.

החור הגדול שייך לשעון הזמן שגם הוא חסר וכרגע מתבצע חיפוש אחרי אחד אחר-רן

 

attachment.php?attachmentid=221169&d=1290268974

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

זוכרים את התמונה הזאת? לאחר שרכשתי סוויטש התנעה והרכבתי אותו,

הגיע תור החור השני שבתמונה.

לאחר כמה חודשים באי ביי בהם הפסדתי בכמה מכרזים הצלחתי להשיג

את שעון הזמן החסר (בניגוד לזמן הצהוב של גרוסמן) זכיתי והיום הגיע

הדוור לפתח ביתי עם החבילה, השעון במצב מושלם, (יהיו תמונות מחר)

מדובר בשעון BMW מקורי לשנתון, בשנים הנ"ל יוצרו בשני דוגמאות אחת עם ספרות

בצבע לבן ואחד עם ספרות ירוקות (במקרה שלי) יכולתי להשיג שעון תחליפי בחצי מחיר

אבל ההתעקשות השתלמה, זהו נישאר רק להרכיב...רן

 

 

attachment.php?attachmentid=221169&d=1290268974

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...