Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8127 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

אחרי שחפרתי בכמה עמודים בפורום בחיפוש אחר אנשים עם נתונים דומים לשלי הגעתי למסקנה שאין טוב מלפתוח ת'רד חדש משלי.

 

החל משנה הבאה אני אהיה סטודנט שנוסע כ-50 ק"מ הלוך ושוב לאוניברסיטה, חלק עירוני וחלק בין-עירוני... פקוק לסרוגין.

אני מחפש רכב במסגרת תקציב של 18-30K (לא יותר מ-30!), בנפח של 1400 עד 1600, 1800 רק אם יש סיבה מוצדקת לחלוטין. עדיף שלרכב לא יהיה "תחת",בשביל חניה, אך יהיה מספיק גדול, בשביל יציאה עם כמה חברים משנת 95/96 ומעלה (הרכב, לא החברים... או החברות).

ידני

מזגן

הגה כח

עדיפות ל-5 דלתות

 

יש לי קבעון וחולשה לאירופאיות, וחברים שלי דוחפים לכיוון הצרפתיות.

לכן צמצמתי את הרשימה ליצרנים: פז'ו, סיטרואן, אופל ופולקסווגן על חבריה (סיאט, סקודה וכו').

 

כמובן שבתור סטודנט, חיסכון זה הטון.

 

נ.ב.

אחת הבעיות העיקריות שלי היא חוסר מידע חזותי. אם מישהו ממליץ על רכב, ויש לו תמונה של הרכב המדובר בשנתון ספיציפי, זה יעזור במידה אדירה.

 

לכו נסו למצוא תמונה של סיאט איביזה או סקודה פליסיה משנת 96/97.

 

נ.ב.ב.

תודה!!!

women ctrl4.jpg

פורסם
ערב טוב.

 

אחרי שחפרתי בכמה עמודים בפורום בחיפוש אחר אנשים עם נתונים דומים לשלי הגעתי למסקנה שאין טוב מלפתוח ת'רד חדש משלי.

 

החל משנה הבאה אני אהיה סטודנט שנוסע כ-50 ק"מ הלוך ושוב לאוניברסיטה, חלק עירוני וחלק בין-עירוני... פקוק לסרוגין.

אני מחפש רכב במסגרת תקציב של 18-30K (לא יותר מ-30!), בנפח של 1400 עד 1600, 1800 רק אם יש סיבה מוצדקת לחלוטין. עדיף שלרכב לא יהיה "תחת",בשביל חניה, אך יהיה מספיק גדול, בשביל יציאה עם כמה חברים משנת 95/96 ומעלה (הרכב, לא החברים... או החברות).

ידני

מזגן

הגה כח

עדיפות ל-5 דלתות

 

יש לי קבעון וחולשה לאירופאיות, וחברים שלי דוחפים לכיוון הצרפתיות.

לכן צמצמתי את הרשימה ליצרנים: פז'ו, סיטרואן, אופל ופולקסווגן על חבריה (סיאט, סקודה וכו').

 

כמובן שבתור סטודנט, חיסכון זה הטון.

 

נ.ב.

אחת הבעיות העיקריות שלי היא חוסר מידע חזותי. אם מישהו ממליץ על רכב, ויש לו תמונה של הרכב המדובר בשנתון ספיציפי, זה יעזור במידה אדירה.

 

לכו נסו למצוא תמונה של סיאט איביזה או סקודה פליסיה משנת 96/97.

 

נ.ב.ב.

תודה!!!

 

אני חושב שאם ברצונך בחיסכון ,עדיף ללכת על יפניות שהן טיפה יותר אמינות מהארופאיות.

 

ובקשר לתמונות, גוגל הוא החבר הטוב של כולנו. :wink:

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

פיאסטה. 1.3, נכנסת לתקציב בלי בעיה, רכב אמין מאוד, זול לאחזקה, ובנוסף גם חביב לנהיגה!.

 

תבדוק מה השנה הגבוהה ביותר שנכנסת לך בתקציב בלי בעיה (במחירון לוי יצחק) ותקנה את זה במצב הטוב ביותר שתמצא.

 

לדעתי התקציב של 30K אין בעיה למצוא אחת מהצורה החדשה יחסית, שנמכרה עם שינויים כלים עד 2003

 

או כזו:

http://www.jersey.co.uk/falles/images/fordfiesta.jpg

 

אם מעט ישנה יותר אז כזו:

http://www.baotic.hr/SLIKE/ford%20fiesta%20n%20v.jpg

 

אם אתה רוצה עוד מידע על הרכב הספציפי תוכל למצוא בחיפוש.

 

גיא

פורסם

אני חושב שאם ברצונך בחיסכון ,עדיף ללכת על יפניות שהן טיפה יותר אמינות מהארופאיות.

