Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה אוקטביה 1.2 TSI Elegance מול גולף 1.6 Trendline


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5778 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקת מה נכתב על גולף MK5 שנבחנה באותה שנה וקיבלה 5 כוכבים?

בדיוק אותו הדבר. כל ההבדל, שהגולף צויידה ב-6 כריות כסטנדרט, ובאוקטביה 2 הכריות הנוספות הוצעו כאופציה.

 

 

Front impact



The restraint system worked well, although loads acting on the occupants’ chests were a little high. But the driver risked knee injuries from striking hard points beneath the fascia. The Golf’s body showed minimal distortion around the sill and screen pillar and minor intrusion into the footwell.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

לא, ההבדל הוא שגולף MK6 צוידה ב-7 כריות אויר, שהשביעית שינתה את התמונה, כנראה. (כרית לברכי הנהג)

 

The driver's knees and femurs were well protected by the knee airbag. Volkswagen were able to demonstrate that the airbag would provide a similar level of protection to occupants of different sizes or those sat in different positions.

 

מקווה, שסגרנו את הנושא סופית :wink:

פורסם

בכוונה כתבתי על גולף MK5 מפני שהיא נבחנה באותה שנה עם האוקטביה (שנת 2004) וקיבלה 5 כוכבים.

האוקטביה לא ניגשה לבחינה מחודשת מאז אותה שנה מסיבות שיווקיות (זה לא בראש סדר העדיפויות של קהל לקוחותיה).

 

הגולף הקודמת קיבלה 5 כוכבים לעומת האוקטביה רק בגלל זוג הכריות הנוספות ששוקו כסטנדרט בגולף (מכונית עם 4 כ"א לא יכולה להגיע לציון של 5 כוכבים).היום האוקטביה משווקת כסטנדרט ב-6 כ"א, ולכן יש להניח שהייתה מקבלת 5 כוכבים בקלות (לא בהכרח בציון הגבוה ביותר).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

טוב, ואני דיברתי על סכנה לרגלי הנהג, שלא קיימת בגולף MK6 וכן קיימת באוקטביה.

מבחינתי זו הבעיה של האוקטביה בנושא הבטיחות.

מודה, חשבתי שזו הסיבה ל-4 כוכבים, אבל זה לא קריטי. כנראה שתי הכריות נוספות ב-MK5 הספיקו בשביל לגרד ניקוד עבור חמש כוכבים, אבל מלכתחילה דיברתי על MK6 כרכב הבטוח ב-2009 ולא סתם רכב שקיבל 5 כוכבים.

השנה אלפא ג'ולייטה עקפה את הגולף באחוז בודד בהגנה על ילדים, אז הכריזו שהיא הכי בטוחה. טוב שיצרניות משתפרות בנושא הזה. אני בטוח שאוקטביה הבאה תהיה יותר טובה בקטע הזה מהקודמת..

פורסם

אוקטביה מאובזרת יותר, חזקה יותר, חסכונית יותר, תא מטען גדול יותר. בקיצור - עדיפה יותר :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

רכשתי את האוקטביה הנ"ל לפני כ3 חודשים, הופתעתי מהתמורה המדהימה שקיבלתי למחיר, רכה נוח וחסכוני מאוד 1-16, רכב בעל שוק חזק מאוד הרבה יותר מהגולף בגלל שנדיר בשוק הפרטי, נמכר מעל המחירון בקלות.

מומלץ בחום!!! עדיף בהרבה מהגולף:-):-) הייתה ברשותי גולף 2003 ואוקטביה 2000 והייתי מאוכזב מהגולף מכל הבחינות, כאשר מהאוקטביה הייתי מרוצה מאוד, לכן החלטתי לקנות שוב אוקטביה

Seat IBIZA 2015 1.2 TSI DSG

Skoda OCTAVIA 2013 2.0 TDI DSG

Skoda CITIGO 2014 1.0 MPI ASG

פורסם
רכשתי את האוקטביה הנ"ל לפני כ3 חודשים, הופתעתי מהתמורה המדהימה שקיבלתי למחיר, רכה נוח וחסכוני מאוד 1-16, רכב בעל שוק חזק מאוד הרבה יותר מהגולף בגלל שנדיר בשוק הפרטי, נמכר מעל המחירון בקלות.

מומלץ בחום!!! עדיף בהרבה מהגולף:-):-) הייתה ברשותי גולף 2003 ואוקטביה 2000 והייתי מאוכזב מהגולף מכל הבחינות, כאשר מהאוקטביה הייתי מרוצה מאוד, לכן החלטתי לקנות שוב אוקטביה

 

שמחים לשמוע, אבל למה להקפיץ דיון מלפני 3 חודשים :shock:

פורסם
רכשתי את האוקטביה הנ"ל לפני כ3 חודשים, הופתעתי מהתמורה המדהימה שקיבלתי למחיר, רכה נוח וחסכוני מאוד 1-16, רכב בעל שוק חזק מאוד הרבה יותר מהגולף בגלל שנדיר בשוק הפרטי, נמכר מעל המחירון בקלות.

מומלץ בחום!!! עדיף בהרבה מהגולף:-):-) הייתה ברשותי גולף 2003 ואוקטביה 2000 והייתי מאוכזב מהגולף מכל הבחינות, כאשר מהאוקטביה הייתי מרוצה מאוד, לכן החלטתי לקנות שוב אוקטביה

 

ואיך הוא כבר יודע מה הביקוש לרכב שנמצא חודשים ספורים על הכביש?

(ובכל מקרה, אני מפקפק בתחזית הזו וגם בצריכת הדלק אם הכוונה היא למשהו שונה מצריכת דלק בכביש בינעירוני בשיוט)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מבחינת תנאי מימון ניתן לקבל הלוואה ללא ריבית ל - 36 חודשים בסך 40K.

 

האם כאשר אתה משלם במזומן את המקבל הנחה? אם כן - הריבית מגולמת ב"הנחת המזומן" ויש לחשבה לפי ערך ההנחה ותנאי פירעון ההלוואה. יתכן שהלואה בנקאית תהיה זולה יותר או תאפשר לך פרישה יותר ארוכה (עד 5 שנים) של סכום יותר גדול (עד 85% מערך הרכב), כמובן בתלות בתנאים שהבנק דורש. בדוק זאת, יתכן מאד שהלואה בנקאית תהיה עדיפה על הלואה של היבואן.

כמוכן יש ארגונים (כגון מקומות עבודה או ארגוני עובדים) אשר הגיעו להסכמים עם בנקים או גופי מימון אחרים למתן הלואות נוחות. שוב - שווה לבדוק במקום העבודה וועד העובדים של מקום העבודה שלך או של בני משפחתך הקרובים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...