Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אשמח לעצה או עזרה.

 

החלפתי מנוע לדיהטסו שרייד שלי 1300 אוטומט, הבחור אמר שהחליף לי רצועת טיימינג ומחזירי שמן ודחף לי גם חיישן אוויר.

לפני שהחלפתי מנוע היה לי בעיה ברכב שהטורים היו עולים ויורדים בצורה רנדומלית שהאוטו עומד, היה לי פיצוץ בבלוק של המנוע לכן חשבתי שזה הסיבה.

 

היום קיבלתי את הרכב, הבחור אמר לי שיש להחליף שמן במנוע לאחר 1500 ק"מ כדי להריץ אותו, האם נשמע לכם תקין?

במשך הנסיעה הביתה פתאום ראיתי שהבעיה עם הטורים עדיין נמשכת וכי בעמידה הטורים אינם יציבים, אחרי 10 שניות של עמידה הטורים צונחים עד שהאוטו רועד לגמרי. מה עלי לעשות?

 

בנושף הרכב די מרגיש לי כמעט ולא סוחב, ציפיתי ליותר, האם יש לחכות את ה 1500 ק"מ האלה לקבל ביצועים יותר טובים?

 

תודה לכולם :)

פורסם

כנראה שלא הכל תקין אם הבעיה חוזרת על עצמה...

תפרט על סיבת החלפת המנוע, האם קיבלת חוו"ד נוסף, מלבד זו של המוסך שהחליף לך, האם המנוע שהוחלף היה מפירוק מקומי או מנוע מייבוא? אלה נתונים משמעותיים שיכולים לתת אינדיקציה טובה יותר על אופי הטיפול.

בנוסף, מי המוסך שביצע את העבודה, באיזה מחיר וכו'.

ההחלפת שמן זה דבר נורמלי.

לפי דעתי מדובר במנוע צעדים, החלק שאחראי על הויסות של הסיבובי מנוע ותפקודו בצורה נורמלית.

הזמן לא יתקן את הבעיה לבד, הבעיה הזו הייתה קודם ואם היא עדיין קיימת זה מעלה שאלות, האם באמת החליפו לך את המנוע(כי הסיכוי שהמנוע צעדים יהיה תקול בשני המנועים הוא לא גבוה)???

דרך אגב קיבלת שטר מכר על המנוע החדש, כי בלעדיו לא תוכל לעבור טסט...

ממליץ לך לגשת למוסך שמתמחה במחשבי מנוע, מנועי צעדים וכו'.

תמתין לרפי לין שיפנה אותך למוסך, בזמנו הוא הפנה אותי עם אותה בעיה למוסך "אלי את אלי" רח' המנוע 8, ת"א וקיבלתי שם אחלה שירות.

פורסם

ברכב הנ"ל אין מנוע צעדים, יש שסתום IAC. אבל כמו שאמרת, לא סביר שהוא תקול בשני המנועים.

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם

המנוע אכן מיובא קיבלתי שטר מכר מיבוא.. יש לי 3 חודשי אחריות על המנוע..

עבודה כולל המנוע 3700 ש"ח כלל טיימינג מחזירי שמן וחיישן אוויר שהיה צריך להוסיף, החלפתי מנוע מכוון שהבלוק של המנוע הקודם פשוט יתפוץ והיתה לי נזילת מים מטורפת.. הייתי במספר מוסכים לקבל חווד וכולם נתנו לי את אותה תשובה..

אז למה גם אחרי החלפה למנוע אחר עדיין הטורים לא יציבים?

 

תודה לכולם..

פורסם

אתה יודע האם בדקו במוסך את חיישן הטמפ' של נוזל הקרור או חיישן הטמפ' של האוויר הנכנס? (במזג אוויר קר המחשב מעלה את הסל"ד של המנוע כדי לחמם אותו יותר מהר, אולי זה קשור)

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם
אתה יודע האם בדקו במוסך את חיישן הטמפ' של נוזל הקרור או חיישן הטמפ' של האוויר הנכנס? (במזג אוויר קר המחשב מעלה את הסל"ד של המנוע כדי לחמם אותו יותר מהר, אולי זה קשור)

 

נשמע לי קצת לא סביר מכוון שהיום לא היה קר במיוחד.. זה קורה תמיד, ברגע שהמנוע מגיע לחום הנורמלי שלו ואני עומד ברמזור הטורים לא יציבים.. מה עלי לעשות?

פורסם

זו בדיוק הנקודה, אם החיישנים לא תקינים הם יכולים לגרום למחשב לחשוב שכן קר...

Daihatsu Charade 1.5i Classic

♦♦♦○○○♦♦♦○○○○○♦♦♦○○○♦♦♦

פורסם
זו בדיוק הנקודה, אם החיישנים לא תקינים הם יכולים לגרום למחשב לחשוב שכן קר...

 

אממ נראה לא סביר מכוון שהטורים רק יורדים מהגובה הנורמלי ואף פעם לא עולים מעליו..