 

ובקשר לתמונות, גוגל הוא החבר הטוב של כולנו. :wink:

 

שמוליק

 

יש לך המלצה על יפנית ספיציפית? רוב היפניות שאני מכיר או שהן קטנות מידי

(פחות מ-1400, מרכב צפוף), או שהן יקרות מידי.

גם על הפיאסטה שמתי עין, אבל לאור התקציב, אני מעדיף רכב גדול יותר (שוב, מעל 1400), וגם מרווח יותר.

 

האם יש לכם המלצות לגבי היצרים הספיציפיים שציינתי? 8)

פורסם

אופציה מצוינת היא ה-306 או אחותה ה-ZX (שתהיה זולה יותר לקנייה). היא מספיק מרווחת. ל-306 יש גרסת הצ'בק (ה-ZX מגיעה רק בגרסה כזאת). היא חסכונית במנועי 1.4 או 1.6. נוחה מאוד לנסיעה.

 

הבעיה היחידה היא האמינות הבלתי ידועה. החוכמה היא למצוא אקזמפלר שמור ובמצב טוב, ולטפל בו כמו שצריך. אין לצפות לאמינות מוחלטת, אבל הרכבים הללו נותנים יותר תמורה למחיר מכמעט כל רכב אחר שתמצא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

תודה על העצה. אלו שני דגמים שאני מאוד מתלבט ביניהם, אולי יש משהו שיוציא אותי מהמסגרת הזו?

 

ואגב, האטצ'בק, חחח... שכחתי איך קוראים לרכב בלי תחת...

תודה גם על זה..... :)

פורסם
אני חושב שאם ברצונך בחיסכון ,עדיף ללכת על יפניות שהן טיפה יותר אמינות מהארופאיות.

 

ובקשר לתמונות, גוגל הוא החבר הטוב של כולנו. :wink:

 

שמוליק

 

יש לך המלצה על יפנית ספיציפית? רוב היפניות שאני מכיר או שהן קטנות מידי

(פחות מ-1400, מרכב צפוף), או שהן יקרות מידי.

גם על הפיאסטה שמתי עין, אבל לאור התקציב, אני מעדיף רכב גדול יותר (שוב, מעל 1400), וגם מרווח יותר.

 

האם יש לכם המלצות לגבי היצרים הספיציפיים שציינתי? 8)

 

למה ? מזדה 323F במקרה הנ"ל תתאים לך. גם מנוע 1600 וגם אין לה תחת.

גם חסכונית, אחזקה לא כל-כך יקרה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אופציה מצוינת היא ה-306 או אחותה ה-ZX (שתהיה זולה יותר לקנייה). היא מספיק מרווחת. ל-306 יש גרסת הצ'בק (ה-ZX מגיעה רק בגרסה כזאת). היא חסכונית במנועי 1.4 או 1.6. נוחה מאוד לנסיעה.

 

הבעיה היחידה היא האמינות הבלתי ידועה. החוכמה היא למצוא אקזמפלר שמור ובמצב טוב, ולטפל בו כמו שצריך. אין לצפות לאמינות מוחלטת, אבל הרכבים הללו נותנים יותר תמורה למחיר מכמעט כל רכב אחר שתמצא.

 

רוני

 

 

ה-zx מגיעה גם בגרסת סטיישן!!! (סתם למקרה ששכחת או לא ידעת)

פורסם
אופציה מצוינת היא ה-306 או אחותה ה-ZX (שתהיה זולה יותר לקנייה). היא מספיק מרווחת. ל-306 יש גרסת הצ'בק (ה-ZX מגיעה רק בגרסה כזאת). היא חסכונית במנועי 1.4 או 1.6. נוחה מאוד לנסיעה.

 

הבעיה היחידה היא האמינות הבלתי ידועה. החוכמה היא למצוא אקזמפלר שמור ובמצב טוב, ולטפל בו כמו שצריך. אין לצפות לאמינות מוחלטת, אבל הרכבים הללו נותנים יותר תמורה למחיר מכמעט כל רכב אחר שתמצא.

 

רוני

 

 

ה-zx מגיעה גם בגרסת סטיישן!!! (סתם למקרה ששכחת או לא ידעת)

 

אם כבר קטנוניות, גם ל306 יש גרסת סטיישן שיובאה לארץ אם כי לא נמכרה במספרים גבוהים במיוחד. הרי זה שימושי, נוח, ואפילו נראה הרבה יותר טוב מהסדאן, אז למה שיקנו? :wink:

 

גיא

פורסם

בסדר יחסית אבל מה עם שוק הוא צריך גם למכור אותן זאת הבעיה שלי אם ללכת על בראבה(אחרי קורולה) :shock:

×
×
  • תוכן חדש...