Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5895 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, קוראים לי טל ויש לי פונטו שנת 96 שעשתה לא מעט קילומטרים ולא מעט בעיות

בשנתיים האחרונות.. מודה שלמרות הכל אני עדיין אוהב אותה בצורה לא כל כך מוסברת

 

למרות הכל ישנה בעיה טורדנית במיוחד של התחממות כבר זמן רב בנסיעה של מעל 15 דקות

שבמקביל תמיד נדלקת נורית השמן(ברצוני לציין שראש מנוע הוחלף לפני פחות מ3 חודשים) אם למישהו יש מושג או אפילו קצה חוט.. בתודה מראש טל :)

פורסם

ברצוני לציין שרק אחרי 15 דקות מתחילה הנורת שמן לדלוק והמנוע מתחמם במקביל

ושהדבר נעשה כשהרכב במצב עומד

פורסם

ראשית, יש לבדוק שמאורר הרדיאטור פועל כשורה ואם זאת פונטו עם מזגן מקורי אז בשתי מהירויותיו, האיטית והמהירה.

כמו כן צריך לראות שכוון סבוב המאורר רדיאטור נכון, כשהוא אמור לשאוב אויר מקדמת הרכב לכוון תא המנוע.

אם זה בסדא, אז צריך לבדוק את טרמוסטט המנוע והרדיאטור עצמו שאינו סתום.

בברכה - רפי לין

פורסם

הקשר בין ההתחממות לנורת השמן אינו ברור.

מה שכן, אתה משחק באש, כי רכב במצב כפי שאתה מתאר הוא פוטנציאל לחור בכיס - וחבל!

אם יש לך בעיות במשך שנתיים, אז הבעיה עלולה להיות בנהג. אילו בעיות? אותן בעיות ?

האם הרכב מטופל בזמן ? האם אתה סומך על המכונאי שמטפל בו ?

 

בדוק את מה שמציע רפי, זה עלול להיות עניין פשוט יחסית. עם זאת, ובמידה והכל נראה תקין, אך עדיין הרכב מתחמם,

גש למוסך אמין לאבחון וטיפול בהקדם.

פורסם

כשמנוע רכב מתחמם, גם שמן המנוע מתחמם ונהיה דליל יותר ואז, לפעמים, לחץ השמן יורד עד לסף שבו נדלקת נורת לחץ השמן.

ברור שמסוכן למנוע להמשיך ולפעול כשהוא חם מאוד מצד אחד וכשלחץ השמן נמוך מצד שני.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...