Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי רן

 

זה מה שאתה צריך: http://www.siebenrock.com/de/produkte/gepaeck/4654130.html

 

אין בעיה להתקין על האופנוע שלך יחד עם סבל יעודי כזה : http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660308.html

 

או כזה:

http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660309.html

 

צריך לברר מי מהשניים תוכנן ספציפית לאופנוע שלך - השלדה האחורית שלך נמצאת בשינויים קלים על הרבה מדגמי הכביש של התקופה (אם לא על כולם...)

מבחינת חוזקה השלדה האחורית אין בעיה (אלא אם כן היא כבר עקומה, סדוקה או שבורה)

לכנף האחורית זה בכלל לא קשור - ( ואוי ואבוי אם כבר התקינו עליה משהו שאמור לשאת עומס)

 

להשתמע orenuchx

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המלך חוסיין כמובן :wink:

 

 

ולרן - מברוק על הרכישה. אם זה לא ממש הכרחי, אני ממליץ לשמור גם על סופי כי אח"כ מצטערים על המכירה.

 

נמרוד

אם הבנתי נכון - זה אתה נמרוד?

פורסם

היום התחדשתי בפריטים הראשונים לשיפוץ, רון מפורום חיפושיות יצר איתי קשר,

ומסר שיש לו חלקים מקוריים למיפלצת...האמת שמחתי

וכך התגלגלו לידי הפריטים הבאים במחיר של...4 קוקה-קולה זירו (משפחתי!)

הבקשה של רון היתה לשלושה בקבוקים, ניראה לי לא הוגן אז הוספתי אחד....

מי חושב שאכלתי אותה?

אגב הפריטים נרכשו מהמחסן המרכזי של BMW במינכן

זה המקום להודות לרון, איש נפלא אדם נחמד וחבר טוב- רן

כנרת וב.מ.וו 094.jpg

כנרת וב.מ.וו 093.jpg

כנרת וב.מ.וו 095.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
הי רן

 

זה מה שאתה צריך: http://www.siebenrock.com/de/produkte/gepaeck/4654130.html

 

אין בעיה להתקין על האופנוע שלך יחד עם סבל יעודי כזה : http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660308.html

 

או כזה:

http://www.siebenrock.com/en/products/luggage/4660309.html

 

צריך לברר מי מהשניים תוכנן ספציפית לאופנוע שלך - השלדה האחורית שלך נמצאת בשינויים קלים על הרבה מדגמי הכביש של התקופה (אם לא על כולם...)

מבחינת חוזקה השלדה האחורית אין בעיה (אלא אם כן היא כבר עקומה, סדוקה או שבורה)

לכנף האחורית זה בכלל לא קשור - ( ואוי ואבוי אם כבר התקינו עליה משהו שאמור לשאת עומס)

 

להשתמע orenuchx

 

 

כן ניתן להשיג במגוון דגמים תואמים ויש אפשרות גם להתאים סבל...אבל

כרגע עיקר התקציב מופנה לשיפוץ מכאני וקוסמטי של המפלץ.

 

הקצב איטי ממה שאני רוצה ותלוי לא פעם בהגעת חלקים, תקלות מרגיזות, העובודה שלי

(זאת שמביאה כסף, בניגוד לזאת שמוציאה כסף) נתקעת בדיוק בזמן שרציתי לשפץ,

ומטלות החיים האחרים גם הן בדרך....

 

להיום למשל תוכננה החלפה של כל מערכת הדלק (באופנוע זה בעיקר צינורות ומסננים)

וניקוי קרבורטור ראשוני ללא פירוק, פתיחה וניקוי בספריי יעודי ואינפוזיה של חומר למנוע

דרך מעברי הקרבורטורים (X2 של בינג 40 MM ). אבל תוכניות אחרות שיבשו את הסדר.

 

הברזים של הדלק שהזמנית בעזרת ידידי מהפורום אמורים להגיע השבוע,

הכיסא והפריינג התחתון ביום ו' ממש לפני כיפור...

