Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים.

קניתי לפני כחודש וולוו 940 טורבו שנת 96.

ע"פ בדיקות שעשיתי, הרכב שותה בתוך העיר, אמנם עם מזגן, 1:3 ואפילו גרוע מכך.

בין עירוני הוא שותה 1:8-9.

 

למרות שלקחתי בחשבון שהרכב הזה שותה דלק לא חשבתי שעד כדי כך.

 

הייתי במוסך מאיר של וולו לצורך החלפת חגורת אלטרנטור, שם אמרו לי שצריכה כזו היא מטורפת, אבל המנוע במצב מצוין, ולכן זה "לא יכול להיות".

 

מאז בדקתי שוב ושוב (מלאתי טנק מלא, נסעתי בעיר כ 200 ק"מ ומלאתי שוב) וזה המצב.

 

משהוא אמר לי שיכול להיות שיש בעייה ב"חיישי אוויר", אך הנורה של החיישן לא דולקת.

 

יש למשהוא כיוון?

 

תודה רבה.

פורסם

שלום רב

צריכת דלק כפי שרשמת היא מוגזמת .

יש אפשרות לבצע מספר בדיקות (במוסך) שיועידו האם נכון הדבר

הרכב אמור לעשות בין 6.8 ל8 בתוך העיר ולהגיע ל 14-17 בכביש מהיר במהירות 90 שיוט

 

בברכה זיסו יוסי -מוסך זיסו

פורסם
יוסי שלום

מה הבדיקה שעושים במוסך?איך נקראת?

האם יש עוד בדיקות שניתן לבצע על מנת לבדוק תקינות של רכב?

תודה

 

שלום רב

יש בדיקות רבות החל מבדיקת 4 גזים אפשר להפיק מהנתונים מידע רב .

בדיקת מצב ממיר קטליטי . מצב מערכת הצתה . מצב גיר אוטומט . חיישן חמצן וכו"

בברכה זיסו יוסי -מוסך זיסו

פורסם

יוסי תודה.

 

ציינת שניתן לבצע מס' בדיקות שיאמתו את בדיקתי לגבי הצריכה.

 

במידה והבדיקות יראו צריכה כנ"ל, יש מה לעשות?

 

תודה רבה.

פורסם

היו לנו במשפחה כמה וכמה וולוואים

740

850 T5

940

960

 

כולם שתו דלק 1:5-6

זאת צריכת הדלק האופיינית של האוטו הזה

ה960 וה 850 שתו דלק 1:4 וגרוע יותר

 

קטסטרופה לשמה!

מעבר לSTI זה חיסכון ניכר בדלק!

HU: Clarion HX-D2 F.Comp: Focal K3Power Amp: Genesis Series III Five Channel SubWoofer: Hertz HX250 Front stage

פורסם

3 ל-1 בעיר זה באמת רע.

8-9 ל-1 בחוץ זה מה שהאוטו הזה עושה.

 

לא יודע כמה רק בעיר, כי אצלי תמיד הנסיעות היו משולבות (כשהייתה הנבלה הזאת בבית).

בגדול, זה אוטו כבד, עם מנוע עצל וגיר עוד יותר עצל.

חסכוני הוא לא!

×
×
  • תוכן חדש...