Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

החלטנו להתקדם ולרכוש רכב.

אשתי מתעקשת על 5 דלתות ואנחנו מעדיפים רכישה מליסינג, אין לנו חשק לחפש מיד פרטית במצב טוב.

האופציות שראינו פחות או יותר הן פוקוס 5 דלתות, ליאנה 5 דלתות ורומסטר.

שלושתן 2008, שלושתן עם פחות או יותר 70000 ק"מ וגם המחיר די זהה (הליאנה מעט יקרה יותר). אציין גם שהפוקוס מהשכרה והליאנה והרומסטר מליסינג.

המלצות היו בעיקר על הפוקוס או הרומסטר, כאשר אשתי התלהבה דווקא מהליאנה. מרגישה בה נוח יותר לשבת ומרוצה מהבגאז'.

הייתי שמח לשמוע לדעתכם לגבי ה 3, מי הכי בטוחה? האם יש הבדל גדול באמינות בין שלושתן? צריכת דלק?

 

תודה מראש על כל מידע שהוא.

אסף ונגה.

פורסם

פוקוס הכי בטיחותית.

רומסטר הכי פרקטית.

ליאנה כנראה הכי חיסכונית ועל הנייר גם אמינה מאוד (אבל בפועל מי יודע).

לא סיפרת על כמות הנוסעים\כיסאות בטיחות\ קילומטראז' שנתי ועוד.

 

ליאנה, שאשתך התלהבה ממנה, לדעתי פשוט רכב משעמם.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני בטוח שלא יהיה כל כך קשה למצוא פוקוס מליסינג.

הליאנה זכתה לרושם שלילי אצלי מפאת נוחות נמוכה מהנסיעה.

אם אתה מסיע משפחה וילדים עדיף לך לעבור לפוקוס, היא יותר בטיחותית מהליאנה ולי אישית היא נוחה יותר.

בהצלחה וחג שמח.

שלומי.

פורסם

תודה על המידע.

ק"מ לשנה לדעתי כ 10000 וצפוי בהמשך ילד, כרגע שני מבוגרים.

האישה די נעולה על הליאנה ככה שכנראה כן נלך עליה, אולי נחפש גם מיד פרטית (2007-2008).

לגבי הפוקוס - החלון האחורי קטן ופחות נוח להתסכלות אחורה והבגאז' קטן יותר.

הרומסטר - נהיגה קצת כמו קנגו ופחות מרווחת מהליאנה.

 

תודה רבה רבה.

פורסם

ומה הבעיה בלנהוג ברנו קנגו?

אם כבר הראייה מאחור ברנו קנגו הרבה יותר נוחה מהליאנה.

 

אני נוהג ברנו קנגו ואני חושב שהיא הבה יותר מרווחת למשפחה עם ילדים, עגלו ושאר הדברים הנחוצים,

הרבה יותר נוחה גם יותר חסכונית מהלאינה. לגבי האמינות, זה עניין של תחזוקה ראויה ושוטפת.

שלומי.

פורסם

כבר כתבי פעם - 40 דקות נהיגה ברומסטר הספיקו לגב שלי , והוא התחנן לחזור למושב של קנגו..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מבין ה- 3 – הפוקוס הכי קטנה (היא לא באמת "סטיישן" אלא רק 5 דלתות בלי בגאז') אבל הכי טובה.

אחריה – הרומסטר (מרווחת, חזקה).

לא יודע לגבי צריכת דלק, אבל נראה לי שהיא ממוצעת לשלושתן. כנ"ל לגבי האמינות – סקודה, למרות שהיא צ'כית, זה פולקסווגן לכל דבר (הטיפולים יהיו יקרים קצת יותר).

בשורה התחתונה – הייתי הולך על הפוקוס (למרות שהיא מהשכרה – תדאג לקבל אחריות והתחייבות שיקנו ממך את הרכב בחזרה, כדי שלא תפסיד במכירה).

כמו שיכור מסתובב......:wink:

פורסם

אני יכול להעיד על התנסות מאוד חיובית עם הרומסטר. שני מבוגרים + שני תינוקות + ציוד , למשך שבוע שלם וקילומטראז' מכובד.

נוח, שקט, נעים, סביר בצריכת דלק.

אני התרשמתי מאוד.

 

המלצה - עשו נסיעת מבחן (ארוכה יותר מלהזיז את האוטו בחניון), אתם תבחינו בהבדלים ובמה ש"עושה לכם את זה".

 

בהצלחה !

51 קג"מ :shock::lol:

פורסם

תודה.

הפוקוס יורדת מהפרק בדיוק בגלל שהיא לא ממש סטיישן, אני מבין שהיא הכי מומלצת. אשתי גם לא אוהב את החלון האחורי כפי שציינתי, לא נוח לה לראות אחורה.

מנסיעה (ברומסטר ובליאנה) היא הכי נהנתה בליאנה, הדבר המבאס כרגע זה שלא מעט כותבים שהליאנה שותה דלק.

לדוגמה פה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=161100

זה די הגיע בהפתעה כי חשבנו שהיא מכונית יחסית חסכונית בדלק.

פורסם

לשאלתך הראשונה, מי הכי בטוחה? יש לציין שהסוזוקי לא עברה בכלל מבחני ריסוק וכנראה יש לכך סיבה טובה. מבין שלושת האופציות, וכאשר בטיחות בראש מעיניי (מעיינך), לא הייתי מביא בכלל בחשבון את הליאנה, בטח ובטח שיש תינוק בדרך (שיהיה בהצלחה).

ד"א יש עכשיו מבצע על הרומסטר: 98000 ש"ח חדש מהניילון.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

תודה רבה. אחרי שיחות והתלבטויות אולי נלך על הרומסטר. מודה שחדש ב 98000 זה מפתה אבל אולי חבל.

אם מליסינג יצא לנו 70-71 לשנת 2008 עם 70000 קמ אז כנראה נלך על זה. אמנם לא מעט ק"מ ומליסינג אבל לדעתי הרכב ישאר איתנו זמן רב ואנחנו בתקווה נאזן קצת את מס' הק"מ.

 

תוספת: אשמח כן לשמוע על המבצע ב 98,000, במה מדובר ואיפה?

×
×
  • תוכן חדש...