Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בערב, הגיע ה-SMS המיוחל, החבילה נחתה בלונדון!

הוזמנתי לשבת פה בארץ לאסוף את החבילה.

 

לא קיבלתי את אישורו של החבר היקר ולכן אני נימנע ולפרסם את שמו

אבל מגיעות לו תודות מפה ועד לונדון!

 

 

אנשים טובים באמציע הדרך-כל הכבוד!

 

רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ברזי הדלק הגיעו, המדאיג בכל הסיפור, שלא היינו בבית והדוור המטומטם השאיר את החבילה על גבי תיבות הדואר!

החבילה נפתחה, ולמזלי לא נגנב מתוכה דבר!

 

הבת שלי שחזרה בערב מצאה את החבילה פתוחה...

 

הכל מקרה הגיעו שני ברזי דלק במצב מצויין וכבר עברו אצלי ניקוי מסיבי בספריי קרבורטרים

ושמן 40WD ניראים ומתפקדים כמו חדשים!

 

עכשיו נחכה ליום א' ונגיע איתם ועם קיט שיפוץ משאבות הבלם ליוני להרכבה! איזה כייף! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היום אספתי מסביון את החבילה מאנגליה ובה חלקי משאבת הבלם הקידמי.

כל החלקים שהזמנתי הגיעו בשלום, זכיתי גם להצצה נדירה על מכונית נדירה לא פחות

ופגשתי אדם מקסים, שלא הכרתי לפני כן אבל היה מוכן לתת יד ולעזור, מי יתן וירבו אנשים כאלה!

מרחיב את הלב לדעת שהתחביב המשותף גובר על הכל ונוצרות חברויות כאלה חובקות עולם.

מחר אצל יוני יורכבו המעצורים ביחד עם ברזי הדלק.

מעבר אחרון על מערכת הברקס האחורי, קצת חשמל וקדימה לטסט! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

חצי יום עבודה במוסך על המפלצת וההספק רב.

תחילה הוחלפו שני ברזי הדלק התקולים בברזים החדשים, הברזים מדגמנים טכנולויגיה

ישנה ואיכותית, לאחר הניקוי והשימון ובדיקה קפדנית של כל הגומיות המנגנון מתפקד כמו שעון

שווצרי! תענוג להפעיל ולהשתמש בהם, ללא הפעלת כוח מיותר קפציות מרשימה והכי חשוב....

ה-"טיק" בעת מעבר ממצב למצב נישמע מאין "טיק" כמו בעת סיבוב של מנגנון שעון צלילה איכותי.

המעבר כלכך איכותי שאין צורך להסתכל על הברז בכדי לדעת שהגעת למיקום הנדרש, גם תוך כדי רכיבה.

אם יש גמול על העבודה הסיזיפית והמלוכלכת זו בדיוק הסיבה!

 

נעלי הבלם האחוריות שנישלחו לשיפוץ חזרו נקיות מלוטשות והורכבו, כמובן שניצלתי את העדר הגלגל האחורי

לניקוי יסודי של כל המכלולים, והברקת הגלגל עצמו.

 

משאבות הגלגל הקידמי קיבלו בשימחה את הבוכנות החדשות ביחד עם הגומיות והורכבו על פי הספר, ונישאר רק

להמתין לרפידות החדשות שהתעכבו קצת ויורכבו מחר.

 

אז זהו הסיום כבר ניראה באופק, יוני (אופנועים) איש זהב, בעל סבלנות וידע שלא יסולא בפז, זיכרון פנומנאלי ויכולת

הדרכה מרשימה. מלמד ולא חוסך כלום על מנת להסביר וללמד אותי בצורה הטובה ביותר את רזי המקצוע, כל הכבוד לו!

 

זהו להיום נמשיך מחר-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

גם החבילה השנייה הגיעה היום, מכילה פנס לפריינג הקידמי, ברז כידון, וגומיות תת שילדה!

המוכר קיבל דרוג גבוה, החלקים במצב מצויין, הבעסה היחידה שדסקיות הבלם התעכבו עוד יום

ורק היום בערב יגיעו למוסך כך שרק מחר יהיה ניתן לסיים את העבודה על המפלץ הבעייה שמחר אני עובד!

