Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רן,דבר איתי כשאתה בת"א .

אני אבוא לחזות בצעצוע.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אישתי הסבה את תשומת לבי,לכך ש- RS הם ראשי התיבות של Ran Shoshani

 

אפרופו ר"ת, מישהו זוכר את המנהג הערסי מהאייטיז להדביק על הכנף הקדמית את ר"ת בעל הרכב באותיות לועזיות מסולסלות? זה הלך לא רע ליד הסוסים הדוהרים, כשעל הכנף האחורית הודבקה אחר כבוד מדבקת JPS הפוכה(או כמו שהערסים קראו לזה, ג'יי-אס-פי).

 

ראשי התיבות הודבקו בד"כ אם הרכב ניחן במינימום של "כבוד"(עוד ביטוי אהוב), כמו ב.מ.וו סדרה 3 או אודי 80. בעליהן של מכוניות ישנות וחבוטות או פיאט קטנות למיניהן קצת התפדחו מהטאץ' האישי :lol:

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
אפרופו ר"ת, מישהו זוכר את המנהג הערסי מהאייטיז להדביק על הכנף הקדמית את ר"ת בעל הרכב באותיות לועזיות מסולסלות? זה הלך לא רע ליד הסוסים הדוהרים, כשעל הכנף האחורית הודבקה אחר כבוד מדבקת JPS הפוכה(או כמו שהערסים קראו לזה, ג'יי-אס-פי).

 

ראשי התיבות הודבקו בד"כ אם הרכב ניחן במינימום של "כבוד"(עוד ביטוי אהוב), כמו ב.מ.וו סדרה 3 או אודי 80. בעליהן של מכוניות ישנות וחבוטות או פיאט קטנות למיניהן קצת התפדחו מהטאץ' האישי :lol:

הערסים אהבו סוסים יותר מרכבים עד כדי כך שהם היו עושים גרפיטי בשכונה עם ראש של סוס.

אף פעם לא הצלחתי להבין את זה.

פורסם
תודה לכל המברכים, צעד גדול לקראת הגשמת חלום גדול יותר.

מתארגנת המשלחת לקראת היום הגדול מחר.

אישתי הסבה את תשומת לבי,לכך ש- RS הם ראשי התיבות של Ran Shoshani

מיקריות? - רן

Designation

 

Meaning

 

S

Sport

R

Roadster

RS

Reisesport

RT

Reisetourer

LT

Luxustourer

GT

Grand Turismo

GS

Gelande Strasse

ST (R1200ST)

Sporttourer

ST (F650ST)

Strasse

CS (R100CS)

Classicsport

CS (F650CS)

Scarver

פורסם

הנשר נחת והוא כבר רשום על שמי....

אפילו עשיתי עליו סיבוב קטן!

הוא ע-נ-ק!!!

 

תמונות בקרוב הלילה אפשר לישון סוף סוף - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רואים את האושר על הפנים שלך כשאתה מחזיק בצעצוע...

תתחדש, תתיישן, תהנה, תבלה וסע בדרכים טובות!

 

ד"א, ביום שבת יש טיול אופנועים של מועדון החמש בהרי ירושלים, אתה בא?

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

מזל טוב!!!!!!

אני בטוח שהווספה תשמח לדעת שמחליפה ראוי לכבוד לא פחות ממנה. (או שלא אחרי מה שהיא עשתה לחיפושית)

 

שים לב, הג'ינג' משמאל שם עין על האופנוע שלך והוא מדווח לגורמים הרלוונטיים.

נתראה ביום שישי, חסר לך שתגיע בגרמניה הצעירה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet


×
×
  • תוכן חדש...