Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אלמני מייצרת מוצרים ברמה בסיסית ,הצהרות המגברים שלהם דיי מופרכות.

המגבר הנ"ל נמכר ב-EBAY ב-70$, ולדעתי אינו שווה 1000 שח.

במחיר הזה אתה יכול להביא מגברים טובים יותר.

פורסם

בוקר טוב

אודיו קינג אם יורשה לי אז מספר תיקונים

המגבר מתומחר כ-1000 ש"ח כשבעצם מחירו האמיתי הוא 860 ש"ח בלבד (חשוב לא לשכוח שבמדינת ישראל יש את חוק המע"מ שגובה 16% מכל מכירה)

דבר שני כשאתה מציין שהמגבר נמכר ב-70 USD יהיה זה נכון לציין באותה נשימה שאותו מוכר רוצה עוד 60-70 USD הובלה לארץ והתעלמות מסכום כזה משמעותי בעלות המגבר היא לא לעיניין ומטעה מאוד (כנראה שגם באה מסיבה מסויימת :roll:)

והמגבר הוא מגבר חזק ומעולה עם קרוס אובר מדוייק ויכולות עבודה מדהימות ואני חושב שהוא אחד הרכישות הטובות ביותר שהיו בארץ למי שרצה להוציא עד לסביבות ה-1000 ש"ח

לצערי אין עוד מגברים כאלו לפחות לא במלאי שלי וסביר להניח שגם לא יהיו עוד מגברים עם יכולות כאלו במחיר הזול הזה וזו הסיבה שהרשיתי לעצמי להגיב בעיניין

דרור

פורסם

מחיר המגבר לצרכן 1000 שח וזה מה שקובע

ב-EBAY אתה מביא את המגבר הנ"ל ב-70 דולר עם משלוח של 65 דולר

ועלות סופית כאן בארץ של 675 שח.

לא נישמע לך מוזר שאני יכול להביא את המגבר מהקצה השני של העולם וזה עדיין יעלה

לי משמעותית זול יותר ממה שאתה מוכר אותו.?

וזה מבלי להזכיר שאתה רוכש את המוצר בהרבה פחות מ-70 דולר

ועלויות ההובלה שלך נמוכות בהרבה פר מוצר,התמחור של כול מוצרי אלמני בארץ הוא מוגזם וזה בלשון המעטה

JBL1004 שנימכר בארץ באותו מחיר של המגבר אלמני הנ"ל עולה ב-EBAY מעל 200 דולר לא כולל משלוח.

 

וזה רק דוגמא אחת ,דוגמא שניה היא הסאבים למשל S3 שמתומחר 700 שח אצלכם

בעוד שב-EBAY הוא עולה 50$ זול יותר מקיקר C12 שעולה 58$ ובארץ 300 שח הבדלים שמיים וארץ.

 

מוצרי אלמני הם מוצרים בסיסיים ומתומחרים בארץ כאילו מדובר במוצרי יוקרה

ולא כך הדבר,תבדוק בכול פורום של אודיו לרכב בחו"ל ותראה שכול התגובות דומות.

פורסם

אודיו קינג בוקר טוב

רשמת בתגובתך אוסף של "הברקות" שמגיע ממקום של המון חוסר הבנה עסקית מינימלית ביותר

אבל כנראה שקטונתי מלנסות להסביר לך לכן גם לא אנסה

לפותח השרשור DrDooM אני ממליץ לך לרכוש את המגבר ללא שום היסוס ואסביר לך למה

המגבר הנ"ל הוא מגבר אולי הטוב ביותר מבחינת עלות מול תועלת

אני לא מכיר יותר מאולי מגבר או שתיים בארץ שיכולים לעמוד במשוואה הזו בסכום של 900-1100 ש"ח לצרכן

בכל אופן כמו שאמרתי אין וכנראה שלא יהיו מגברים כאלו יותר (מבחינת שיווקם בארץ) לכן אם יש לך הזדמנות להיות בעלים של מגבר שעולה באזור ה-1000 ש"ח וברמה של המגבר הזה אז אני מציע לך לרכוש מהר ככל שתוכל

יום טוב

דרור

פורסם
אודיו קינג בוקר טוב

רשמת בתגובתך אוסף של "הברקות" שמגיע ממקום של המון חוסר הבנה עסקית מינימלית ביותר

 

 

דרור

:mm_yeah:

 

מבלי כמובן להתייחס למוצר הספציפי עצמו.

פורסם

צביקה בוקר טוב

רב תודות על האגודל :lol:

בינינו אני לא חושב שיש עוד מקום בעולם שישנם אנשים שלא קשורים למסחר ואין להם שום מושג מניהול עסק (לפחות לפי צורת הדיבור שלהם) שמנסים קבל עם ועדה לפתוח את הנהלת החשבונות שלך ללא שום בסיס

מזכיר לי ויכוחון קטן שהיה לי עם אשתי לאחר אחת מהתוכניות של חיים הכט שהוא ניסה לתפוס בעלי מקצוע שמגיעים לבתים של אנשים ומנסים לעשות להם רמאויות

וכשחיים הכט נתן את אות הצדיק לאלו שגבו 100\150\200 ש"ח על ביקורי בית וסיימו את זה בסכום הזה לאחר בדיקה קצרה של חמש דקות

