Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5004 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נמצא בעל הרכב והוא מוכן להעביר לי את הרכב על שמי אך אין לו זמן לבוא איתי ולעשות את זה.

 

מה אני עושה?

 

האם יש אופציה לקחת ממנו ייפוי כח וצילום של התעודת זהות אוו שאני מחוייב ב-ת.ז שלו המקורית??

 

אוו שבכלל אני חייב שהוא יבוא איתי

 

איפה הכי מומלץ לעשות את זה?

  • תגובות 174
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל זה אני אוכל בוודאות לעשות ללא נוכחות בעל הרכב?

נכנסתי למשרד הרישוי והורדתי קובץ pdf של ייפוי כח, זה המסמך המדובר ומה שנשאר לי זה רק להחתים אותו?

http://www.mot.gov.il/wps/pdf/RISHUI/YipuyKoahPrati.pdf

הפחד שלי הוא לא בדואר אלה הוא במשרד הרישוי, כשאני אבוא רק עם מסמכים חלקיים,מה שיהיה לי זה (ייפוי כח ותעודת זהות של בעל הרכב) ללא הרשיונות, סה'כ במשרד הרישוי אני צריך שתהפוך לי את הרכב לסטאטוס אספנות,משהו יכול להגיד לי בוודאות שזה מספיק?

מחר כניראה זה הולך להתבצע ואני רוצה להיות מוכן אז בבקשה.

 

נדב.

פורסם

אתה לא צריך רשיונות ת.ז. מקורית של בעל הרכב ויפוי כח חתום על ידו אמורים להספיק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
אתה לא צריך רשיונות ת.ז. מקורית של בעל הרכב ויפוי כח חתום על ידו אמורים להספיק.

 

מחזק את הדברים, ייפוי כח חתום + ת"ז מקורית מקנה לך אפשרות לעשות לרכב הנ"ל כל פעולה,

 

* כדאי שתחתים אותו על 2 יפויי כח, במידה ובמשרד הרישוי יקחו אחד, אז תצטרך עוד אחת לדואר.

* בזמן העברה לאספנות במשרד הרישוי חשוב שתוודא עם הפקידה שהסירה את החסימה להעברת בעלות, מייד אח"כ ניתן לעשות העברת בעלות בדואר.

 

בהצלחה ותמונות בהקדם.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

תמונה תגיע כניראה ביום חמישי כי הכל נדחה ליום חמישי.

 

 

חסר לי על קצה המזלג:

 

רדיאטור וחלון קדמי ימיני (לא הצד של הנהג).ואני בטוח שחסר עוד הרבה דברים

 

מי שיכול לעזור לי במציאת חלקים.

 

נדב.

פורסם

מזל טוב ותתחדש,

 

אופנת האסקורטים באמת הולכת וצוברת תאוצה. אוטוטו נקים תת פורום של אסקורטים...

איזה מנוע יש לה?

יש לך מושג אם זו אסקורט "ישראלית"?

יש לך כבר תוכניות עבורה לעתיד?

יקירתי, לפני שאת מדברת סרה באלפא שלי, בואי נזכור שגם לך יש כמה ימים בחודש שאת דולפת ומושבתת.

טל שביט (1955-2011), האיש הטוב והנפלא שרכב היישר אל גן העדן.

פורסם

תודה רבה.

כשהרכב יגיע אלי אני אדע מה חסר.

הרכב עומד על בלוקים בביתן המקורה הזה משנת 89

לפי מה שראיתי פעם אחרונה שהייתי ליד הרכב מלא חלקים שלה זרוקים שם על הרצפה.

 

הרכב ישופץ לאקזמפלר מקורי ללא ניפוחים.

הנפח הוא 1100 החלשלוש,אם המנוע תקין אז זה כניראה ישאר.

 

התכנון הוא להגיע למקסימום מקוריות ואני אצטרך את עזרתכם.

 

 

נדב.

פורסם

נראית באמת עם בסיס טוב,

בהצלחה בשיפוץ.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

אצלנו ברמלה נמכרה עכשיו אסקורט 75 2 דלתות שלמה לחלוטין פנים חוץ בודי חלוד עמדה מ93 5000 שח כמדומני.

GMC SAFARI 4.3 1989

CHEVROLET CORSICA 1995 2.2

לשעבר בעליה של פונטיאק לה מנס 1974 5.7 שנמכרה בצער עקב קניית דירה.


×
×
  • תוכן חדש...