 

נקווה שהאופנוע יהיה מוכן קצת אחרי החג או במהלך חול המועד סוכות...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ב-0430 היום בבוקר הוא נחת בישראל ב-1030 הוא כבר קיבל תעודת ירושלמי!

קבלו בתמונות ראשונות את מושב המלכות, הפריינג הממלכתי, וסמל האצולה! -רן

ב.מ.וו 001.jpg

ב.מ.וו 003.jpg

ב.מ.וו 002.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
ב-0430 היום בבוקר הוא נחת בישראל ב-1030 הוא כבר קיבל תעודת ירושלמי!

קבלו בתמונות ראשונות את מושב המלכות, הפריינג הממלכתי, וסמל האצולה! -רן

אני מגיע ב-1 באוקטובר, יש לך זמן להכין אותו....

פורסם

נחזיק אצבעות, שיהיה מוכן עד אז....

 

כמו שרואים בתמונות החלקים הגיע בצבע שחור, לאחר דיון מעמיק ובדיקת המון תמונות הוחלט:

 

הכיסא ישאר בשחור, כיוון שהוא תואם את סט המזוודות בצדדים ואני מחפש אחת עליונה!

 

הפריינג יצבע כמובן בצבע האופנוע, כאשר יפורק השני ויתוקן....

 

הצד הקוסמטי כמעט הושלם עכשיו אני מצטער שלא הזמנתי גם את הפריינג המשולש הקטן שחסר

ויש עוד כמה גומיות תושבות וחלקים קטנים שצריך להזמין...

 

יש הכל הבעייה זה משלוח לארץ, או למצוא מישהו באנגליה שמגיע במועד הקרוב.

 

אגב ברזי הדלק שהזמנתי טרם הגיעו ואני מתחיל לדאוג קצת...

 

מחפש אחד זמני!

 

אתמול הרכבתי את הכיסא החדש, עדיין צריך קצת התאמות וכיוון לצירים ולפין הנעילה אבל המראה

החדש והשלם מדהים ומייפה את כל האופנוע!

 

זהו בנתיים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הבטחתי ולכן אקיים:

כתבה ממגזין מוטו אוקטובר 1988

Picture.jpg

Picture 232.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

כל מילה שבכתבה נכונה, כמי שרכב על אין ספור גורטאות מכאניות, אני רק יכול להעריך את השידרוג

שביצעתי בניידות המוטורית שלי.

 

מה גם שהשיפוץ שאני מתכנן מתקדם לשביעות רצוני ובכיוון הנכון, כפי שראוי לאופנוע הנ"ל, מכל רכבי האספנות שלי

דווקא הוא מאגד בתוכו את כל התכונות האידיאליות לשיפוץ אמיתי ומקיף שבסיום, יהיה ברשותי כלי איכותי

מפנק ובעל ערך והיסטוריה מפוארת, כלי שכייף לחיות איתו ביום יום...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היום הצלחתי סוף סוף להקדיש שלוש שעות לבהמה, ביחד עם עומר ילד הפלא.

פורקה מערכת צינורות הדלק מהברזים ראוי לציין שב-BMW קיימת מערכת כפולה

כיוון שיש שני קרבורטורים (בינג 40 מ"מ) וקישור שעובר "בתוך" המנוע לצד השני...

כמובן שספריי הקרבורטור בחר להיגמר בדיוק אחרי ניקוי "קרבי" לקרבורטור הראשון

אבל גם כך הצלחנו לשפר את ההזנחה ששררה בכל,

אין לי מושג כיצד רכב על הכלי הבעלים האחרונים שלו, אין חלק שלו הצריך יד אוהבת

פירוק ניקוי והרכבה מחדש תוך מיצאת ברגים בנדים ואומים תואמיים.

והכי נורא מצב "צינורות" הדלק שפשוט התפוררו לנו בידיים...

