Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5959 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטח אנו עדים "למשבר אמון" בהתהוות. אבל ברצינות, זה רק מוכיח שטויוטה לא מיוחדים. מעניין אם גם הפעם יהיה פה לינץ'...

פורסם

אין ספק שזו לע פעפ ראושנה ולא פעם אחרונה ולא יצרן ראשון ולא אחרון.

 

רק עד היום אני לא מצליח להבין איך בעיה שקשורה לאובדן יכולת לשלוט על הרכב (הגה, דוושות וכו') מתיישבת עם הכרזות יצרן ש-"בטוח לנהוג ברכבים".......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
בטח אנו עדים "למשבר אמון" בהתהוות. אבל ברצינות, זה רק מוכיח שטויוטה לא מיוחדים. מעניין אם גם הפעם יהיה פה לינץ'...

 

טויוטה מיוחדים בכך שבתחילת הדרך הם האשימו את השטיח.

אח"כ הם האשימו את יצרן הדוושה. (הלא נכון ד"א)

אח"כ הם אמרו שיתכן שהבעיה היא לא בדוושה אלא בעיה אלקטרונית

אח"כ הגיעו הבעיות בבלמים של הפריוס

אח"כ הגיעו בעיות היגוי בקורולה.

 

הבעלים של טויוטה מתנצל ומכה על חטא , אבל לחברי פורום מסוים זה אינו מרמז על דבר.

 

לפחות GM לא התחילו עם תירוצים, התגלתה בעיה , הוציאו ריקול , לא האשימו אף אחד בבעיה ונתנו מענה מיידי.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

איך טויוטה קשורה לשרשור בדיוק? לא צריך לדחוף אותה בכל שרשור על ריקולים.

פורסם
טויוטה מיוחדים בכך שבתחילת הדרך הם האשימו את השטיח.

אח"כ הם האשימו את יצרן הדוושה. (הלא נכון ד"א)

אח"כ הם אמרו שיתכן שהבעיה היא לא בדוושה אלא בעיה אלקטרונית

אח"כ הגיעו הבעיות בבלמים של הפריוס

אח"כ הגיעו בעיות היגוי בקורולה.

 

הבעלים של טויוטה מתנצל ומכה על חטא , אבל לחברי פורום מסוים זה אינו מרמז על דבר.

 

לפחות GM לא התחילו עם תירוצים, התגלתה בעיה , הוציאו ריקול , לא האשימו אף אחד בבעיה ונתנו מענה מיידי.

 

לא הבנתי מה אתה מנסה לומר פה,אתה רק מראה בעיות,בינתיים אני לא רואה שטויוטה קורסת או משהו...למרות האמינות הגרועה כיוויכול שאתה מביא לנו כל פעם ציטוטים וקובע עובדות, ומצד שני אם רק נזכיר את המילה הקדושה שלא אזכיר אותה כרגע(מתחיל ב סיטרוXX) אז פתאום הכל וורוד.

תתעורר,אתה נלחם בתחנות רוח.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

האם גם ל- GM יקראו לסדרת השפלות בבית הניבחרים האמריקאי כמו שעשו לטויוטה ? (אה... שכחתי זה יצרן אמריקאי אסור לפגוע בו, אנו ניפגע רק בתעשיות שלוקחות את הכסף מארה"ב).

פורסם

5 א"ג שלי.

 

זה מה שקורה, כשבשביל להגדיל מכירות בונים רכבים שמהונדסים להתפרק תוך 5 שנים. :evil:

 

ההערה שלי מתייחסת לא רק לטויוטה או GM.

(אה... שכחתי זה יצרן אמריקאי אסור לפגוע בו, אנו ניפגע רק בתעשיות שלוקחות את הכסף מארה"ב).

גם לטויוטה יש מפעלים לא קטנים בארה"ב שמעסיקים כמות לא קטנה בכלל של אמריקאים, ומשלמים לא מעט מיסים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בטח אנו עדים "למשבר אמון" בהתהוות. אבל ברצינות, זה רק מוכיח שטויוטה לא מיוחדים. מעניין אם גם הפעם יהיה פה לינץ'...

 

 

עדיין לא הבנת שהשרשור המפלצתי ההוא לא היה נגד טויוטה אלא נגד כמה אנשים אטומים שדואגים לדחוף לשלילה סיטרוXXX ועוד כמה צרפתיות רק כדי להגן על כבוד רכביהם?


×
×
  • תוכן חדש...