Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5989 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

יש לי מס' שאלות ומקווה שתוכלו לענות לי עליהן.

אז ככה, אני מעוניין לשפר חיצונית את המאזדה 3 הלבנה שלי (עד שאני אמכור אותה, מצד אחד מתבלט מצד שני יכול להיות שאני אמכור רק בעוד שנה)

1. אני מעוניין להשחיר את הפנסים האחוריים של המאזדה

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA...ht_2544wt_1165

 

2. אני מעוניין לשים תאורת לד כחולה במס' רישוי

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-08...#ht_4345wt_939

 

3. אני מתלבט בין להחליף את הפנסים הקידמיים לדגם אחר

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/04-08...ht_3896wt_1165

 

או להכהות אותם

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAZDA...#ht_2567wt_939

 

4. ואחרון חביב מעוניין בג'אנט, ראיתי ג'אנט מסויים בצבע שחור עם פס לבן מסביב אך הוא 18 אינצ' ואצלי באקטיב הצמיג הוא 15, יש אפשרות שאני יעלה ל-16 בלי יותר מדי בלאגנים ופרוצדורות?? אני לא יודע מהו התהליך.

זה ג'אנט דוגמא שראיתי

http://www.rims-n-tires.com/rt_wheel...3&carYear=2007

 

אם מישהו מכיר מקום בו אוכל להשיג ג'אנט בצבע שחור או שילוב של שחור ולבן שיתאים מבחינת מראה וגודל לרכב?

 

בקיצור לאחר החפירה (וסליחה על כך), מה דעתכם והאם הדברים חוקיים או שלא (מבחינת טסט) וכמו כן יש הצעות/עצות, כל דבר יתקבל בברכה!! תודה ושוב סליחה.

אני אף פעם לא מחייך, אם זה תלוי בי. חשיפת שיניים היא סימן לכניעה אצל יונקים עילאיים, כשאדם מחייך לעברי כל מה שאני רואה הוא שימפנזה מתחנן על חייו..

פורסם

השיפור החיצוני הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו ל-3 לבנה הוא לצבוע בשחור.

 

בעצם יש עוד אופציה - חפש קיר בטון, חמישים מטר לפניו שים לבנה על הגז וקפוץ החוצה.

אם כל הדרכים מובילות לרומא, הדרך שלי מובילה אל הים

ר. פרסקי

פורסם

יאשה מומחה למאזדה תחכה שהוא יגיב, ואיך כמעט שכחתי שהוא מומחה גם לבקליות ופנסים.

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

אמנם הקישורים לא עובדים אך פנסים שחורים למאזדה לבנה יכולים להיראות נחמד.

כמו כן - ג'אנט איכותי בגודל 17/18 בהחלט יכול להפוך את המאזדה לרכב יפה.(אבל כמו שנאמר- ג'אנטים איכותיי ולא זבל סיני וכו' ).

תשתדל להימנע מתוספות של ניקלים וכל מיני כי זה רק יהרוס את המראה.

לדעתי, השיפורים הכי יפים הם המקוריים של הרכב. זאת אומרת להשאיר את הרכב כמה שיותר מקורי.

אם אתה באמת רוצה להשקיע ולהקנות לרכב מראה יחודי וכו' הייתי שוקל על יבוא ג'אנטים (כגון אלו של הMPS).

פורסם
השיפור החיצוני הכי טוב שאני יכול לחשוב עליו ל-3 לבנה הוא לצבוע בשחור.

 

בעצם יש עוד אופציה - חפש קיר בטון, חמישים מטר לפניו שים לבנה על הגז וקפוץ החוצה.

 

על טעם וריח אין מה להיתווכח.

לטעמי המאזדה בלבן יפה והשחורה לא.

 

למצוא ג'אנט שחור זה לא בעיה, ליפ לבן כמעט כל פחח יכול לעשות לך.

אני הייתי משחיר חלונות (לא שחור לגמרי) ומרכיב ג'אנט בסיגנון של אסף עם הבורה.

אישור לג'אנט 17 אתה מוציא בלי בעיה בכל מכון טסטים כי דגם הספיריט (מנוע 2.0) מגיע במידה ונ"ל רק שים לב טוב למידות לפני ההרכבה.

פורסם

שלב ראשון, צבע את הרכב בכחול.

שלב שני, מצא אמן של מכחול אוויר שיודע מה הוא עושה.

שלב שלישי, שלם לו שייצייר לך דגים, חול ים, קצת אצות, אתה יודע דברים יפים כאלה.

שלב רביעי, זרוק אותו לים, ותקנה אוטו נורמאלי...

:|

 

**לדעתי האישית הרכב נראה בסדר גמור כמו שהוא, ריפודים יפים בפנים (זה נראה טוב כשמסתכלים מבחוץ- צבע אדום או כחול, כולל כיסוי הגה), חלונות נוסעים שחורים, ג'אנטים יפים, ואוליי ספויילר, וזהו. לא ממשיך הלאה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

אני חושב שאם אתה רוצה רכב יפה ומיוחד - קודם לכ תמכור את המאזדה.

כל שיפור שעושים לה שאני רואה בכביש נראה משהו ארסי לגמרי.

 

השחורה שבתמונות כאן נראית מיוחד ומגניב - אבל תכין תקציב של עשרות שקלים לתוצאה שכזו.

 

חוץ מזה - חלק מהדברים שרצית לשים הם כנראה לא חוקיים ולא עוברים טסט (לדים, פנסים אמריקאים)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

×
×
  • תוכן חדש...