Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איזה צבע לגולף?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5886 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום ראינו את הגולף התכלת, היא יפה מקדימה, אבל הצד לא יפה(מראות וידיות)

השחורה אמא שלי תלך לראות אותה שבוע הבא.

הכחול גרפיט, אשמח לתמונות!

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בגלל שכל הגימורים שחורים - שהרכב יהיה שחור.

 

אם הידיות והכל היו בצבע הרכב הייתי אומר לבן.

Auto Emoción

פורסם

התמונות מאוטודיל.

אגב עם הצבע הזה מקבלים תא נוסעים בגימור בהיר שנראה לדעתי הרבה יותר טוב מאשר עם הדיפונים השחורים.

8004870_2.JPG

8004870_1.JPG

8004870_3.JPG

פורסם

אני חושב שזה הלאטה, ולדעתי אין ספק שהוא נאה יותר.

צירפתי גם תמונות של תא הנוסעים הכהה והבהיר, גם הן מהאתר של אוטודיל.

8005370_4.JPG

8004870_4.JPG

פורסם

את ההנחה שנתנו. בימי מכירות 3Kש"ח.

האוטו יצא 131Kש"ח על הכביש(כולל מטאלי, אגרת רישוי, מיכל דלק מלא, וקודנית)

 

ככה זה עולה בדר"כ:(בלי יום המבצעים)

130K מחירון

1K קודנית

2K מטאלי

1.6K אגרת רישוי

300ש"ח דלק.

בסופו של דבר:

135K על הכביש.

 

קיבלנו קודנית ו3K הנחה.

פורסם
הבהיר בא בדגם המאובזר יותר.

לנו אמרו שהוא לא נמכר ב1.6

תודה רבה על המידע!

אעביר לאימי, ונבחר.

תקבלו תמונות:wink:

 

מחזק את מה שנאמר לגביי התא נוסעים בגימור בהיר.

קיים גם בדגם הזול, זאתי אצלי היא בצבע שחור מבחוץ וגימור בהיר מבפנים.

פורסם

תודה רבה!

התקשרתי לאיש מכירות שלנו, הוא אמר שהוא בודק לנו.

איך נקרא הריפוד הזה?

ולRANLL איך הצבע השחור?

והאם הציעו לכם את הריפוד הזה?

פורסם

הרכב אצלי באופן זמני בהשכרה.

 

הצבע נהדר האוטו יפהפה (אם יש אפשרות להוסיף כסף ולקבל ג'אנטים "מגנזיום" הייתי מוסיף כי הנוכחיים גורעים קצת מהיופי הגלום ברכב), אהבתי שהוא משתלב עם הידיות והמראות מה שלדעתי נותן לו מראה יוקרתי יותר.

 

אין בעיה של חום כי המזגן/בקרת אקלים עובד/ת מעולה ותוך דקה על השעון ביום חם כבר מרגישים נורמלי ועוד 2-3 דקות כבר ממש קריר ונעים.

 

המינוסים היחידים לדעתי הוא שיש לשמור על הרכב נקי כי השחור מבליט את הלכלוך המצטבר

ואולי התדמית? (ממחקר חופשי שביצעתי סבירות גבוהה לראות עארס ברכבים שחורים למרות שהתנועה הזאת אולי משתנה עכשיו ללבן?!)

פורסם

תודה על התגובה!

היום דיברתי עם שמעון(האיש מכירות שלנו) והוא אמר לנו שהצבע הבהיר זה לטה.

היום במקרה ראיתי את הלטה, והוא באמת יפה.

אני חושב שנלך על השילוב של הלטה עם השחור.

ואנסה לשכנע את ההורים לקחת מגנזיום, כי הטאסות האלה באמת לא יפות.


×
×
  • תוכן חדש...