Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

בעקבות אירוע הרדיאטור עליו כתבתי בהודעה קודמת, אני מתחיל לחשוב שהמוסכניק עליו אני די סומך, לא שווה את האמון שלי.

כאינדקציה לכך, חשבתי לנסות ולבדוק כמה עולה טיפול 10,000. אני עושה אצלו בקביעות ולמיטב זכרוני זה כולל:

 

1. פילטר אוויר

2. החלפת שמן מנוע

3. החלפת פלגים

4. מילוי נוזל קירור

5. שפשוף הרפידות/דיסקיות של הבלמים

6. ניקוי כללי של המנוע

7. מילוי נוזל לוישרים

8. בדיקת אורות

9. לא בטוח לגבי פילטר דלק, ייתכן שכן, לא זוכר בוודאות.

 

זהו פחות או יותר.

מה דעתכם? כמה עולה סיפור שכזה?

 

תודה,

אמיר.

.

פורסם

שכחת להוסיף פילטר שמן.

תאמין לי שאם יש לך מעט מעט חוש טכני תבצע את הטיפול לבד...במיוחד באקסנט שהכל ניראה לעיין ופשוט מאוד.

החלקים יעלו לך אולי 150 ש"ח בלחץ!

מבחינת עלות של טיפול כזה במוסך אל תתפלא אם הוא ייקח מינימום 400 ש"ח.

עכשיו תעשה את החושבים לבד כמה אמור לעלות כל הסיפור.

:)
פורסם
חלפים איכותיים יעלו יותר מ-150 ש"ח.

אני מעריך עלות טיפול כזה באזור 500 ש"ח.

אכן צודק...לא דיברתי על חלפים מקוריים אבל אני גם לא מבין מה הבעיה בחלפים שהם לא מקוריים לרכב זה? למה סתם לזרוק כסף מיותר? בכל חיי ברכבים שהיו לי הישתמשתי בחלפים שהם לא מקוריים ואין בעיה עם זה!

ודבר נוסף שחשוב לדעת - בכל מוסך שהוא לא מורשה כימעט ב-99 אחוז מהמיקרים מישתמשים בחלפים שהם באיכות לא הכי גבוהה כדי שהרווח שלהם יהיה גדול יותר.

לא רואה הצדקה לזרוק 500 ש"ח על טיפול!

:)
פורסם

מאיזה אזור אתה?

אצלנו יש לפעמים מבצעים, טיפול פילטרים שמנים + תוסף זיהום אוויר ב 250 שקלים, לא כולל מעם.

כמובן אל תצפה לחלקים ברמה גבוהה.

פורסם

היי,

תודה.

אני מרחובות ובד"כ הסכומים שאני משלם (באותו מוסך) הם סביב ה-500-600 לטיפול והכנה לטסט.

האמת היא שאין לי מושג באיזו איכות חלפים הוא משתמש.

אם יש המלצות על מקומות אחרים, אשמח לשמוע,

תודה,

אמיר.

פורסם
לאחרונה, ניתן לקנות חלפים מקוריים, במחירים זולים, אצל יבואן פרטי.

בברכה - רפי לין

היי רפי,

אכן הכרתי את ליאור, שוחחנו והעסק נשמע עם פוטנציאל. ימים יגידו.

תודה!

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

אמנם השרשור הזה משנה שעברה אבל הוא מאוד רלוונטי בשבילי:

יש לי יונדאי אקסנט 97 אני צריכה להוסיף נוזל בלם (שמן ברקסים) ולהחליף פילטר אוויר, שכן שלי המליץ לי גם להחליף פלאגים ליתר בטחון.

השאלה שלי- אם כדאי לעשות את העבודה לבד או להכניס את הרכב כבר לטיפול 10,000?

מישהו כאן כתב בשרשור שעם מעט מאוד ניסיון טכני אפשר לעשות את זה , אני יודעת פחות או יותר מה כל חלק מתחת למכסה מנוע עושה, ובואו נגיד שהחלפתי לרכב לבד 2 גלגלים, השאלה אם את הסדרת טיפולים האלה אני אוכל לעשות לבד.