פורסם
שלום לכולם אשמח לעצה או עזרה.

 

החלפתי מנוע לדיהטסו שרייד שלי 1300 אוטומט, הבחור אמר שהחליף לי רצועת טיימינג ומחזירי שמן ודחף לי גם חיישן אוויר.

 

היום קיבלתי את הרכב, הבחור אמר לי שיש להחליף שמן במנוע לאחר 1500 ק"מ כדי להריץ אותו, האם נשמע לכם תקין?

במשך הנסיעה הביתה פתאום ראיתי שהבעיה עם הטורים עדיין נמשכת וכי בעמידה הטורים אינם יציבים, אחרי 10 שניות של עמידה הטורים צונחים עד שהאוטו רועד לגמרי. מה עלי לעשות?

 

בנוסף הרכב די מרגיש לי כמעט ולא סוחב, ציפיתי ליותר, האם יש לחכות את ה 1500 ק"מ האלה לקבל ביצועים יותר טובים?

 

תודה לכולם :)

שלום רב !

המנוע מיבוא והוא מנוע משומש, ולא לאחר אוברול, לכן אינו זקוק להרצה !!

גפ אפ תמתין ל15000קילומטר לא תקבל בצועים טובים יותר.

החשד לחוסר הסחיבה, חגורת טיימינג שלא יושבת במקומה, הפתרון במוסך שהרכיב את המנוע.

בעיית הסלד הנמוך והלא יציב, וכבוי המנוע, אמורה גם להפתר במוסך שהרכיב את המנוע, או במכון הזרקה ודיאגנוסטיקה.

אל תמתין שיחלפו שלושת חודשי האחריות, חזור למוסך כבר מחר ודרוש לקבל שרות מהיר ומיידי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

המנוע מיבוא והוא מנוע משומש, ולא לאחר אוברול, לכן אינו זקוק להרצה !!

גפ אפ תמתין ל15000קילומטר לא תקבל בצועים טובים יותר.

החשד לחוסר הסחיבה, חגורת טיימינג שלא יושבת במקומה, הפתרון במוסך שהרכיב את המנוע.

בעיית הסלד הנמוך והלא יציב, וכבוי המנוע, אמורה גם להפתר במוסך שהרכיב את המנוע, או במכון הזרקה ודיאגנוסטיקה.

אל תמתין שיחלפו שלושת חודשי האחריות, חזור למוסך כבר מחר ודרוש לקבל שרות מהיר ומיידי.

בברכה

צביקה

 

 

תודה רבה צביקה!

אבל קיבלתי שטר יבוא חתום למה שיביא לי מנוע משופץ?

לדעתי אין לו אינטרס לתת לי מנוע דפוק, החתמתי אותו שאם המנוע דפוק כל ההוצאות עליו

לגבי חוסר הסחיבה אבדוק את זה וגם לגבי הטורים! תודה רבה

פורסם
שלום רב !

המנוע מיבוא והוא מנוע משומש, ולא לאחר אוברול, לכן אינו זקוק להרצה !!

גם אם תמתין ל15000קילומטר לא תקבל בצועים טובים יותר.

החשד לחוסר הסחיבה, חגורת טיימינג שלא יושבת במקומה, הפתרון במוסך שהרכיב את המנוע.

בעיית הסלד הנמוך והלא יציב, וכבוי המנוע, אמורה גם להפתר במוסך שהרכיב את המנוע, או במכון הזרקה ודיאגנוסטיקה.

אל תמתין שיחלפו שלושת חודשי האחריות, חזור למוסך כבר מחר ודרוש לקבל שרות מהיר ומיידי.

בברכה

צביקה

 

שלום רב !

כנראה שאתה תמים, וסובל מהבנת הנקרא והנשמע, ואל תעלב, הערתי באה מכוונה טובה ובונה. אני כתבתי,שהמנוע מיבוא, מפורק מרכב שעבר תאונה, המנוע עצמו לא עשה הרבה קילומטרים יחוסית למנוע מפירוק מקומי, ולכן מצבו טוב בהרבה ממנוע מפירוק מקומי, שפורק גם מרכב שנמכר למגרש פירוק, לחלקים לרוב בגלל תאונת דרכים והמנוע לא טופל, כי רוב הישראלךים, מעדיפים להתקע בכביש, או שהמנוע שלהם יתפוצץ, העיקר שלא יכנסו למוסך !

ולכן בתקווה שהפנמת, המנוע שלך לא משופץ, ולא אמרתי זאת, אך הוא משומש, והחלק החדש היחיד בו הוא חדורת הטיימינג המותחנים, ושמן המנוע.

אין למוסך אינטרס לתת לך מנוע דפוק, משום שלפי החוק, הוא אחראי על המנוע למשך צשלושה חודשים, והאחריות כוללת פירוק והרכבה, מבלי הגבלה על מספר הפעמים, עד שיוחלף, מנוע תקין.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...