אישתי טענה שעדיין זה היה יקר

ואני כמו כל בעל עסק משופשף ומקצועני ניסיתי להסביר לה שלמרות כל לימודי הכלכלה החדשה ופקולטות למסחר וכ"ו וכ" עדיין החוק היבש (שלמדתי מדוד שלי כשפתחתי את העסק הראשון שלי לפני יותר מ-28 שנים) שאומר "תקנה במאה תמכור במאה חמישים ותרויח 10%" תקף ועומד ויציב וקיים

ולך תסביר זאת לאנשים שאין להם מושג וחצי מושג מניהול עסק וכל המשתמע מכך

המשך יום טוב

ושמור על קשר

דרור

פורסם

דרור ,אני לא בא להגיד לך איך לנהל את העסק שלך.

ציינתי עובדה 675 שח והמגבר הזה אצלי בבית מהקצה השני של העולם ובזה ניגמר הסיפור.

תתמחר את המוצרים שלך איך שאתה רוצה זה לא ענייני.

הבחור שאל "איך המגבר ביחס למחיר" "ואיך הוא באופן כללי".

אז לדעתי המגבר ברמה בסיסית והוא מתומחר יקר מאוד ביחס למה שהוא באמת שווה.

ובנוסף במחיר של 1000 שח ישנם אלטרנטיבות טובות בהרבה לדעתי.

 

עובדה שהוא השיג את המגבר חדש ב-700 משמע ש"אהובי שי" מוכר את המוצרים שלו לחנויות בפחות מזה

בעוד שבאתר שלו הוא מפרסם אותם לחברי הפורום ולכול דיכפין במחירים יקרים ,בשורה התחתונה מסתבר שלקנות

אצל המפיצים של אהובי שי הרבה יותר זול ומשתלם מלרכוש מאהובי שי ישירות.

 

אני בתור חבר פורום ,בא לדאוג לאינטרס של חברי הפורום נטו.

בתור ספונסר פורום הייתי מצפה ממך להיות הוגן במחירים עם חברי הפורום

וכאשר מתברר שניתן לרכוש את המוצר מחו"ל במחיר זול בהרבה או אצל אחד המפיצים שלך בארץ

במחיר של 30% פחות מהמחירים שאתם מפרסמים לחברי הפורום באתר שלכם זה דיי מכעיס

גם בתור חבר פורום וגם בתור צרכן.

פורסם

אודיו קינג אני באמת חושב שאני עושה טעות שאני בכלל מגיב או עונה למה שאתה רושם כתגובות

אבל יש לי טבע דפוק שלפעמים אני לא שולט על מה שאני כותב\מדבר\או עושה כשאני מרגיש שסביבי יש דיסאינפורמציה שמתייחסת אליי או למשהו שקשור אליי

אז הנה אני עושה את אותה טעות שוב

ואני אתחיל בזה שאין לי מושג (ולדעתי גם לך לא) מי זה DrDooM (פותח השרשור) ? ואין לי שום מושג אם הוא קנה את המגבר מחנות או מבן אדם פרטי ? ואם הוא קנה מגבר חדש או משומש ? ואין לי מושג אם הוא קנה אותו ממפיץ מורשה שייתן לו או לא ייתן לו אחריות ? ואין לי מושג אם הוא יקבל אותו עם חשבונית או בלי ?

זה לגבי העיניין הזה

לגבי שווי המגבר מול יכולתו אני הייתי רוצה לשאול אותך כמה ניסיון יש לכבודו בהתקנות של מגברים מהסוג הנ"ל ? כשאתה מרשה לעצמך למקם את המגבר איפה שמיקמת אותו בהיררכיית המגברים שלך

ואם אתה חושב שטוב יותר לקנות אצל המפיצים של "אהובי שי" אני מחזק ואין לי שום בעיה מהיכן אתה קונה

אני את שלי ייעשה וזה אומר שאם קנית ממפיץ מורשה שלי האחריות שאני אספק תהיה מלאה והכי טובה והכי אמיתית בענף

ובנוסף אתה שוב מטעה את ציבור הפורום בצורה בוטה ולא נקיה (בלשון המעטה) ואני אסביר:

האתר של אהובי שי נועד לכל אוכלוסיית מדינת ישראל

כשאהובי שי רוצה להוציא מבצע לחברי הפורום הוא יעשה זאת איפה שהוא אמור לעשות זאת (בספונסר פורום)

וכל השלכה של האתר הזה לכביכול אתר שנועד לחברי הפורום מקורה בשקר ובאינפורמציה מטעה ולא נכונה

אם אתה רוצה לבוא בטענות בוא בטענות רק אך ורק למבצעים של חברי פורום כפי שהם מפורסמים בספונסר פורום

אל תחפש להגן על אינטרסים שלא קיימים כי היעד מאחורי התחבאות תחת משפט כמו "אני בתור חבר פורום ,בא לדאוג לאינטרס של חברי הפורום נטו." הוא ברור והוא מיועד לנגח תוך הצגת מצגת שקרית

ואין שום וכלום שמצויין לחברי הפורום באתר הכללי

אני סיימתי

תודה דרור

×
×
  • תוכן חדש...