 

תודה על תשומת הלב - נועה

פורסם

בתור בעל אקסנט 99 שמטפל ברכב בעצמו אני יכול להסכים שהרכב פשוט לאחזקה, אבל עדיין אם אין לך שום נסיון טכני בדברים בכלל (החלפת גלגלים זה לא אומר שאת יודעת משהו, שתהיי בעניינים) עדיף ללכת למוסך ולבצע את הטיפול.

"איזה טעם זה?"

"פנקוטה"

"יאללה פנק אותה!"

פורסם
היי רפי,

אכן הכרתי את ליאור, שוחחנו והעסק נשמע עם פוטנציאל. ימים יגידו.

תודה!

 

אתה רואה חשבון?

 

נועה, אם תרצי (או כל מישהו אחר), יש לי ספרות טכנית שאפשר לצלם ממנה או להלוות אותה ממני.

פורסם
אמנם השרשור הזה משנה שעברה אבל הוא מאוד רלוונטי בשבילי:

יש לי יונדאי אקסנט 97 אני צריכה להוסיף נוזל בלם (שמן ברקסים) ולהחליף פילטר אוויר, שכן שלי המליץ לי גם להחליף פלאגים ליתר בטחון.

השאלה שלי- אם כדאי לעשות את העבודה לבד או להכניס את הרכב כבר לטיפול 10,000?

מישהו כאן כתב בשרשור שעם מעט מאוד ניסיון טכני אפשר לעשות את זה , אני יודעת פחות או יותר מה כל חלק מתחת למכסה מנוע עושה, ובואו נגיד שהחלפתי לרכב לבד 2 גלגלים, השאלה אם את הסדרת טיפולים האלה אני אוכל לעשות לבד.

 

תודה על תשומת הלב - נועה

הדברים עליהם דיברת הם ממש פשוטים להחלפה. שמן בלמים את צריכה להוסיף עד קו המיפלס העליון שלו איפה שקיים סימון ה-MAX או מה שזה לא יהיה. פילטר אויר נימצא בבית פילטר האויר שגם אותו ניתן לאתר בקלות, ליפתוח, להחליף את הפילטר אויר בפנים ולסגור. לגבי הפלאגים את צריכה מפתח מתאים שיבריג אותם אחוצה. מה שכן בסגירה של החדשים יש לסגור עם רגש שלא תקרה פאדיחה. כמובן שלפני שאת ניגשת לפלאגים יש להסיר מהם את חוטי ההצתה כל אחד בתורו ולא ביחד כדי לא להפוך בניהם.

:)
פורסם

תודה על כל התגובות! אני חושבת שטיפול ראשון אני אעשה במוסך מורשה יונדאי פה בפתח תקווה כדי באמת לכסות הכל ויותר לוודא שלא פיספסתי כלום, גם בעניין הפלאגים אני מעדיפה לא להתעסק עם חשמל ברכב לבד, ומכאן והלאה אני אטפל לבד ברכב עד כמה שאפשר. אם יש למישהו המלצות, אזהרות וטיפים אחרונים לגבי יונדאי אקסנט 97 gs (שלוש דלתות) הכל יתקבל בברכה. 

פורסם
תודה על כל התגובות! אני חושבת שטיפול ראשון אני אעשה במוסך מורשה יונדאי פה בפתח תקווה כדי באמת לכסות הכל ויותר לוודא שלא פיספסתי כלום, גם בעניין הפלאגים אני מעדיפה לא להתעסק עם חשמל ברכב לבד, ומכאן והלאה אני אטפל לבד ברכב עד כמה שאפשר. אם יש למישהו המלצות, אזהרות וטיפים אחרונים לגבי יונדאי אקסנט 97 gs (שלוש דלתות) הכל יתקבל בברכה.

אני רק יכול לתת לך טיפ קטן..... היזהרי מהמורשה כי זה בור ללא תחתית והכיני הייטב את הכיס כי את עלולה לצאת על טיפול שיגרתי שכזה בסביבות ה-600-800 ש"ח לעומת מוסך רגיל שיכול לקחת גג 400 ש"ח על הכל. ראי הוזהרת כדי שלא תופתעי...

:)
×
×
  • תוכן חדש...