Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש חוף מבודד..


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו מכיר חוף מבודד באיזור מרכז הארץ (אשדוד עד הרצליה)

 

שאפשר להגיע דיי קרוב עם הרכב, ולתפוס יום שקט בלי אנשים מסביבך

 

אשמח לשמוע על רעיונות.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש באשדוד חוף שנקרא העיגולים אין הרבה אנשים שם ביום אבל בלילה שם זה בית *ונות מספר אחד באשדוד בעיקרון חוף יפה

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

חלונות כהים..לא תודה

 

חוף עזה בעוד מס' שנים כשיהיה שלום עם הפלשתינים :hihi:

 

ועכשיו ברצינות...חייבים להיות מס' חופים בארץ..שאפשר להנות בראש שקט ולא עם חמולות.

פורסם
יש באשדוד חוף שנקרא העיגולים אין הרבה אנשים שם ביום אבל בלילה שם זה בית *ונות מספר אחד באשדוד בעיקרון חוף יפה

 

מחזק את דבריך ויש עוד מקום שקט שאליו באמת לא מגיעים אולי רכב אחד לשבוע...

בין חוף י''א באשדוד למרינה יש את חוף הדתיים שם מקום מעולה, אבל באמת כדי שלא יהיו פאדיחות שים מגבת בחלון כדי שלא ינסו להציץ לך... :twisted:

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

בחוף הדתיים בלילה אפשר ללכת לשם באמת מקום טוב אבלבצהריים אפילו יזמינו לך משטרה כי זה חוף דתיים

 

ועכשיו השאלה הכי חשובה למה אתה רוצה ללכת לחוף מבודד לשכוח מהצרות או ללכת עם בחורה?

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

אחי יש לי את המקום בשבילך!!

חוף דרור זה מקום סתלבט כזה אתה משלם כניסה ישן שם כל הים באוהלים יש

שם שירותים הכל ים מסעדה אבל שקט בטירוף שם!!

זה יוצא איפה שהוא ליד טנטורה (טבריה נראה לי באיזור :roll:

proud to be a mini 2006 owner

פורסם
אחי יש לי את המקום בשבילך!!

חוף דרור זה מקום סתלבט כזה אתה משלם כניסה ישן שם כל הים באוהלים יש

שם שירותים הכל ים מסעדה אבל שקט בטירוף שם!!

זה יוצא איפה שהוא ליד טנטורה (טבריה נראה לי באיזור :roll:

 

עשית סלט שלם.

 

החוף נקרא חוף דור. לא דרור.

הבן אדם מחפש להגיע עם האוטו לים , לעשות קצת MOONING, כדי שמישהי (מישהו ? :shock: ) תהנה מאור הירח ומעוד דברים הקשורים לעניין ה-MOON... :twisted:

 

אתה הפנית אותו לחוף אמנם שקט, אבל סגור כבר שנים על גבי שנים עם גדר מאסיבית שלא מאפשרת גישה לרכב.

 

טנטורה זהו שמו של הכפר הערבי ששכן פעם במקום בו נמצא כעת מושב דור , וזה ממש ממש לא ליד טבריה. כדי להגיע לשם צריך לעלות על כביש 4 (הישן לחיפה) , צפונה מצומת פרדיס , כק"מ , ולפנות מערבה , לעבור מתחת לכביש החוף , ואתה בחוף.

 

ה-דור שקרוב איכשהו לטבריה הינו עין-דור , שנמצא ליד דבורייה וכפר תבור , כ-20 דקות מטבריה. שם ממש אין שום חוף ים.

 

 

ועוד לא דיברנו על זה שהבחור ביקש מקום בין אשדוד להרצליה... :?

פורסם

עשית סלט שלם.

 

החוף נקרא חוף דור. לא דרור.

הבן אדם מחפש להגיע עם האוטו לים , לעשות קצת MOONING, כדי שמישהי (מישהו ? :shock: ) :

 

 

הרגת אותי עכשיו... :lol::lol::lol::lol::D:wink:

פורסם
בחוף הדתיים בלילה אפשר ללכת לשם באמת מקום טוב אבלבצהריים אפילו יזמינו לך משטרה כי זה חוף דתיים

 

תיזהר גם שהם לא יסקלו אותך באבנים :lol::lol:

 

הייתי שואל את השאלה בפורום חופים ומקומות מסתור...

 

קישור לפורום שלהם, תראה מה הם יציעו לך...

 

http://www.hofim-ve-mekomot-mistor-be-israel.co.il

פורסם

בקיצור אחרי שחשבתי יש לי מקום בשבילך ממש מושלם פעם אני וחברים שלי היינו נוסעים עם המכוניות שלנו לטיול על כורכר בחברת חשמל באשדוד מקום ממש ענק ואפשר בלילה ללכת שם לאיבוד אבל הדרך כורכר מסומנת ככה שאין בעיה אתה יכול להגיע ממש לתוך הים ולראות גם חיות והכול ממש יפה ומומלץ בחום והכי חשוב בשבילך הוא שאין שם אנשים בכלל ויש שם חושךךך

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

שאלתי שאכן חשבתי עליה רבות ....

 

קל מאד למצוא כזה חוף אם יש לך ג'יפ ... אפשר בחופים שצפונית מחוף הרצליה ואפשר קצת יותר צפונה באזור מכמורת ...

 

פשוט נכנסים דרך הדיונות .

 

אבל ברכב פרטי זה מאד בעיה .

 

אם אתה מחפש מקום להיז.... אז בחופים של חיפה בלילה יש שקט וכל המכוניות מכבדות את שאר האנשים ולא מפריעים ... כך שמעתי :lol:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...