Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניקוי קרבורטור ע"י ספריי בתוספת לחץ אויר - סובארו ג'אסטי


vogivog
שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הרכב שנת 91 ידני קרבורטור כמו שרשום.

עוד לפני שאשאל אתנצל בפניי צביקה שלא יאהב את הרעיון פשוט אין לי זמן לקפוץ צביקה ואני צריך לפחות ניקוי מינימלי זמני אז קבל היתנצלותי. :)

ולשאלתי:

מכיוון שהרכב מעט מגמגם בעיקר בתחילת ההילוך השני במיוחד שהוא קר אני מעוניין לנקות את הקרבורטור מעט בספריי קרבורטורים ייעודי בלי לפרק את הקרבורטור בכלל ולהשאיר אותו מורכב על הרכב. אני יודע שאת הניקוי אני אמור לבצע כאשר המנוע פועל על ניוטרל על טורים גבוהים. על כמה סל"ד מומלץ לרסס את הספריי? האם צריך לשחק בסלד ע"י פימפום בעת התזת התרסיס? בנוסף יש ברשותי מדחס אויר מקצועי עם אקדח אויר. האם זה יכול להועיל לי השימוש בו למטרת ניקוי בלחץ אויר את הקרבורטור? במידה וכן איך הכי נכון לבצע את כל הניקוי הנ"ל עם המדחס גם יחד?

תודה רבה מראש על התשובות חברים. :)

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, בזמן התזת התרסיס לתוך הקרבורטור שחק עם כבל הגז ותעלה את הסל"ד (כאילו שאתה מתוך הרכב ומפמפם על הדוושה).

קח בחשבון כמובן שהתרסיס אלול להרוס אטמים, גומיות וכל מיני חלקים כאלו ואחרים בתוך הקרבורטור...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תרסס קצת כשהרכב כבוי וקר, כאשר אתה מושך את הגז , (כאילו לוחצים גז מתוך הרכב) שחק קצת עם הדוושה, ותרסס עוד קצת, תשתדל לא להציף את הקרבורטור בחומר הזה, תחכה בערך 5 10 דק' כדי שיתאדה החומר ותניע,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ממליץ לך להתעסק עם הספריי הזה, כי הוא לא ממש מנקה את הקרבוטור בצורה יעלה אלא באופן נקודי ומינימלי בלבד.

בנוסף לכך הספריי עלול להזיק לגומיות ולאטמים שנמצאים באיזור הריסוס כך שפעולה זו לא מומלצת בכלל.

 

אגב, הבייעה שאתה מתאר יכולה להגרם ממשהו אחר - פילטר דלק סתום. ממליץ לך להחליף אותו, עלות של 30 ש"ח,

וסביר להניח שהבעייה תיפטר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה היא מה יקרה אם יקרה אחרי כמה נסיעות ברכב.

 

והמבין יבין.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בגלל זה לא הישתגעתי עם הספריי יותר מידי. כמות מינימלית שתחזיק במצב עבודה נורמלי את הקרבורטור. כמו כן אבדוק צריכת דלק לך תדע אולי זה ייצא לטובה. :)

:)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יקרה לו שום דבר, אל תחשוש, אם יתפוררו לו אטמים כתוצאה מהספריי אז כנראה שבאמת הקרבורטור שלו היה זקוק להחלפת חלקים,

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5119 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...