אמנם השרשור הזה משנה שעברה אבל הוא מאוד רלוונטי בשבילי:
יש לי יונדאי אקסנט 97 אני צריכה להוסיף נוזל בלם (שמן ברקסים) ולהחליף פילטר אוויר, שכן שלי המליץ לי גם להחליף פלאגים ליתר בטחון.
השאלה שלי- אם כדאי לעשות את העבודה לבד או להכניס את הרכב כבר לטיפול 10,000?
מישהו כאן כתב בשרשור שעם מעט מאוד ניסיון טכני אפשר לעשות את זה , אני יודעת פחות או יותר מה כל חלק מתחת למכסה מנוע עושה, ובואו נגיד שהחלפתי לרכב לבד 2 גלגלים, השאלה אם את הסדרת טיפולים האלה אני אוכל לעשות לבד.
תודה על תשומת הלב - נועה