Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה עם כבל VAG COM


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5792 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
huli2000 תבחר ע"י יחיצה ימנית על הקובץ vag com בשולחן העבודה הגדרות > תאימות > windows xp ותנסה להתחבר ל -35

 

התקנתי גם על תחנה עם מערכת הפעלה XP. עדיין ב 35 ו 46 no response from controller

Golf 2008 MK5

פורסם
בהמשך לשרשור הנ"ל, אני רק רוצה לעדכן שבוודאות הכבל שנדרש הוא VAG 908.

רכשתי כזה כבל והוא עובד מצויין עם הרכב.

 

אין לי לינק או משהו כזה כי זה נרכש בצורה קצת שונה, יתכן שאוכל להביא כמה נוספים לחברים כאן אבל ממש לא בטוח.

 

היי אייל,

 

איזה גירסת תוכנה של VAG-COM מתאימה לכבל שרכשת ואיפה ניתן להשיגה ?

איזה כייף לי :)

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

ערב טוב לכולם,

אחרי המתנה של שבוע וחצי הגיע הכבל המיוחל 908 עם גרסא ספציפית המתאימה לו Ross Tech

המון המון פונקציות נפתחו בפני אבל הכי מרגיז שאין אפשרות לגרום לחלונות לעלות מיד עם נעילת הדלתות ויש ללחוץ לחיצה ארוכה.

דבר נוסף, הייתי מעוניין שעם הבהוב הווינקרים בנעילת הדלתות תשמע גם צפירה קלה (כמו ב A3)

 

הצלחתי לשנות את הקטע של נעילה אוטומטית של דלתות מעל 15 קמ"ש וביטולה עם הוצאת המפתח.

ביטול נעילה אוטומטית של תא המטען, במקרים בהם יש צורך לבדיקה ביטחונית (בקניון למשל) צריך למשוך בלם יד ולפתוח דלת. עכשיו ביטלתי גם את זה :-) ועוד הרבה מאוד אפשרויות

 

האם למישהו יש תשובה בנוגע לשניים הלא ניתנים לשינוי אצלי?

תודה לכולם

Golf 2008 MK5

פורסם

שאלת תם,

אילו שינויים ניתן לבצע למערכת הנעילה באמצעות הכבל הזה?

אצלי באיביזה (הרי האזעקה אותו דבר לא? זה אותו שלט כמו ב VW) החלונות ינעלו רק אם אלחץ לחיצה ארוכה על כפתור הנעילה בשלט. ניתן להגדיר את זה אחרת? שיעלו אוט' ויהא מה? כי זה קטע קצת מעצבן איך שזה מתנהל כיום..

פורסם
שאלת תם,

אילו שינויים ניתן לבצע למערכת הנעילה באמצעות הכבל הזה?

אצלי באיביזה (הרי האזעקה אותו דבר לא? זה אותו שלט כמו ב VW) החלונות ינעלו רק אם אלחץ לחיצה ארוכה על כפתור הנעילה בשלט. ניתן להגדיר את זה אחרת? שיעלו אוט' ויהא מה? כי זה קטע קצת מעצבן איך שזה מתנהל כיום..

 

לפי דעתי זה אפשרי, רק אני לא מוצא את הפונקציה

אולי היא מסתמכת על פונקציה אחרת שיש לסמן בכדי לאקטב זאת

 

אני ממתין לאייל או מרק שיתנו דעתם

Golf 2008 MK5

פורסם
לומר לך את האמת, אף פעם לא התעסקתי בפינאטס האלה... :)

 

בדקת באתר של ROSS-TECH ?

 

האמת שאני בכלל לא אוהב בוטנים

בכל מקרה, זה די מעיק שצריך לעמוד ליד הרכב עוד 15 שניות שכל החלונות יעלו

בגולף הקודמת והבורה הכל עלה בלחיצת כפתור קלילה.

Golf 2008 MK5

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, קראתי את כל הפוסטים.... חברה, אני נזרקתי מאי-ביי על זה שמכרתי כבלים כאלו OEM. ולא רק כבלים...:x

פתחתי אתר משלי, שבו אני מוכר את הציוד של המפעל שלנו בסין - הנה הכתובת:

 

http://www.talsobd.com

×
×
  • תוכן חדש...