קח שבפועל רק ביום ד' אולי אוכל להעביר אותו טסט...נקווה לטוב-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לבקשת הקהל תמונה מהמשלוח...

 

פנס (אור חנייה) לפריינג קידמי, מי שלא זוכר יציץ בתמונות כרגע מכסה את ה"חור" נייר דבק כתום!

"ברז" בורר מצבי שיכוך הכידון- במפלץ קיים משכך היגוי שנתן לכוונו לעומסים שונים בהתאם למצב הדרך!

גומיות תת שילדה אחורית-מכסות את הברגים של תת השילדה האחורית!

 

תהינו-רן

ב.מ.וו 028.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לבקשת הקהל תמונה מהמשלוח...

 

פנס (אור חנייה) לפריינג קידמי, מי שלא זוכר יציץ בתמונות כרגע מכסה את ה"חור" נייר דבק כתום!

"ברז" בורר מצבי שיכוח הכידון- במפלץ קיים משכך היגוי שנתן לכוונו לעומסים שונים בהתאם למצב הדרך!

גומיות תת שילדה אחורית-מכסות את הברגים של תת השילדה האחורית!

 

תהינו-רן

 

הדברים הקטנים שעושים אותנו מאושרים :-D

 

זר לא יבין זאת...

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

חוכמה שלאחר מעשה, או כדאי ללמוד מנסיונם של אחרים.

 

לאחר שהפעלתי לוגסטיקה חובקת עולם, או לפחות יבשת אירופה, הגיעו כאמור חלקי המשאבה התחתונה.

הורכבו במקום תואמו, ולטקס הבלימה אפילו הבאתי מצלמה....

 

אבל, אז נזכר מרפי (המחוקק) להרים ראש, האמת קצת הייתי מופתע שהוא בחר שלא להתערב עד עתה.

 

כל הנסיונות לבניית לחץ בלימה עלו בתהו, המסקנה המתבקשת היתה המשאבה המרכזית...

אחד היתרונות (הרבים) לעבודת שיפוץ במוסך ולא על המדרכה, שניתן ברגע לפרק הכל וכך פורקה לה

המשאבה המרכזית גם. כמובן שאחת מתוך שתי הגומיות היתה קרועה, וכמובן שאין להשיג גומיה כזו כאן

(את מרפי אתם זוכרים נכון?)

 

מסקנה, לעולם על תלכו על הברור מאליו, אם הייתי מזמין שתי גומיות נוספות מאנגליה בעלות 3 פאונד

הייתי יכול כבר לרכב לשקיעה. אבל בחרתי להאמין שהגומייה הקרועה במשאבה התחתונה היא הבעייה היחידה.

 

ועכשיו צריך להפעיל מחדש את כל המערכות הלוגסטיות לאיתור, קנייה ויבוא....והכל בגלל גומייה קטנה!

 

והמצלמה אתם שואלים... תמונות?

 

יהיו יותר מאוחר, יש תיעוד של יוני אופנועים מלכלך ידיים! -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

אז מה היה לנו?

 

פרונט המפלץ לפני ואחרי החלפת פנס החנייה.

 

יוני אופנועים, "אשכרה" עובד.....

 

המפלץ מדגמן עירום חלקי!

 

צלינדר המשאבה המרכזית הבעייתי.

ב.מ.וו 037.jpg

ב.מ.וו 035.jpg

ב.מ.וו 039.jpg

ב.מ.וו 038.jpg

ב.מ.וו 041.jpg

ב.מ.וו 040.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בררתי גם את הסוגייה הזו, בדגמים המוקדמים המשאבות ניבנו בצורה כזו שהשיפוץ של המשאבה

הוא חלק מטיפול שוטף, ככל שמשאבות הבלם הפכו למתוחכמות יותר היצרן ביקש שלא "יתערבו" לו

במכלולים, ואכן נידרשת החלפה מלאה של המשאבה, העניין שמשאבה קומפלט לדגם שלי (אם יהיה ניתן

להשיג) עולה כ- 245 פאונד באנגליה, קיט שיפוץ מלא עולה 43 פאונד, למשאבות הנ"ל אין כמעט בלאי

מדובר במנגנון מכאני פשוט של בוכנה הידראולית במעטפת ברזל (או סיגסוגת) אני עדיין לא סגור על זה.

