Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רכשתי ממש שבוע שעבר פוקוס 08. למרות שהפוקוס שאני רכשתי די שונה ממה שאתה מחפש(מנוע 2.0 האצ'בק GHIA) , עשיתי גם נסיעת מבחן על ה1.6. אם לא התלהבת מהמראה, גירסאת ה5 דלתות נראית קצת יותר צעירה ותוססת. פורד פוקוס הוא רכב כבד מאוד, המנוע 1.6 קצת קטן עליו, כלומר, שאין ל1.6 ביצועים מרשימים אך ממוצעים לגמרי למשפחתית 1.6.ככה שלדעתי זאת תיהיה טעות לוותר על פוקוס בגלל עצלות.

 

הפוקוס מרווחת מאחורה, בטיחותית (אצלי יש ESP, אני מניח שבפוקוס ליסינג אין) מאוד, אומרים עליה שהאמינות דומה ליפניות, אני עדיין טרי מדי עם הרכב בשביל לקבוע. קודם כל, עדיף לדעתי לחפש קודם כל פוקוס פרטית, אם אתה לא מוצא, אז אולי לפחות ליסינג של נהג יחיד. הרכב בגירסא הערומה שלו ובמנוע 1.6 הוא אכן בנאלי, אני יכול להגיד שהרכב שלי הוא ממש לא בנאלי ואני נהנה מכל רגע. אבל המשפחתיות 1.6 הן בנאליות, גם מגאן, גם מאזדה 3, וגם סיוויק. מה גם, שביטוח מקיף למאזדה 3 הוא מאוד יקר לעומת פוקוס שזול יותר משמעותית, זה גם דבר שצריך לקחת בחשבון. בסה"כ לדעתי הפוקוס היא בין האפשרויות היותר טובות אם לא הטובה ביותר במשפחתיות 1.6, אבל אם תא מטען גדול הוא פאקטור כדאי שתחפש גם מגאן.

פורסם
אני עם קשרים עם אחד מהמנהלים הבכירים בחברה ראיתי את האוטו היום בלי פגיעה אחת אוטו יפה מאוד(יחסית לפוקוס)

עשיתי נסיעת מבחן הרגשה כאילו הוא חדש עשו לו טיפולים חבל על הזמן לפי המנהל הזה שאני בקשר איתו, מעבירים לי אותו טסט עכשיו מחליפים צמיגיםושבוע הבא אני לוקח את המכונית

תודה לכל העוזרים

 

זה כבר משהו אחר.

אם יש לך מידע פנימי (חיובי) לגבי מצב הרכב, איכות הטיפולים ויחס מצד הנהג\ים - תתחדש ותהנה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

יש ESP ברכב שלי

דיי מרוצה מהקניה לא מצאתי פרטית במצב טוב יותר וזה ליסינג נהג יחיד ככה שזה לא נורא

תודה לעוזרים

פורסם
תראה לגבי רכב בטיחותי הוא לא הרכב הכי בטיחותי רכב בעל דרגת בטיחות גבוהה יותר הינו הרנו מגאן לדוג'.

 

לא נכון.

 

מבחינה מכנית, עיצובית, סחירות, חלקים זולים, עדיף לך לקחת איזה מאזדה 3 מפרטי מודל 2007-8.

 

לא נכון.

 

תנסה לבדוק על שברולט קרוז גם אוטו יפה וגם מרווח

 

מה הקשר?

 

שלום השכרתי ליומים רכב כזה הרכב שלי היה בסמוסך וסבלתי מכל רגע

 

בירה נשר (סתם, אבל התגובה שלך מה-זה לא קשורה לכלום).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני

תוצאות הפורד פוקוס מאתר יורו NCAP:

35 בהגנה על מבוגרים

40 בהגנה על ילדים

http://www.euroncap.com/tests/ford_focus_2004/204.aspx

 

תוצאות המגאן:

37 בהגנה על מבוגרים

39 בהגנה על ילדים

חזה הנהג במצב "סביר" כל השאר תקין בשני הרכבים:

http://www.euroncap.com/tests/renault_megane_2008/337.aspx

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם

במחיר של 90 אלף ש"ח, אתה במרחק של 15 אלף ש"ח מרכבים חדשים מהניילון כמו פיאט בראבו וקיה פורטה.

 

לא רואה סיבה לרכוש רכב עם 40 אלף ק"מ כשאפשר בהפרש זניח (יחסית) לקנות אחד חדש לגמרי.

×
×
  • תוכן חדש...