Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא בקיא בתחום האופנועים אבל מה עם בימוטה ?

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

  • תגובות 157
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני לא בקיא בתחום האופנועים אבל מה עם בימוטה ?

 

בימוטה הוא יצרן נישה קטן, שלוקח מנועים של חברות אחרות (כמו ימהה אבל לא רק) ובונה סביבם אופנוע , (מדהים)

 

וחוץ מזה , אלוהים רוכב על בימוטה....

 

(השטן כמובן על למוברגיני דיאבלו...:evil: )

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
אני לא בקיא בתחום האופנועים אבל מה עם בימוטה ?

אני מבקש לא להתפרץ לדלת פתוחה ולא להדליק אותי!!!!8)

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

היום פרקתי את הבהמה...את הכיסא הפריינגים המזוודות מיכל הדלק הכל נשלף למדרכה.

השכנים באו לראות את הפלא החדש של המשוגע, "נו וזה נוסע?"....

אני: "נסע נוסע ויסע..."

כל חלק קיבל את הפינוק שלו, המיכל והפריינג ווקס" המזוודות רועננו בנוזל מיוחד לגומי ופלסטיק

על בסיס, סילקון.

חוברה רגלית נוסע שנמצאה בתא הכלים של האופנוע, פורקו חלקים מיותרים שהיו על האופנוע!

 

ואז הגיע השכן הטוב...אחרי פירגון וקצת קישקושים שאל אותי ואיפה "רגלית ההתנעה?"

"כאן יש סטארטר אמרתי לו," ועל מנת להדגים לחצתי על כפתור המתנע...

והבהמה הניע! בלי מיכל דלק בלי כיסא ובלי פריינג הזוי לחלוטין. כמה שניות עד שנגמר הדלק

בקרבורטור ואז כבה...יפה לו.

 

ההרכבה לא היתה פשוטה אבל בסיום כבר ניכר שיפור אדיר במראה ובצורה בה יושב הפריינג על הגוף..

 

יש כעוד עבודה אבל אחרי חמש שעות החלטתי שמספיק להיום-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מישהו יודע איך מתחבר המיכל לגוף יש מגרעת בקצה הקרוב לכידון

שאליה הוא נכנס בהחלקה מלמעלה למטה, ומתלבש על הכתפיים, משם מונך על הגוף ו....זהו? לא מצאתי שום בורג הידוק והמיכל מתנדנד, אני מכיר את הגרמנים ואצלם זה לא עובר מה אני מפספס.

תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן, תתחדש.

אמנם סיפורי סופי יגיעו לקיצם לכשתיפרדו, אבל אני בטוח שהבהמה תיצור נישה אחרת של סיפורי נפלאות מפרי עטך.

סע בזהירות ועכשיו יש לך תמריץ נוסף להגיע למפגש השפלה...

תורת היחסות, מיוחסת לאלברט איינשטיין. ההסבר, שלי!

לפני שאתה עונה "חרא" לשאלה, מה שלומך, חשוב רגע מה זה "חרא", בשביל בן אדם שסובל מעצירות!

פורסם
מישהו יודע איך מתחבר המיכל לגוף יש מגרעת בקצה הקרוב לכידון

שאליה הוא נכנס בהחלקה מלמעלה למטה, ומתלבש על הכתפיים, משם מונך על הגוף ו....זהו? לא מצאתי שום בורג הידוק והמיכל מתנדנד

יש מצב גדול שנפלה לך הגומיה שמפרידה בין המיכל לשלדה..

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

גם שעון הטורים חזר לקפוץ ולרקד, חפרתי סביב הכבל וגיליתי שלא היה מחובר כנדרש גירזתי הידקתי

ועכשיו יש גם מד טורים!

 

האופנוע במצב טוב לגילו לא נתגלו זוועות רציניות המון אילתורים וקצת הזנחה אבל לא משהו

שאי אפשר לפתור בכמה ימי עבודה!

 

הבעייה העיקרית החשמל, וחוסר בחלקים שאבדו עם השנים וכן כיסא שיצטרך או שיפוץ מקיף

או החלפה בחדש, הבסיס (ממתכת) נאכל המשך השנים וזקוק ליד מקצועית ואוהבת.

 

הודלף לי על בחור מהקריות ששמו גיורא והוא אשף BMW מישהו מכיר או שמע?

 

סיכום כללי עד עכשיו חמש שעות עבודה והוא מתחיל להזדקף! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

גיורא מהקריות - יש לו שני בימרים מעניינים (ועד כמה כלים יותר מעניינים!). תרצה עוד פרטים שלח ה"פ.

מיכל הדלק היה מהודק בקצה האחורי בעזרת גומיה עבה, מעין אורינג אובלי עם ידית.

פורסם

אז מי אני בכלל?

עד לאחר הרכישה ידעתי העל הבימרים באופן כללי למדי,

למרות התדמית השמרנית ומנועי הבוקסר המסורתיים יש הרבה יותר ממה שניראה לעין.

 

בעיון מעמיק במפרט הטכני קופצים לעין הרבה פרטים שבשנות השבעים נחשבו למותרות

נסו לדמיין את המפרט מול אופנועים בריטיים של אותה תקופה לצורך העניין:

 

http://www.bmbikes.co.uk/specpages/R100RS.htm

 

שעור מאלף! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

עדכון כללי:

הבלם הקידמי היה ללא שמן בלם, הוסף שמן כנדרש ובוצע ניקז מלא עד ליציאת נוזל צלול,

המשאבה עובדת אבל הבלם לא מייצר מספיק לחץ ברפידות.

החשד או קליפרים (יש 2 בכל צד) תפוסים או בעייה במשאבה המרכזית

הבלמים ברמבו ותודה ששאלתם....

 

עוד חיזוק בוצע לפריינג, וכרגע ניראה שהוא יושב היטב!

 

כיסא האופנוע במצב זוועתי השילדה של הכיסא רקובה ולכן כל הווים

שישבים עליו ומתחברים לשילדה עקומים ולא יציבים.

מישהו מכיר יצרן כיסאות? (אומנות אחזקת האופנוע?)

 

ברזי דלק הוזמנו מהאיביי והיום נדע אם זכיתי במכרז...

 

בעייה נוספת מיכל הדלק ש"רוקד"

במקור יש גומיה שתופסת אותו לשילדה וכניראה עוד משהו באזור הכתפיים

עד לפנייה למומחים לא ידוע מה עלי לעשות בנדון!

 

ההוחלפו פלאגים לפלאגים יפניים תואמים, דאסון (אני מקווה שאני לא משבש את השם)

המצחיק שבבהמה היו פלאגים 3 ספארקס עם שלוש אלקטרודות הפלאג היה מפויח פיח שחור ויבש,

המרמז על תערוב עשירה מדי. עכשיו נישמע איך ידברו יפנית וגרמנית ביחד.

שנה טובה בנתיים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!


×
×
  • תוכן חדש...