בוכנה וכמה גומיות, אגב בקיט השיפוץ מקבלים גם את הבוכנה כך שפרט למעטפת החיצונית כל החלפים

הנעים מתחלפים בחדשים. כל המומחים שנשאלו השיבו שמיותר להחליף משאבה.

 

יש קיט שיפור לחלפה לבלמי ברמבו המחייב להעלות את מיכל הנוזל בלמים לכיוון הכידון למעלה ולהחליף את כל

המשאבות והצינורות, עלות פרוייקט כזה למעלה מ-3000 ש"ח. ולדעתי פגיעה במקוריות, והוצאה מיותרת של כסף

כיוון שהבלם בצורתו המקורית, בולם היטב! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

לא קלה דרכינו, המשך הסאגה:

 

כזכור גומית הצילנדר המרכזי של משאבת הבלם מסרה נפשה לבוראה ונאלצתי לחפש אחרות

החיפוש בי-ם העלה גומיה אחת בקוטר המתאים 17מ"מ אבל לא במבנה המקורי, ולכן נאלצתי לחצות את הקסטל!

 

החיפוש בשפלה התחיל במוסך המרכזי של BMW מפגש ראשון עם אדריאן מהפורום החלפת צ'אפחות

וסיפורים והוא הפנה אותי למשה בחור צעיר וחביב בעל ווספה ספרינט וולוס משופצרת, קצת שיחה על התחביב

בכלל ווספות בפרט, בדיקה במפרט האופנוע שלי בדיקה במלאי יוק, מדברה סהרה רוטב ליד היובש שם...

אין מה לחפש חלקי חילוף לאופנועי אספנות...

 

משה מפנה אותי לגדליה, לגדליה הגעתי וגם אצלו אין...גדליה גם לא מוכן לעזור, תביא את האופנוע לכאן ונדבר...

כן, כבר אני מעמיס אותי על הווספה ובא....לא עזרו כל תחנוני....

 

טלפון בהול ליוני אופנועים וגם משם אין נחמה, האופציה היחידה בשעה זו היא שוב חו"ל....

 

באילתור של רגע מבררים עם חבר קרוב (וג'ינג'י) אנו נשלחים למכון שיפוץ בלמים "כפיר"

מדובר במכון סטייל "המדביק" שמשפץ משאבות בלמים שאחרים התיאשו מהם, שם גם הפתעה נעימה

פגשנו את און, והחלפנו חוויות משיפוץ הטנדר!

 

בעל המכון לוקח את הצילנדר מתבונן ואומר רוצה שזה יעבוד? אין בעייה נכנס למתחם העבודה חמש דקות עבודה

והוא חוזר עם החלק שעליו מולבשות שתי גומיות חדשות שחרט בעצמו....

 

זהו נקווה שהפעם באמת סוף הפרק של הבלמים על מנת שסוף סוף נוכל להגיע לבחינה בדינמומטר...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
לא קלה דרכינו, המשך הסאגה:

 

 

 

משה מפנה אותי לגדליה, לגדליה הגעתי וגם אצלו אין...גדליה גם לא מוכן לעזור, תביא את האופנוע לכאן ונדבר...

כן, כבר אני מעמיס אותי על הווספה ובא....לא עזרו כל תחנוני....

 

רן ושאר האספנים,

גדליה הוא גאון,

גדליה הוא גורו ל- BMW.

אבל גדליה, "לא פראייר".

 

הוא לא יתן לכם לחסוך שקל.

גדליה מתנגד לעבודה בבית וחושב שמוסך הוא המקום הנכון.

 

תבואו אליו לטפל, תקבלו שרות של מלכים, תבואו אליו ליעוץ (עבודה עצמית בבית) ותקבלו יחס של פח אשפה.

 

יש התומכים התחביב האפנות ויש התומכים בכיס שלהם...

גדליה נמנה עם האחרונים (וזה בסדר, אני לא שולל), אבל הישועה לא תבוא ממנו.

אתה מחזיק עדיין ברכב עם מנוע TSI שנגמר לו האחריות? שמע, ביצים של שור.

תברח מהבית, תפיל הכל על אישתך.

×
×
  • תוכן חדש...