אחרי מילוי 7 ליטר דלק טרי הונעה המפלצת לקול מיצהלות השכנים, ואפילו גנבתי סיבוב קטן...

מצב לעכשיו:

ברקס קידמי בסייסטה, או שביתה איטלקית (ברמבו זה גרמני?)

ברקס אחורי עצלן לאללה.

בק פיירים מטורפים, כניראה כיוון פלטינה (1977 זוכרים) או כיוון הצתה. אין לי מושג איך....

מצבר צריך החלפה.

מחר נתגלגל למוסך לישור קו ראשוני לטסט....אז תחזיקו אצבעות. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

זהו, אישור תנועה זמני, המון טקס בישבן, והמפלץ נסע בכוחות עצמו ועל שני גלגלים למוסך!

ישבתי עם יוני על הרשימה, ישרנו קו אחד או שנים, ועכשיו נחכה עד יום א' שיתחילו לעבוד עליו!

 

איך היה, המפלץ גמע את העליה הגדולה כאילו מדובר במישור, הדבר היחידי שאילץ אותו לא

להגזים במהירות היה הרוכב...והעובדה שהבלמים טרם נבדקו לעומקם...

 

הפריינג צירצר וציפצף, מה שיחייב פירוק נוסף, והרכבה מקצועית יותר והשלמת כל הברגים החסרים.

 

אבל עוד חזון למועד, נסיים טיפול ראשוני, נעבור טסט ונמשיך משם. הקיצור חווית רכיבה שונה לגמרי

רכב שונה מהותית, והמון ציפיה מתוחה לסיום מהיר של הטיפול-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

היום זה היה היום הראשון אחרי החגים, התיצבנו כבר ב-0900 אצל יוני במוסך.

על הליפט כבר עמד המפלץ מחובר ומקובע היטב, שמן חדש ופילטר מקורי בקרביו

התנפלתי עליו, והחלפתי גם שמן גיר, הנוזל שיצא מפתח הריקון יכול להיקרא המון דברים

חלב, מים, טינופת, אבל לא שמן גיר....שויין עכשיו יש חדש טרי!

 

אח"כ כבר הגיע תור הברקסים, בהדרכת יוני פורקה המשאבה הקדמית, והוברר כי צריך

החלפה מלאה של כל הגומיות ואולי גם הבוכנה המרכזית שנתגלו עליה סימני חלודה...

את המשאבה השנייה כבר פירקתי יותר בקלות ועם הרבה יותר נסיון...

 

עכשיו אני די תקוע אם ברקס מפורק וחיפוש נואש אחרי אטמים ובוכנות בארץ, במידה ולא נימצא

אצטרך לחפש גם בחו"ל מה שיעכב את הטיפול לפחות בשבועייים.

 

ניצלתי את הזמן לחזק את הקרטר שכל הברגים בו צעקו נואשות להידוק, החלפתי מסנן אוויר מקורי BMW

ראו בתמונה, הקרבורטורים הורכבו שוב בצורה טובה יותר, והמצבר החדש מולא בחומצה ונישלח להטענה...

 

זהו להיום, בנתיים מחכה לחבילה מחו"ל של ברזי הדלק, מחכה לסיום המכרז באיביי עוד כמה שעות

וביום ג' נחזור להמשיך לעבוד-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
8):twisted::-D

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

זכיתי במכרז,

התווספו (טרם הגיעו) פנס פריינג קידמי, גומיות תת שילדה, ובורר מצבי כידון!

הבונוס, עכשיו אני יודע קצת אי ביי....:roll:...רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הסאגה ממשיכה, נרכש באנגליה סט בוכנות ואטמים אורגינל לבלמים, יגיע בעזרת השם

וחבר פורום יקר, מאנגליה ביום שבת הקרוב.

העתיד ניראה עכשיו יותר וורוד והמינוס הרבה יותר שחור....רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...