Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[מונדאו 1995] - מזגן פועל ומפסיק כל כמה שניות לסרוגין


elibaba
שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני שבוע שבועיים הרגשתי שהמזגן לא מקרר מי יודע מה, קודם כל חשדתי שחסר גז - הלכתי למזגניסט לבדוק ולא היה חסר, גם עוצמת הקירור היתה בסדר (כנראה בגלל שהיה מוקדם בבוקר).

 

בינתיים לא היה כל כך חם, אז לא הפריע לי, אבל אתמול כשחזרתי מהצפון הרגשתי שהקור עלוב ביותר, כבר עדיף לנסוע עם חלונות פתוחים... פתחתי מכסה מנוע וראיתי (וגם שמעתי) שהפולי של המדחס מסתובב לו 3-4 שניות ואחרי זה נח עוד 3-4 שניות, ככה כל הזמן - מה שמסביר למה המזגן לא מקרר טוב.

 

 

ראיתי פה באיזה שירשור שיש דבר שנקרא "שסתום פיקוד" ויש ריליי שאמור להפעיל את המדחס לפי מצב השסתום.

 

כמו שזה נשמע כרגע כנראה הריליי הזה הלך איכשהו, אבל השאלה היא האם ייתכן שברכב שלי המזגן נשלט מהמחשב של הרכב (ככה טען פעם המזגניסט) - ואז אני בבעיה גדולה יותר ?

 

ועוד אחת - הריליי הזה יושב בקופסת הפיוזים הרגילה של האוטו או שהוא מסתתר ליד המזגן איפשהו ?

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדקתי היום את הריליי עם נורת ביקורת אצל החשמלאי (וגם קיבלתי שיעור חינם איך עושים את זה) ולמרבה הצער הוא בסדר גמור... האשם הבא הוא תרמוסטט המזגן שייבדק בהזדמנות הקרובה, אני מנסה לברר קודם אם הריליי נשלט אלקטרונית ע"י מחשב הרכב או מתרמוסטט נפרד של המזגן.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:mad: אוי איך אני שונא כל מה שלא עשוי מברגים ואומים פשוטים, עם חתיכת פח מקסימום ...

 

 

 

חיברתי קבוע בין היציאות של הריליי - נחשו מה ? עדיין המדחס עובד לכמה שניות ומפסיק ...

 

נראה לי שנדפק קלאץ' המדחס או יותר גרוע, המדחס עצמו.

 

אני לא רואה עוד סיבה אחרת למה זה יכול לקרות, הרי כל "מנתקי המזגן" למיניהם (תרמוסטט, ECU , שסתומים במע' המזגן) לדעתי מנתקים את המדחס דרך הריליי...

 

אני צודק ?

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק חלקית. לא תוכל כחובבן לאתר תקלות כמו המקצוען.

יש סוגי רכב שגם בתוך המדחס יש נתוק עקב לחץ גז גבוה או טמפ' גבוהה.

גש למזגניסט מומחה, חבל סתם לנחש.

בברכה - רפי לין :idea:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7325 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...