Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5936 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי הפורום שלום.

 

יש לי בעיה קטנה שאני לא מצליח להתגבר עליה: כאשר המכשיר קורא מכרטיס SD, חלק מהשירים אשר המידע עליהם כתוב בעברית (שיר, אמן, כותרת) מופיע כמו שצריך באופן ברור, וחלק מופיע בתור סימני שאלה, כאילו שהמכשיר לא מצליח לקרוא את העברית שבהם. ניסיתי לשנות ולכתוב מחדש את המידע על השירים אבל זה לא עוזר.

מישהו יודע מה צריך לעשות על מנת שהמכשיר יראה את כל העברית כמו שצריך?

 

תודה,

יוסי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

דבר שקורה גם בנגני MP3 מדי פעם.

הHU שלך מסוגל לקרוא ID TAG שזה השם של השיר, אבל לא כמו שהוא מופיע לך במחשב בתצוגה.

כנס לWINAMP במחשב ותכניס את כל השירים שאתה רוצה לשמוע במערכת.

ברגע שאתה ברשימה, סמן את כל השירים ולחץ כפתור ימני ובחר באפשרות VIEW FILE INFO.

כשנפתח לך החלון אתה פשוט הולך לתגית ID3 וכותב שם ב- TITLE את שם השיר וב-ARTIST את שם הזמר

לאט לאט תעבור שיר שיר ותשנה את השמות (במקומות שכתוב כבר שם השיר אל תיגע ופשוט תלחץ אישור).

ברגע שעשית את זה לחץ על אישור או UPDATE איך שזה מופיע אצלך בWINAMP.

וכרגע שינית את הID TAG ל של השיר והHU שלך יוכל לקרוא את שמו בעברית.

 

 

* שים לב שבהגדרות השירים שהוא כן מצליח לקרוא, כבר מופיע השם שלהם באותה לשונית ID3.

והשירים שהID3 שלהם ריק, אלו השירים שמופיעים לך כסימן שאלה במערכת.

 

(זו הבעיה לדעתי. נסה להחליף ככה את השמות של השירים כמו שהסברתי ותחזור עם תשובה, בהצלחה)

פורסם

איך אני מתקין גרסא חדשה למכשיר?

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם

מתעלק על השרשור, חבר שלי קיבל אוקטביה מליסינג עם הר"ד הנ"ל, בהתקנה של המגבר אמרו לו שהוא זקוק למנחת כיוון שהורידו את היציאה של הRCA.

האם הדבר הגיוני?

מה הסיבה לעשות דבר כזה, הוזלת הוצאות?

HU: Pioneer DEH-X9550BT Comp: Hertz Energy ESK165 Amp: Phoenix Gold Octane R8.0:4 Sub: Hertz ES300

×
×
  • תוכן חדש...