Jump to content

NoaSeri

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של NoaSeri

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על כל התגובות! אני חושבת שטיפול ראשון אני אעשה במוסך מורשה יונדאי פה בפתח תקווה כדי באמת לכסות הכל ויותר לוודא שלא פיספסתי כלום, גם בעניין הפלאגים אני מעדיפה לא להתעסק עם חשמל ברכב לבד, ומכאן והלאה אני אטפל לבד ברכב עד כמה שאפשר. אם יש למישהו המלצות, אזהרות וטיפים אחרונים לגבי יונדאי אקסנט 97 gs (שלוש דלתות) הכל יתקבל בברכה.
  2. אמנם השרשור הזה משנה שעברה אבל הוא מאוד רלוונטי בשבילי: יש לי יונדאי אקסנט 97 אני צריכה להוסיף נוזל בלם (שמן ברקסים) ולהחליף פילטר אוויר, שכן שלי המליץ לי גם להחליף פלאגים ליתר בטחון. השאלה שלי- אם כדאי לעשות את העבודה לבד או להכניס את הרכב כבר לטיפול 10,000? מישהו כאן כתב בשרשור שעם מעט מאוד ניסיון טכני אפשר לעשות את זה , אני יודעת פחות או יותר מה כל חלק מתחת למכסה מנוע עושה, ובואו נגיד שהחלפתי לרכב לבד 2 גלגלים, השאלה אם את הסדרת טיפולים האלה אני אוכל לעשות לבד. תודה על תשומת הלב - נועה
×
×
  • תוכן חדש...