Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

רציתי לשאול אותכם לגבי הרכב הנ"ל אם הוא אוטו אמין-שזה הכי חשוב מבחינתי,

ובאופן כללי אם אתם ממליצים עליו?

מה היתרונות והחסרונות שלו?

 

מדובר לצורך העניין ברכב שנת 97 אוטומט 1600 יד שניה שעבר כ-170 אלף ק"מ.

 

תודה מראש,

ערב נעים.

"And Justice For All..."

פורסם

לפי מה שאני יודע, החולשה של הרכב הזה הוא הגיר האוטומטי שלו.

פעם יצא לי להכיר מישהו שתוך שנה החליף פעמיים גיר ברכב הזה. :shock: והוא לא התעלל באוטו בכלל.

בזמנו כשהייתה לי אונו, המכונאי שטיפלתי אצלו תמיד אמר שכל סדרת הבראבה, בראבו ומריאה הן גרועות.

הוא אמר לי שרק בשביל להחליף בהן רצועת טיימינג, צריך לפרק חצי מנוע ורק על העבודה לוקחים כ 2K ש"ח.

פורסם

היה לי בראבה 98 בוא נגיד ככה לא הכי ממליץ על הרכב הזה.

באמת הגיר עשה בעיות פעם אחד עשיתי שיפוץ גיר ובפעם השנייה נשבר לי ומכרתי את האוטו הרבה פחות מהמחירון.

האוטו לא הפסיק לעשות בעיות ובקשר לטיימינג זה באמת היה סיפור להחליף רצועה.

ממליץ לך לרדת מהאוטו הזה.

החזקתי אותו שנה הוצאתי עליו 5 וחצי ונשבר לי ממנו.

היה רכב ראשון שלי והשאיר לי טראומה חח =\

פורסם

בתור בעלים של פיאט בראבו 98 אוטו' אני יכול להגיד לך שהכל קשור בבעלים ובחיים שעברו על הרכב.

אם הרכב עבר הזנחה כמו רוב הבעלים של האוטו (זול לרכישה, נרכש על ידי צעירים בעלי חוסר מימון) הוא יעשה לך רק צרות.

אם תמצא אחת שלא הוזנחה, האוטו יהיה לך תענוג ביחס למחיר יציג אמינות מנוע חזק יחסית לשנה 103 כ"ס(סובארו:94 כ"ס, בלנו:96 כ"ס) מושבים נוחים והכל במחירמצחיק יחסית. בקשר לגיר האוטו שלי עם 70 אלף קילומטר ובלי עין רעה עובד חלק.

 

סתם לידע כללי

מכיר מישהו ששיפץ גיר לפוקס שנת 2001 ב140K קילומטר - מה זה אומר?

יום שישי האחרון נתקעתי עם מאזדה לאנטיס2001 של חבר מכיוון שהגיר נתקע על הילוך שלישי , 200,000K מה זה אומר?

 

האם הגיר של שתי המכוניות לא אמין?

 

ידוע שלגיר אוטומטי בכללי יש חיים קצרים יחסית(K150+- לכל המכוניות) הכל תלוי באחזקה שעבר האוטו. בכל מקרה בצע ניסעה על האוטו תראה אם התיבה עובדת חלק לא בעיה להרגיש תיבה שעומדת לגמור את חייה.

מה גם שחלקי החילוף של האוטו זולים יחסית.

בהצלחה אוטו מעולה ביחס למחירו.

מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס

פיאט בראבו 98 1.6

פורסם

תודה על התגובות,

 

מה שהכי משך את תשומת ליבי לאוטו הזה הוא שהוא לא יקר כלל ואני יודע באופן כללי שפיאט הם מכוניות טובות יחסית,

כמובן מצד שני המחיר מרתיע אותי כי זה כביכול מראה על איזשהו קאץ'..

 

אשמח לשמוע עוד, ממי היה/יש את האוטו המדובר את חוות דעתו..

 

תודה.

"And Justice For All..."

פורסם

הגיר האוטומטי של הבראבה ידוע כגיר בעייתי (תוצרת סין)

כנראה האקזמפלר של גיל מחזיק יפה, וזה כמובן תלוי באופן הנהיגה ובאיזה מצב היה הרכב כשנרכש

אך לרוב הגיר איננו אמין ולא מומלץ לרכישה, אם כבר בראבה אז ידנית.

בהצלחה

ערן

פורסם

אני אציין גם לחיוב שהאוטו נוח ומהנה לנהיגה (לטעמי) ובמיוחד אם להתחשב במחיר הזול שלו.

כשיצא לי לראשונה לראות את האוטו בשנת 96, הרשים אותי במיוחד עיצוב הפנים שלו.

כמו שנאמר, עדיף ללכת על גיר ידני ולנסות למצוא את האקזמפלר שעבר כמה שפחות התעללויות והזנחה

שזאת משימה לא קלה בכלל. אחרת לתקלות לא יהיה קץ והפגיעה בכיס תהיה לא קטנה.

פורסם

לגבי הגיר, הוא לא מיוצר בסין - אלא ביפן וחולקים אותו עוד רכבים.

הגיר האוטומאטי לא נחשב אמין במיוחד וכדאי לבדוק אותו טוב טוב לפני הרכישה.

 

באופן כללי עדיף לחפש בראבה ידנית.

 

מחלה של הרכב הם הידיות של הדלתות שנוטות להתקלף.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

×
×
  • תוכן חדש...